شرایط تور 8 روزه ایتالیا

تور ایتالیا - کاماپرس
ژیوار

ایتالیا دومین مقصد برتر گردشگری جهان در سال 2023 بوده است و طبق اعلامیه وزارت گردشگری ایتالیا، تقریبا 39 درصد از امکانات اقامتی در پلتفرم‌های مختلف این کشور رزرو شده‌ است. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که ایتالیا کشور جذابی برای توریست‌ها بوده و امکانات رفاهی آن مورد قبول اکثر گردشگران است.

به گزارش کاماپرس، ایتالیا یکی از کشورهای باستانی جهان است که هر ساله گردشگران زیادی از سمت آسیا، آمریکا و خود اروپا به آن سفر می­‌کنند. ایرانیان نیز به راحتی با رزرو تور 8 روز ایتالیا امکان سفر به این کشور را دارند.

در این گزارش جاذبه‌­های گردشگری و شرایط تور 8 روزه ایتالیا برای بازدید از آنها تشریح شده است.

برج پیزا

برج پیزا یکی از آثار تاریخی برجسته ایتالیا است که از دوره قرون وسطا به جا مانده و به خاطر کج بودن ساختارش معروف شده است. این برج به عنوان برج ناقوس مجموعه مذهبی میدان معجزه مورد توجه قرار دارد. برج پیزا هفت ناقوس دارد که هر کدام نماد یک نت موسیقی است. ناقوس‌ها در قدیم نقش مهمی در زمان­‌سنجی داشتند.

معمولا توریست‌ها مشتاق بازدید از داخل این برج هستند. شاید بالا رفتن از پله‌های این برج اندکی دشوار باشد، اما صعود به طبقه فوقانی آن بسیار جذاب است.

دریان سفر امید

تور ایتالیا - کاماپرس

آمفی تئاتر کولوسئوم

بزرگ‌ترین آمفی تئاتر ایتالیا کولوسئوم نام دارد که روزگاری در آن جنگ با حیوانات وحشی، اعدام مسیحیان و جنگ‌های گلادیاتوری اتفاق افتاده است. قدمت این اثر باستانی به سال 70 یا 80 میلادی برمی‌گردد و در حال حاضر بخشی از آن فروریخته است؛ اما با این حال، توریست‌ها همچنان به بازدید از آن اشتیاق نشان می­دهند. طبق آمار هر ساله به طور میانگین تعداد 4000 توریست از این مکان دیدن می‌کنند. داخل این سازه پر از صندلی و تونل‌های زیرزمینی است.

شهر پمپئی

شهر گمشده پمپئی، یکی از شهرهای باستانی و پررونق ایتالیا است که در نزدیکی خلیج ناپل قرار گرفته و  قدمت آن به قرن ششم میلادی باز می‌گردد. این شهر در سال 79 میلادی به دلیل فوران آتشفشان مدفون شد و آنچه که از این شهر باستانی باقی مانده، ویرانه‌هایی است که در فاصله قرن‌های 18 و 19 میلادی به دست آمده است. بقایای این شهر باستانی نشان می‌دهد که این منطقه به دلیل داشتن سیستم آبرسانی مجهز، یک آمفی تئاتر بزرگ و بندر در مسیر پیشرفت شهری بوده و بسیاری از ثروتمندان و اشخاص بزرگ رومی در آن سکونت داشته­‌اند.

تور ایتالیا - کاماپرس

غذاهای ایتالیایی

ایتالیا گذشته از تاریخ قوی، به دلیل داشتن غذاهای لذیذ و اصیل مثل پاستا، پیتزا و لازانیا نیز مورد توجه توریست‌ها و گردشگران قرار دارد که در ادامه درباره آنها توضیح داده شده است.

پیتزا: یکی از معروف‌ترین غذاهای ایتالیا پیتزا است که البته مانند پیتزاهای ایران پرملات نیست! در واقع این غذا در ایتالیا به شکل ساده طبخ می­شود و اغلب هم سیرکننده است. یکی از معروف‌ترین انواع پیتزای ایتالیا، مارگاریتا نام دارد که توریست‌های زیادی به آن علاقه دارند. پیتزا همیشه به عنوان یک وعده اصلی در منوی رستوران‌های ایتالیایی وجود دارد. گذشته از رستوران‌ها، انواع مختلف این غذا در کنار برخی امکان تاریخی و تفریحی نیز طبخ می‌شود.

پاستا: پاستاهای ایتالیا تا اندازه‌ای معروف است که برخی گردشگران، این کشور را به عنوان معدن پاستا می‌شناسند. این غذا باید به شکل خاص و با آداب کاملا ویژه میل شود. در بین پاستاهای ایتالیایی، کاربونارا یکی از بهترین‌ها است که معمولا گردشگران عاشق طعم آن می‌شوند. در رستوران‌های شهرهای مختلف ایتالیا این مدل پاستا به همراه دیگر مدل‌های این غذا سرو می­‌شود.

لازانیا: یکی دیگر از غذاهای معروف ایتالیایی لازانیا نام دارد که در گروه پاستاها قرار می‌گیرد. در واقع لازانیا نوعی پاستای ورقه‌ای است که روی مخلفات شامل پیاز، کرفس، هویج همراه با گوشت، سس گوجه و پنیر قرار می‌گیرد. در نهایت روی این غذا سس بشامل که یکی از سس‌های اصیل فرانسوی است، ریخته می­شود و برای پخت داخل فر قرار می­‌گیرد.

تور ایتالیا - کاماپرس

سوغاتی

افرادی که با تور 8 روزه ایتالیا به این کشور سفر می­کنند، معمولا به منظور به خاطر سپردن خاطرات این سفر، سوغاتی‌هایی از ایتالیا خریداری می­کنند. هر منطقه از ایتالیا دست­سازه و خوراکی‌های مخصوص خودش را دارد که بیشتر توریست‌ها آنها را به عنوان یادگاری و به اصطلاح سوغاتی با خود به محل زندگی‌شان می‌برند. از جمله این محصولات می‌توان به توری بورانو، پاستا دست­ساز، انواع عطر و ادکلن و سکه‌های رومی اشاره کرد.

رزرو راحت تور 8 روزه ایتالیا با «راز آسمان پایتخت»

راز آسمان پایتخت، یک شرکت خدمات مسافرتی است که به دلیل تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت مناسب مشتریان در نقاط مختلف ایران و جهان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. گردشگران برای دریافت ویزا می‌­توانند پاسپورت و شناسنامه خود را به این مجموعه ارائه دهند. تور 8 روزه ایتالیا با امکانات مناسب و رزرو هتل چهار ستاره برگزار می‌شود.

متقاضیان رزرو تور 8 روزه ایتالیا برای اطلاع از خدمات تور و هزینه‌ها بهتر است به وبسایت راز آسمان پایتخت به نشانی https://www.asemanpaytakht.com/ مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن 02157691000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز