کدام چمن مصنوعی برای حیوان خانگی مناسب‌تر است؟

حیوان خانگی_ کاماپرس
ژیوار

استفاده از چمن مصنوعی می‌تواند محل زندگی حیوان خانگی شما را راحت و لذت‌بخش کند. پس اگر فضای مناسبی برای تعبیه چمن مصنوعی دارید، حتما بخش کوچکی از فضای داخل خانه یا حیاط را با ساخت یک کفپوش نرم و زیبا و البته با هزینه حدودی 300 تا 500 هزار تومان برای حیوانات خود چمن کنید.

به گزارش کاماپرس، چمن‌های مصنوعی با دیتکس بالا دارای مقاومت بیشتری هستند و ماندگاری بالاتری دارند. بنابراین، برای سگ‌ها و گربه‌هایی که اندازه و وزن زیادی دارند، می‌توانید از چمن‌های مصنوعی که دیتکس بالایی دارند، استفاده کنید؛ و برای حیوانات خانگی کوچک هم از چمن‌هایی استفاده کنید که ارزان قیمت بوده و دیتکس کمتری دارند.

حیوان خانگی_ کاماپرس

فواید چمن مصنوعی برای حیوان خانگی

چمن‌های مصنوعی انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند؛ اما چمن‌هایی که برای حیوانات خانگی استفاده می‌شود، با سایر انواع این محصولات متفاوت است. چمن‌های مصنوعی خلاف چمن طبیعی به دلیل عدم نیاز به استفاده از کودهای شیمیایی، آفت‌کش‌ها و سم‌پاشی، بسیار سالم‌تر هستند و برای حیوانات خانگی مناسب‌ترند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

از آنجاکه حیوان خانگی نمی‌تواند چمن مصنوعی را پاره و سوراخ کند، بسیاری از صاحبان حرفه‌ای سگ و یا حیوانات خانگی دیگر، چمن مصنوعی را به چمن سنتی ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر، چمن مصنوعی مناسب سگ و گربه لازم است از سیستم زه‌کشی قوی برخوردار باشد؛ تا ادرار و یا هرگونه مایعی مانند آب و شوینده‌ها به راحتی از قسمت زیرین آن تخلیه شود.

انواع چمن مصنوعی برای حیوان خانگی

معمولاً بیشتر سگ‌های خانگی در پارک سگ به عنوان محلی امن زندگی می‌کنند، اما پارک سگ خیلی زود کثیف شده و پر از فضولات حیوان می‌شود. پیشنهاد ما این است که از چمن مصنوعی با ارتفاع ۸ تا ۱۵ میلیمتری برای کفپوش پارک سگ استفاده کنید تا نظافت و شستشوی آن هم راحت‌تر باشد. کوتاهی الیاف در این محصول سبب شده که نظافت و شستشوی آنان بسیار ساده باشد و به راحتی با جارو برقی تمیز شود.

همچنین ویژگی‌های مثبت این چمن رنگ سبز شاد و پرانرژی آن است. اما اگر برای سگ و گربه‌های خانگی با جثه کوچک قصد خرید دارید، می‌توانید از چمن‌های مصنوعی ارزان‌تر با دیتکس پایین‌تر بهره ببرید.

حیوان خانگی_ کاماپرس

نظافت چمن مصنوعی مخصوص حیوان خانگی

بهترین روش برای نظافت چمن مصنوعی این است که زباله و مدفوع حیوان را از روی سطح چمن به وسیله دستکش و جاروبرقی بردارید. سپس از آب تحت فشار و شامپوی فرش برای تمیزکردن چمن مصنوعی استفاده کنید.

قیمت انواع چمن مصنوعی در بازار

برای خرید انواع چمن‌های مصنوعی در بازار باید مبلغی بین 200 تا 500 هزار تومان برای هر مترمربع هزینه کنید. همچنین چمن مصنوعی ضدآب بر اساس جنس الیاف به‌کار برده شده قیمتی بین 100 هزار تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر مترمربع دارند. البته اگر الیاف چمن مصنوعی انعطاف‌پذیر و برگشت‌پذیر باشد، قیمت آن به بیش از متری ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

چمن مصنوعی سایز 2 در 5 متر با قیمت 4 میلیون و 790 هزار تومان نیز در بازار قابل خریداری است. چمن مصنوعی تزئینی مدل پایا ۲۵ میلیمتری با دیتکس نخ 7500 با قیمت 295 تومان برای هر مترمربع به فروش می‌رسد. همچنین برای خرید چمن مصنوعی تزئینی ۱۰ میلیمتری با دیتکس نخ 2200 باید 214 هزار تومان هزینه کنید.

چمن مصنوعی تزئینی ۱۷ میلیمتری با دیتکس نخ 7600 نیز متری 275 تومان است و چمن مصنوعی 15 میلیمتری سورن با قیمت 320 هزار تومان در بازار پیدا می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : چمنزارخانه چمن
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز