با 5 میلیون کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

ژیوار

گوشی شیائومی مناسب که با قیمت 5 میلیون تومان بتوان خریداری کرد هم در سری ردمی و هم در سری پوکو علاقه مندان زیادی دارد و اغلب برای کاربرد روزمره و گیمینگ به کار می‌رود. این گوشی‌ها اغلب با رم 3 گیگابایتی ارائه شده‌اند و ظرفیت باتری بالایی دارند. همچنین این محصولات صفحه نمایشی به نسبت بزرگ داشته و کیفیت دوربین متوسطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این گوشی‌های شیائومی از اینترنت 4 جی پشتیبانی کرده و در اغلب موارد کیفیت صفحه نمایش به نسبت قابل قبول و مناسبی دارند.

کاماپرس در این گزارش 3 گوشی شیائومی که با قیمت حدودی 5 میلیون تومان می‌توان در خرداد 1403 خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی 5 میلیون تومانی با مدل Redmi 10A

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی عرضه شده و دارای سایز صفحه نمایش 6.53 اینچی است. این محصول ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را در اختیار علاقه مندان قرار داده و سنسورهای شتاب سنج، مجاورت و حسگر اثر انگشت را دارد.

این محصول دو سیمکارته یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی شیائومی از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی کرده و 194 گرم وزن آن است. همچنین رزولوشن صفحه نمایش در این محصول 1600 در 720 پیکسل بوده و صفحه نمایش آن 400 نیت روشنایی دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی 5 میلیون تومانی با مدل پوکو C40

این گوشی شیائومی با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعته طراحی شده و امکان شارژ سریع 18 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول 5 میلیون تومانی دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت 4.5 جی پشتیبانی می‌کند. این محصول 204 گرمی حافظه داخلی 32 گیگابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن نیز 3 گیگابایت است.

این گوشی شیائومی رزولوشن 1650 در 720 را ارائه کرده و با قابلیت نویزگیر در بازار عرضه می‌شود. همچنین این بازی که انتخابی جذاب برای گیم به حساب می‌آید، امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم کرده و سایز صفحه نمایش آن 6.71 اینچ است.

 

گوشی شیائومی 5 میلیون تومانی با مدل Redmi A3

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دو دوربین 8 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و از اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی 193 گرمی رزولوشن 1650 در 720 پیکسلی داشته و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی را ارائه می‌دهد. این گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته و بدون قابلیت شارژ سریع عرضه شده و محصولی دو سیمکارته است. این گوشی هشت هسته‌ای از سیستم عامل اندروید 14 استفاده کرده و همراه با رادیو عرضه می‌شود. این محصول قابلیت شارژ سریع نیز ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفشیائومیکالاتیک
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز