بهترین اسپیکر بلوتوثی سونی کدام است؟ + قیمت

شاخص-کاماپرس
ژیوار

شرکت سونی، همواره در حال تلاش برای بهبود عملکرد محصولات خود متناسب با تکنولوژی روز دنیاست. اسپیکر سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ محصولات این برند معمولا کیفیت صدای بی‌نظیری دارند، امکانات جانبی نظیر ضدآب بودن و اتصال بی‌سیم نیز دست کاربران را برای استفاده از آن در محیط‌های منزل و خارج از منزل باز می‌گذارد. در حال حاضر، اسپیکر سونی با امکانات و قیمت‌های متنوع، نیاز هر کاربر با هر سطح انتظاری را به خوبی برآورده می‌کند و با استقبال زیادی روبرو شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین اسپیکرهای برند سونی به همراه ارائه قیمت خواهد پرداخت.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP500

این مدل اسپیکر بلوتوثی سونی، با قیمت حدودی 17 میلیون تومان، در هنگام تهیه این گزارش یکی از محبوب‌ترین و بهترین اسپیکرهای سونی محسوب می‌شود. این محصول دو درگاه USB و بلوتوث دارد و از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می‌کند. توان خروجی این بلندگو، 120 وات گزارش شده و ساب ووفر 140 میلی متری، کیفیت صدای این دستگاه را بیش از پیش می‌کند. این محصول ضد آب طراحی شده و از این رو برای تفریحات بیرون از منزل و پیک نیک نیز مناسب است.

1-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XV900

این مدل اسپیکر بلوتوثی سونی با حدود قیمت 34 میلیون و 900 هزار تومان در رنگ مشکی عرضه می‌شود. بلندگوی بکار رفته در این نوع محصول از سری جدید X است و کیفیت صدا را به طور قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد و لذا مناسب مهمانی‌های بزرگ است. این دستگاه قابل حمل طراحی شده و با هر 10 دقیقه شارژ، می‌توان به مدت 25 ساعت روی آن برای گرم‌کردن مجالس و مهمانی‌ها حساب باز کرد. همچنین از این محصول می‌توان به عنوان پاوربانک 5 ولتی گوشی نیز استفاده کرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

این مدل اسپیکر بلوتوئی سونی، حدود 4 میلیون و 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این محصول ضد ضربه و ضد آب، گزینه کارآمدی برای محیط های خارج از منزل است و لذت گوش دادن به موسیقی در فضای باز را به کاربران هدیه می‌دهد. طول عمر باتری در این دستگاه قابل قبول است و تا 12 ساعت امکان استفاده را برای کاربران فراهم می‌کند.

3-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XG500

این مدل اسپیکر بلوتوئی سونی، با قیمت حدودی 16 میلیون تومان یکی دیگر از محصولات محبوب برند سونی به شمار می‌رود. این محصول با توان خروجی 70 واتی، بیس قابل قبول را در پخش موسیقی ایجاد می‌کند. همچنین امکان استفاده از این محصول تا 30 ساعت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آن است. این محصول با حدود 8 کیلوگرم وزن، قابلیت اتصال و پخش موسیقی از طریق بلوتوث را نیز دارد.

4-کاماپرس

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XE200

این مدل اسپیکر بلوتوئی سونی، حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و در رنگ های مشکی، آبی و خاکستری عرضه می‌شود. با وجود این محصول می‌توان تا 16 ساعت پخش موسیقی مداوم را تجربه کرد. همچنین این دستگاه در برابر آب، مقاوم عمل کرده و از این رو بدون هیچ گونه نگرانی می‌توان از آن برای محیط های باز استفاده کرد.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالزدیجی کالاسونی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین اسپیکر بلوتوثی سونی کدام است؟ + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز