پرفروش ترین مایکروویو برای افراد مجرد + قیمت

شاخص-کاماپرس
ژیوار

نقش کلیدی مایکروویو در زندگی روزمره افراد مجرد، بر هیچ کس پوشیده نیست؛ افراد مجرد عموما به دنبال مایکروویو با ابعاد جمع و جور،کاربری آسان، عملکرد چندمنظوره و در عین حال مقرون به صرفه هستند. مایکروویو می‌تواند به افراد مجرد در گرم کردن غذا، بخارپز کردن سبزیجات و حتی دسر و میان وعده‌هایی نظیر پاپ کورن خدمت‌رسانی کند. همچنین از نسل جدید مایکروویو برای گریل کردن و پخت ترکیبی نیز می‌توان بهره برد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین مایکرویوهای موجود در بازار برای افراد مجرد می‌پردازد.

مایکروویو مایدیا مدل MW-F2826-EBL-S

قیمت این مدل مایکروویو مایدیا در هنگام تهیه این گزارش در خردادماه 1403، حدود 12 میلیون و 450 هزار تومان برآورد می‌شود. این محصول با ظرفیت داخلی 25 لیتر، به خوبی می‌تواند نیازهای معمول افراد مجرد را پاسخ دهد. ارتفاع این دستگاه 29 و پهنای آن 40 میلی متر است و از این رو، محصول جمع و جوری محسوب می‌شود. پنل دیجیتال و کنترل تمام لمسی فضای کاربری آسانی را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. همچنین برای تسریع در امور آشپزی، امکان یخ‌زدایی مواد منجمد نیز در این مدل مایکروویو فراهم شده است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مایکروویو کنوود مدل MWM25

این مدل مایکروویو کنوود با رنگ مشکی و ظرفیت 25 لیتری حدود 11 میلیون و 270 هزار تومان برآورد می‌شود. ارتفاع و پهنای این محصول به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی می‌توان آن را روی کابینت آشپزخانه قرار داد؛ بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند. این مایکروویو 800 واتی، از توان و قدرت خوبی برخوردار است، محفظه داخلی آن از جنس سرامیک صیقلی طراحی شده و پس از هربار استفاده، با یک دستمال به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن تمیز می‌شود.

2-کاماپرس

مایکروویو شیائومی مدل MWBLXE1ACM

این مدل مایکروویو شیائومی با ظاهر منحصر به فرد و رنگ سفید خود حدود 11 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. این محصول با ظرفیت 20 لیتری، فضای کمی را اشغال می‌کند و ارتفاع آن حدود 28 و پهنای آن 44 میلی متر است. یکی از امکانات این دستگاه وجود کانوکشن در آن است که موجب ایجاد جریان هوای گرم به صورت مساوی در محفظه داخلی و پخت یکنواخت غذا می‌شود؛ بنابراین این محصول گزینه بسیار مناسبی برای افراد مجرد علاقه مند به کیک پزی و درست کردن انواع نان است.

3-کاماپرس

ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

این مدل مایکروویو پاناسونیک با قیمت حدودی 9 میلیون و 940 هزار تومان در رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. این محصول با توان موتور 800 واتی، حدود 25 لیتر ظرفیت دارد. صفحه نمایش این دستگاه LCD است و ارتفاعی حدود 29 و پهنای 48 سانتی دارد. این مدل مایکروویو نیز مانند دیگر محصولات در این بازه قیمتی، از قابلیت تنظیم زمان برخوردار است و امکان یخ زدایی را نیز برای افراد مجرد فراهم می‌کند.

4-کاماپرس

مایکروویو بلک اند دکر مدل MZ2111P

این مدل مایکروویو بلک اند دکر در شرایط کنونی و بازار اینترنتی حدود 9 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد. از این محصول می‌توان برای بخارپز کردن، یخ زدایی و پخت کیک و انواع پیتزا استفاده کرد. این مایکروویو با توان موتور 700 واتی، عملکرد بی‌نقصی در پخت غذا از خود نشان می‌دهد و با ارتفاع 16 و پهنای 20 سانتی، تنها با 7 کیلوگرم، یکی از گزینه‌های جمع و جور و سبک بازار محسوب می‌شود؛ از این رو به افراد مجردی پیشنهاد می‌شود که اهل جابجایی‌های زیاد هستند.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترایمالزدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان