5 موس ارزان دیجی کالا با قیمت زیر 100 هزار تومان

ژیوار

در دیجی کالا می‌توان محصولات ارزان قیمت و کاربردی مختلفی پیدا کرد که یکی از آن‌ها موس‌ها هستند. این موس‌های ارزان قیمت تنوع مناسبی داشته و اغلب برای کاربرد عادی طراحی شده‌اند. با این حال می‌توان در بین آن‌ها موس‌های گیمینگ قابل توجهی را نیز پیدا کرد. این محصولات اغلب بسیار سبک بوده و در ابعاد کوچکی عرضه شده‌اند، همچنین این محصولات از نوع حسگر اپتیکال استفاده می‌کنند و تعداد ضربه پذیری آن‌ها نسبت به محصولات معمول در بازار کمتر است.

کاماپرس در این گزارش 5 موس ارزان قیمت دیجی کالا که کمتر از 100 هزار تومان قیمت دارند را با جست و جو در آن معرفی می‌کند.

موس ارزان قیمت پی نت با مدل Z-1

این موس ارزان قیمت با تعداد کلید 3 عددی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 64 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که 30 گرم وزن دارد، از نوع حسگر اپتیکال استفاده کرده و طول کابل آن 1.3 سانتی متر است. همچنین این موس با ضربه پذیری 500 هزارتایی طراحی شده و فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز در نظر گرفته می‌شود. این محصول انتخابی مناسب برای کاربرد خانگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

موس ارزان قیمت مدل B100

این هندزفری 50 گرمی که برای کاربرد روزمره و عادی انتخابی مناسب به نظر می‌رسد، دارای ابعاد 30 در 50 در 100 میلی متری بوده و با قیمت 64 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 2 عدد کلید داشته و نوع اتصال با سیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین دقت این محصول 800 dpi بوده و انتخابی ساده و کاربردی به حساب می‌آید.

موس ارزان قیمت شوش مدل M11

این موس با ابعاد 114 در 65 در 26 میلی متری طراحی شده و با قیمتی نزدیک به 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که قابلیت کار با هر دو دست را فراهم می‌کند، دارای دقت 1000 dpi بوده و از نوع رابط یو اس بی استفاده می‌کند. همچنین این موس ارزان قیمت با سه عدد کلید ارائه شده و وزن آن 50 گرم است.

موس ارزان قیمت MINI-M20

این موس که امکان اتصال با سیم و بی سیم را فراهم می‌کند، در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این موس ارزان قیمت با حسگر اپتیکال عرضه شده و دارای سه عدد کلید است. همچنین این محصول 45 گرمی قابلیت کار با هر دو دست را فراهم کرده و دقت 800 dpi دارد. این موس در ابعاد 33 در 47 در 93 میلی متری عرضه شده و طول کابل آن نیز 120 سانتی متر است.

موس ارزان قیمت مدل T-90 زیلوتس مخصوص بازی

این موس با 8 عدد کلید طراحی شده و با قیمت 100 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول که حسگر اپتیکال دارد، 800 میلیون بار ضربه پذیری را ممکن ساخته، طول کابل 180 سانتی متری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این موس ارزان قیمت با فرکانس 1000 هرتز ارائه شده و 150 گرم وزن دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز