با 18 میلیون کدام اسپیکر خانگی را بخریم؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در دنیای امروزی، کیفیت صدا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌است. کاربران نیز از بالارفتن کیفیت و سطح زندگی‌شان استقبال می‌کنند. وجود یک پخش‌کننده خانگی، می‌تواند کیفیت صدای پخش موسیقی و فیلم را به عنوان جذاب‌ترین سرگرمی‌ها، تا حد زیادی برای کاربران افزایش دهد. این امر در دورهمی‌های جمعی و خانوادگی بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد. در کنار نمای ظاهری، اسپیکرهای خانگی که قابلیت نورپردازی و رقص نور دارند، توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کنند. ورودی صدا، توان خروجی و سایز ساب ووفر، نقش اساسی در پخش صدای باکیفیت‌تر این محصول ایفا می‌کند و بهتر است به آن توجه داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی پنج مدل اسپیکر خانگی با قیمت حدودی 18 میلیون تومان می‌پردازد.

اسپیکر خانگی میکرولب مدل M310105

این مدل اسپیکر خانگی هنگام تهیه این گزارش، حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. جنس بدنه این محصول از چوب باکیفیت ساخه شده و صفحه نمایش آن لمسی است. از دو درگاه بلوتوث و USB می‌توان برای پخش محتوای خارجی استفاده کرد. در این محصول بلندگوها با خروجی صدای کواکسیال و سایز ساب ووفر 10 اینچی، به پخش صدا می‌پردازند. حداکثر توان خروجی نیز 3300 وات است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسپیکر خانگی جی بی ال مدل 3900 Party box

این مدل پخش‌کننده خانگی با قیمت حدودی 17 میلیون و 350 هزار تومان در رنگ مشکی موجود است. بدنه این محصول از جنس ام دی اف باکیفیت ساخته شده و از ورودی بلوتوث و USB نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول با وزن 3 کیلوگرم، گزینه سبکی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای 6 ساب ووفر با سایز 10 اینچی است و حداکثر توان خروجی آن، 300 وات گزارش شده و مناسب فضاهای کوچک است.

2-کاماپرس

اسپیکر خانگی دنای مدل DE-DA3010DJ4 دیجی دار

این مدل پخش کننده خانگی با قیمت حدودی 17 میلیون تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های کاربران با بودجه 18 میلیون تومانی باشد. این محصول نیز 6 ساب ووفر 10 اینچی دارد و بیس و صدای مطلوبی را تولید می‌کند. قابلیت رقص نور در این دستگاه می‌تواند مزیت بزرگی برای کاربرانی باشد که اهل مهمانی‌ها و دورهمی هستند. همچنین این اسپیکر از میکروفون کارائوکه نیز بهره می‌برد و کاربران در مهمانی‌ها، با خوانندگی می‌توانند لحظات مفرحی را داشته باشند.

3-کاماپرس

اسپیکر خانگی ال جی مدل on7 –

این مدل پخش کننده خانگی با قیمت حدودی 16 میلیون تومان نیز می‌تواند در نوع خود گزینه مطلوبی باشد. رنگ این اسپیکر مشکی و بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم و باکیفیت است. توان خروجی این محصول 300 وات گزارش شده‌است. یکی از مزیت‌های این دستگاه، فناوری Childsafe در آن است که از آسیب به حس شنوایی کودکان، حتی با وجود نزدیکی به دستگاه جلوگیری می‌کند.

4-کاماپرس

اسپیکر خانگی دنای مدل zigma 310

این مدل پخش کننده خانگی با حدود قیمت 16 میلیون و 470 هزار تومان در دو رنگ مشکی مات و ساده، از قابلیت رقص نور بهره می‌برد. این باند خانگی قادر به تولید صدای باکیفیت با قدرت 240 وات است. این محصول دارای میکروفون کاراکوئه نیز است و از سه طریق بلوتوث، USB و AUX می‌تواند محتوای خارجی را پخش کند.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دومینو کالادیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
رایانه کمک
ایده سبز
دادپویان
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز