ایکس بادی چه تاثیری در لاغری دارد؟

ژیوار

ایکس بادی یکی از روش‌های نوظهور ورزش کردن است که در بسیاری از کشورهای دنیا طرفداران خود را پیدا کرده است. ایکس بادی در کشور ایران در حال رشد است و بسیاری از باشگاه‌های ورزشی ایکس بادی مشغول به فعالیت هستند.

به گزراش کاماپرس ورزش ایکس بادی نقش زیادی در لاغری و کاهش وزن دارد و به همین جهت در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با ورزش ایکس بادی و باشگاه ایکس بادی در شیراز پرداخته است.

ورزش ایکس بادی چیست؟

در ورزش ایکس بادی از متدهای تحریک الکتریکی عضلات و یا EMS استفاده می‌شود. در این ورزش با استفاده از دستگاه، پالس‌های الکتریکی به عضلات ارسال می‌شود و در نتیجه در طی یک تمرین 20 دقیقه‌ای، سرعت عضله‌سازی در بدن تا پنج برابر افزایش می‌یابد. همچنین استفاده از تحریک الکتریکی در حین ورزش باعث می‌شود که چربی‌سوزی تا سه برابر بیشتر شود.

در باشگاه ایکس بادی در شیراز از جلیقه‌هایی با انعطاف و عملکرد بالا در کنار دستگاه استفاده می‌شود. به این جلیقه‌ها ایکس بادی گفته می‌شود و تعداد زیادی از کابل‌ها و الکترودها در آن‌ها تعبیه شده است. وظیفه این الکترودها انتقال پالس الکترونیکی به بدن است.

دریان سفر امید

نقش ایکس بادی در لاغری

تمرین‌های مربوط به ایکس بادی معمولا در طی جلسات 20 دقیقه‌ای انجام شده و افراد در این مدت زمان میزان 500 تا 700 کیلوکالری می‌سوزانند. حدود هزار و 800 کیلوکالری در طی ریکاوری و بعد از 48 ساعت می‌سوزد. به بیان کلی هر جلسه از ایکس بادی مجموعا دو هزار و 500 کیلوکالری در بدن مصرف می‌کند. افراد با کمک دو جلسه تمرین 20 دقیقه‌ای در طی یک هفته، کل نیاز ورزشی خود را برطرف می‌کنند.

دو نوع تمرین در ایکس بادی وجود دارد که باعث لاغری و کاهش وزن می‌شود. یک نوع از تمرینات قدرتی، باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شوند. تمرین‌های قدرتی در صورتی که با رژیم غذایی اصولی همراه شوند، باعث چربی‌سوزی و عضله‌سازی می‌شوند. نوع دوم از تمرین‌های ایکس بادی شامل ورزش‌های هوازی است که در نهایت با افزایش گردش خون، به چربی‌سوزی و هضم منجر می‌شوند.

مزیت های ورزش در باشگاه ایکس بادی در شیراز

با توجه به این که در ایکس بادی از تحریک الکتریکی عضلات عمیق اسکلتی استفاده می‌شود، در نهایت این ورزش  جلوگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند. به طور کلی تمرین در باشگاه ایکس بادی در شیراز به افرادی که دارای مشکل در سیستم اسکلتی هستند، پیشنهاد می‌شود. ورزش کردن در باشگاه ایکس بادی در شیراز منجر به تقویت عضلات و استخوان‌هایی که بدن را راست نگه می‌دارند، می‌شود.

ورزش ایکس بادی همچنین به تنظیم قند خون، سلامت دستگاه قلبی عروقی و کاهش چربی احشایی کمک می‌کند. عدم تعادل در شکم، لگن و یا پوسچرال پشتی ممکن است در ایجاد مشکلاتی مانند کمر درد نقش داشته باشد. افراد با ورزش در باشگاه ایکس بادی در شیراز می‌توانند این گروه‌های عضلانی را درگیر کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های ورزش ایکس بادی، افزایش قدرت عضلانی است که در نهایت باعث اصلاح نحوه ایستادن می‌شود. ورزش ایکس بادی به خوبی منجر به فعال‌سازی عضلات تثبیت‌کننده و عضلات پوسچر که از لگن، کمربند شانه، زانو و پا پشتیبانی می‌کند، می‌شود.

بزرگ‌ترین مزیت و دلیل محبوبیت باشگاه ایکس بادی در شیراز کمک به چربی‌سوزی، کاهش سایز و تناسب اندام است. ایکس بادی به عنوان یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها برای کمک به تناسب اندام افراد بعد از بارداری شناخته می‌شود.

پیدا کردن بهترین باشگاه ایکس بادی در شیراز با «پی جو»

سایت پی جو از سال 1394 با هدف معرفی کسب‌وکارهای مختلف در شیراز و همچنین رونق گرفتن بنگاه‌های اقتصادی آغاز کرده است. این سایت فهرست جامع و کاملی از همه باشگاه‌های ایکس بادی موجود در شیراز در اختیار افراد قرار داده و نیاز مراجعه حضوری برای پیدا کردن بهترین گزینه را از بین برده است. افراد از طریق مراجعه به سایت پی جو می‌توانند اطلاعات مورد نیاز در رابطه با شرح کامل خدمات، آدرس و تلفن باشگاه به دست آورند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پی جو به آدرس https://payju.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان