معرفی جدیدترین محصولات شرکت سوپرپایپ

جدیدترین محصولات شرکت سوپرپایپ مانند سیستم فاضلابی سوپردرین ‌2، سوپرپایپ مکس و سوپرفیکس و به خصوص نرم افزار سوپرپایپ کد 5 در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع معرفی و  رونمایی شد.

مهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به تاسیس شرکت سوپرپایپ در سال 76، گفت: مهر امسال بیستمین سالی است که در نمایشگاه تاسیسات شرکت کردیم.

نرم افزار سوپرپایپ کد 5 افتخار سوپرپایپ

یوسفی در خصوص محصولات جدید سوپر پایپ، عنوان کرد: امسال در تمامی بخش‌ها از محصولات جدید رونمایی کردیم. سیستم فاضلابی سوپردرین ‌2، سوپرپایپ مکس و سوپرفیکس از جمله محصولات جدید عرضه شده در نمایشگاه است.

وی نرم‌افزار سوپرپایپ کَد5 را محصولی متفاوت و تاثیر گذار بر کل صنعت تاسیسات معرفی کرد  و ادامه داد: سوپرپایپ کد 5 در واقع تنها نرم‌افزار تحلیل و طراحی سیستم‌های تاسیسات مکانیکی به زبان فارسی در ایران محسوب می‌شود. این نرم‌افزار مطابق استانداردهای دنیا طراحی شده و مشابه نرم افزار مورد استفاده طراحان تاسیسات در اروپا است.

راز آسمان پایتخت

این محصول تنها نرم افزار تحلیل و طراحی سیستم‌های تاسیسات مکانیکی به زبان فارسی است که  از حوزه BIM پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در فرآیند طراحی، اجرا و مدیریت پروژه بر مبنای تکنولوژی BIM بکار گرفته شود. از مزایای کار با این برنامه دستیابی به آخرین تغییرات در استانداردهای طراحی روز دنیا بوده و مهندسان، با کمک سوپرپایپ کد5 می‌توانند طرح‌های فنی خود را هم‌ تراز با سایر طراحان و شرکت‌های اروپایی ارایه کنند. پیش از ارائه نسخه 5 نرم افزار، هرگز برای طراحی پروژه‌ها به این اندازه در زمان و هزینه صرفه جویی نشده بود.

مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ دریافت همچنین اضافه کرد: محصولات سوپرپایپ به 6 رده تقسیم می‌شود؛ سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ، سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ، ابزار روتنبرگر و پمپ‌های ویلو.

سوپرپایپ اولین تولیدکننده لوله‌های 5 لایه در ایران و غرب آسیا

یوسفی در خصوص پیشرو بودن سوپرپایپ در صنعت تاسیسات، عنوان کرد: تقریبا تمامی محصولات شرکت سوپرپایپ برای اولین بار در ایران عرضه شده، به عنوان نمونه سوپرپایپ اولین تولیدکننده لوله‌های 5 لایه در ایران و غرب آسیا و پنجمین کارخانه در دنیا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش فنی سیستم گرمایش کفی و سیستم ذوب برف نیز برای اولین بار توسط سوپرپایپ وارد کشور شد، اظهار کرد: با توجه به دانش و تخصص مجموعه، پروژه‌های مهمی در این زمینه به شرکت سوپرپایپ واگذار می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ در خصوص صادرات محصولات سوپر پایپ به سایر کشورها این گونه بیان کرد: فرآیند صادرات از ایران چندان آسان نیست، لذا برای تسهیل کار، شعبه‌هایی کشورهای دیگر تاسیس کرده و کار صادرات را از این طریق دنبال می‌‌کنیم.

واردات مواد اولیه مرغوب از اروپا

وی با تاکید بر مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در محصولات، اضافه کرد: کلیه مواد اولیه لوله‌های سوپرپایپ از کشورهای اروپایی و با تاییدیه و استانداردهای اروپایی وارد می‌شود. در همین راستا، شرکت سوپرپایپ تنها شرکتی است که گواهینامه فنی اتحادیه اروپا را برای محصولات خود اخذ کرده و از کشورهای هلند، امارات، انگلستان و آلمان تاییدیه دارد.

یوسفی توسعه محصول را از برنامه‌های روتین مجموعه بیان و تاکید کرد: مزیت رقابتی این مجموعه در نوآوری و کیفیت خلاصه شده و به نوعی شرکتی مرجع در صنعت تاسیسات شناخته می‌شویم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ در بخش پایانی با اشاره به برخی از مهمترین پروژه‌های این مجموعه که طی آن حداقل از یک رده از محصولات 6 گانه سوپرپایپ و یا همه آنها استفاده شده، گفت: تجهیز و نصب محصولات سوپرپایپ در بیش از 500 پروژه بیمارستانی مرجع در کشور، چندصد پروژه هتل‌های مرجع داخلی و خارج از کشور  و همچنین صدها پروژه صنعتی از جمله در برج میلاد تهران، اداره مرکزی وزارت نیرو در تهران، اطلس مال، بیمارستان نیکان غرب، ساختمان جدید پلاسکو تهران، حرم امام رضا (ع)، فرودگاه ارمنستان، ارگ سنتر ، هتل ترنج کیش، هتل عباسی اصفهان و غیره اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت سوپرپایپ به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تاسیسات و ساختمان مطرح است. این شرکت از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 44 نمایندگی و ده‌ها عامل توزیع محصول در سراسر کشور با این مجموعه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوپرپایپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز