یک پیشنهاد وسوسه برانگیز برای تعطیلات خرداد

شاخص-کاماپرس
ژیوار

با توجه به تعطیلات پیش رو در ماه خرداد، این امکان برای گردشگران فراهم شده که از طریق تور دبی پرواز امارات، به مدت سه شب و چهار روز به دور از هرگونه دغدغه و هیاهو، زیبایی‌های این شهر را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش کاماپرس، شهر دبی در سال­های گذشته، رشد قابل توجهی در بخش جذب گردشگر داشته است. ساختمان‌های بلند با سبک و سیاق اروپایی و مراکز خرید پیشرفته با حضور برترین برندها، در تمامی فصول سال توجه گردشگران را به خود جلب می­کنند.

این گزارش به معرفی پکیج تور دبی پرواز امارات برای تعطیلات خردادماه پرداخته است.

آشنایی با شهر دبی

اولین و مهم‌ترین نکته در هر سفر، شناخت فرهنگ و آداب ساکنان آن منطقه است. در دبی، دین اکثر افراد اسلام است و نشانه‌هایی از مذهب در سرتاسر شهر به چشم می‌خورد؛ به طوریکه در موقع اذان، عموما فعالیت‌های روزمره متوقف و مراکز خرید تعطیل می‌شود. نوشیدن مشروبات الکلی در شهر دبی ممنون است، اما گردشگران غیر مسلمان می‌توانند در هتل‌ها و مناطق تعیین شده، این نوشیدنی را تهیه و مصرف کنند. در تور دبی پرواز امارات، ترانسفر درون شهری به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، اما در صورت تمایل برای گشت و گذار شخصی در شهر، می‌توان از سیستم حمل و نقل درون شهری استفاده کرد که لازمه آن، تهیه کارت نول (کارت هوشمند برای استفاده از حمل و نقل عمومی در دبی) است؛ چرا که امکان پرداخت به صورت نقدی در دبی وجود ندارد. یکی از مزیت‌های هتل‌های شهر دبی، نزدیکی آنها به ایستگاه مترو است؛ بنابراین می‌توان به راحتی از طریق مترو و بدون تحمل شلوغی و ترافیک، راهی هتل شد. 1-کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به دبی

با توجه به کویری بودن دبی، فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر است. در این فصل، هوا هنوز رو به گرمی تابستان نرفته و فضای شهر، پویا و با نشاط است. همچنین خبری از بارش‌های پراکنده نیست و گردشگران تور دبی می‌توانند با خیالی آسوده، به تفریحات آبی بپردازند.

دریان سفر امید

شرایط سفر با تور دبی پرواز امارات

تور دبی پرواز امارات گزینه مطلوبی برای تجربه سفر به کشور امارات و شهر دبی است. پرواز امارات به عنوان بزرگترین ناوگان خاورمیانه، در بازه زمانی یازدهم، چهاردهم، پانزدهم و بیست پنجم هر ماه و طی پنج نوبت، مسافران را به مقصد دبی جابه­جا می‌کند. در طول سفر با پرواز امارات، مسافران می‌توانند با هواپیماهای بوئینگ 777 و ایرباس A830، امکاناتی در حد تورهای اروپایی دریافت کنند. پرواز به دبی با هواپیما به صورت مستقیم است و حدود دو ساعت و 10 دقیقه زمان می‌برد. اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره در این شهر همچون گراند اکسلسیور، نایت کستل، کینگز پارک و برج پلازا می‌تواند سطح رفاه گردشگران تور دبی را افزایش دهد.

3-کاماپرس

نکاتی درباره تور دبی پرواز امارات

تور دبی پرواز امارات، یکی از بهترین تورها برای سفر به دبی است. مدت اقامت در دبی با این تور، سه شب و چهار روز است. در طول سفر با پرواز اکونومی امارات، مسافران می­توانند از امکانات وای فای رایگان، شارژر صندلی و تماشای برنامه­های تلویزیونی از طریق مانیتور بهره‌مند شوند. در تور دبی پرواز امارات، پروازها عموما در بازه زمانی 4:30 بامداد انجام می‌شود و قیمت بلیط به ازای هر فرد بزرگسال حدود 10 میلیون و 410 هزار تومان است. هر مسافر نیز مجاز به حمل 30 کیلوگرم بار خواهد بود.

4-کاماپرس

خرید تور دبی پرواز امارات از «هورامان گشت»

آژانس گردشگری هورامان گشت به عنوان مجری مستقیم و تخصصی تورهای داخلی و خارجی، گزینه مناسبی برای تجربه یک سفر هیجان انگیز به شهر دبی است. هورامان گشت بیش از 10 سال سابقه برگزاری مستقیم تورهای داخلی و خارجی دارد. این مجموعه، برگزار کننده تور مستقیم و بدون واسطه است و همین امر موجب کاهش هزینه‌های سفر گردشگران می‌شود. گردشگران علاقه­مند به بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر دبی می‌توانند از خدمات تخصصی هورامان گشت بهره ببرند و از طریق ثبت نام در تور دبی پرواز امارات، سفری به یادماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنند. با رزرو تور دبی از هورامان گشت، رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت با پرواز امارات و خدمات ترانسفر فرودگاهی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

علاقه‌مندان با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس  https://www.bestgasht.com یا از طریق تماس با شماره تلفن 02157906000 می­‌توانند از شرایط سفر با تور دبی پرواز امارات مطلع شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان