شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس

شاخص-کاماپرس
ژیوار

محصولات برند ایرانی جی پلاس با نظارت مهندسان ایرانی و کره‌ای تولید می‌شوند و از این رو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تلویزیون‌های جی پلاس با ارائه رزولوشن Full HD و Ultra HD به مخاطبان خود تصاویر باکیفیتی ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس، با تنوع قیمتی، دست کاربران را برای انتخاب باز می‌گذارد. برای خرید محصولات این برند، می‌توان به دو روش خرید قسطی و نقدی اقدام کرد.

سامانه از کی وام، در این زمینه با همکاری بانک سامان، اقدام به ارائه وام‌هایی تا سقف 75 میلیون تومان می‌کند. کاربران می‌توانند با افتتاح حساب بلوبانک، ارائه چک صیادی و مدارک شناسایی به راحتی از وام 10 تا 75 میلیون تومانی بهره ببرند. مزیت وام‌های این سامانه بازپرداخت طولانی مدت در قالب 12 و 18 ماهه با سود سالانه 22 درصد است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس می‌پردازد.

تلویزیون کیو ال ای دی جی پلاس مدل GTV 65RQM922S

این مدل تلویزیون هوشمند جی پلاس در هنگام تهیه این گزارش حدود 64 میلیون و 580 هزار تومان قیمت دارد. برای خرید این محصول می‌توان درخواست وام 65 میلیون تومانی داد. کاربران می‌توانند با پرداخت اقساط ماهانه 4 میلیون و 272 هزار تومان، 18 ماهه این وام را بازپرداخت کرد. این محصول 65 اینچی، با پردازنده چهار هسته‌ای، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند. این محصول از فرمت‌های متعددی جهت نمایش محتواهای خارجی پشتیبانی می‌کند.

 تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV 65RQM922S-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV 75RU834S

این مدل تلویزیون هوشمند جی پلاس با قیمت حدودی 59 میلیون و 990 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. این محصول را می‌توان با وام 60 میلیون تومانی به صورت اقساطی خریداری کرد. در این صورت می‌توان با پرداخت 3 میلیون و 943 هزارتومان در هر موعد قسط، این وام را طی 18 ماه بازپرداخت کرد. این محصول 75 اینچی، با صفحه نمایش ال ای دی، از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV 75RU834S-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV 65RU742N

این مدل تلویزیون هوشمند جی پلاس با قیمت حدودی 34 میلیون و 500 هزار تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید قسطی باشد. درخواست وام 35 میلیون تومانی از سامانه از کی وام می‌تواند برای خرید این محصول راهگشا باشد. شرایط بازپرداخت وام نیز 18 ماهه و 3 میلیون و 275 هزار تومان در هر ماه خواهد بود. این دستگاه 65 اینچی، با حافظه داخلی 16 گیگابایت، با برخورداری از فناوری Quick Mirror، قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون را نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV 65RU742N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV 50PU748N

این مدل تلویزیون هوشمند جی پلاس در بازارهای اینترنتی با قیمت حدودی 19 میلیون تومان موجود است. خرید این محصول با اختصاص وام 20 میلیون تومانی به حساب بلوبانک کاربر، پس از انجام مراحل مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود. در این صورت، کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه 1 میلیون و 871 هزار تومان، اقساط این وام را 12 ماهه، تسویه کنند. علیرغم قیمت مقرون به صرفه، این محصول نیز دست کمی از محصولات گران قیمت بازار ندارد و تمامی امکانات تلوزیون هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV 50PU748N-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیجی پلاسدیجی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز