5 عطر پرطرفدار زنانه برای محیط کار

معرفی بهترین عطرهای زنانه برای سرکار
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب عطر مناسب برای محل کار برای تاثیرگذاری بیشتر ضروری است. انتخاب یک عطر خوب برای سر کار می‌تواند اعتماد به‌ نفس را افزایش دهد، خلق‌ و خو را بهبود بخشد و تأثیری ماندگار بر همکاران و مشتریان بگذارد. عطرهای مناسب سرکار تنوع زیادی دارند و هر کدام دارای ظرافت، تطبیق‌پذیری و روایح مختلفی هستند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین عطرهای زنانه برای سرکار را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه شنل چنس او تندر

عطر زنانه شنل چنس او تندر عطری پیچیده و تازه است که برای محل کار مناسب است. این عطر با ترکیبی لطیف از نت‌های میوه‌ای و گلی، از جمله گریپ‌فروت، یاس و مشک سفید، ظرافت و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. به‌اندازه کافی سبک است و برای تنظیمات اداری ایده‌آل است.

Chanel Chance Eau Tendre یک کلاسیک جاودانه و مظهر ظرافت و پیچیدگی است و آن را به انتخابی مناسب برای زنان حرفه‌ای تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

1-عطر زنانه شنل چنس او تندر

راز آسمان پایتخت

2-عطر زنانه میس دیور بلومینگ بوکت

عطر دیور میس دیور بلومینگ بوکت عطری زنانه و رمانتیک بوده  که برای محیط کار مدرن مناسب است. این عطر با ترکیبی از گل رز و مشک سفید، نرم، لطیف و فوق‌العاده جذاب است. این انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اعتمادبه‌نفس و ظرافت را در محیط کار به نمایش بگذارند.

Dior Miss Dior Blooming Bouquet رایحه‌ای همه‌کاره و یکی از اصلی‌ترین بخش های کلکسیون عطرهای زنانه است.  این محصول ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه میس دیور بلومینگ بوکت

3-جو مالون لندن وود

Jo Malone London Wood Sage & Sea Salt عطری منحصربه‌فرد بوده و برای افزودن حسی از پیچیدگی به محیط کار عالی است. این عطر با ترکیبی از نمک دریایی، مریم‌گلی و دانه‌های آمبرت، تازه، چوبی و  شیک است. این انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند یک بیانیه ظریف و درعین‌حال به‌یادماندنی در دفتر داشته باشند.

Jo Malone London Wood Sage & Sea Salt رایحه‌ای همه‌کاره است که می‌توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد و آن را برای کمد عطر زنان حرفه‌ای ضروری می‌کند. قیمت این محصول ۱۹ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان است.

3-جو مالون لندن وود

4-عطر زنانه گوچی گیلتی

عطر ادکلن گوچی گیلتی، عطری مدرن و فریبنده است که برای ایجاد یک بیانیه جسورانه در محیط کار بسیار مناسب است. این عطر با ترکیبی از ماندارین، فلفل صورتی و هلو، میوه‌ای، تند و به طرز غیر قابل مقاومتی جذاب است. این گزینه عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اعتمادبه‌نفس و قدرت را در محیط کار خود به نمایش بگذارند. قیمت این محصول ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

4-عطر زنانه گوچی گیلتی

5-عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب

عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب عطری مجلل و پر زرق‌وبرق بوده که برای اظهارنظر در محیط کار بسیار مناسب است. این عطر با ترکیبی از نت‌های گلی و شرقی، از جمله یاس، گل رز و نعناع هندی، جسورانه، احساسی و به طور غیر قابل‌مقاومتی زنانه است. این انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند توجه دیگران را جلب کنند و اثری ماندگار در محیط کار از خود بر جای بگذارند.

Viktor&Rolf Flowerbomb رایحه‌ای همه‌کاره است که می‌توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

5-عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز