جدیدترین عطر مردانه چرمی در بازار

جدیدترین عطر مردانه چرمی در بازار

چرم مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین نت‌های عطر مردانه مورداحترام و توجه بوده و هاله‌ای از پیچیدگی، احساسات و جذابیت را تداعی می‌کند. عطر مردانه چرمی از تکرارهای دودی و تند گرفته تا تعابیر چوبی و میوه‌ای آن، طیف متنوعی از تجربیات بویایی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین عطر مردانه چرمی در بازار را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه چرمی آکوا دی پارما

عطر Aqua di Parma Leather ترکیبی استادانه از آکوردهای چرم سنتی با مرکبات و نت‌های چوبی معاصر است. این عطر با ترکیبی از پرتقال برزیلی، لیمو سیسیلی و تمشک شروع می‌شود، عطر مردانه چرمی آکوا از همان اول حواس را مجذوب خود می‌کند. همان‌طور که زمان می‌گذرد، نت میانی آویشن قرمز و برگ پرتقال به آن عمق و پیچیدگی می‌بخشد، درحالی‌که پایه‌ای از چرم، سدر و چوب گایاک، پایانی غنی و حسی را ایجاد می‌کند.

این عطر برای استفاده در روز و شب مناسب بوده و اعتمادبه‌نفس و پیچیدگی را تراوش می‌کند. اگر به دنبال یک عطر با رایحه چرمی و درعین‌حال مجذوب‌کننده می‌گردید، ادوپرفیوم آکوا دی پارما برای شما یک گزینه مناسب است. قیمت این محصول ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

1-عطر آکوا دی پارما چرم

راز آسمان پایتخت

2-عطر مردانه چرمی ماسک زمرد کارولینا هررا

Carolina Herrera Emerald Mask یک عطر مردانه چرمی لوکس و پودری است که از زیبایی شکوهمند زمرد الهام گرفته است. این رایحه که با ترکیبی پر جنب‌وجوش از فلفل صورتی باز می‌شود، پس از مدتی به ترکیبی ظریف از گل رز، زنبق و چرم تبدیل شده و رایحه‌ای مست‌کننده و جذاب ایجاد می‌کند.

همان‌طور که زمان می‌گذرد، دانه وانیل و عنبر به گرما و عمق آن می‌افزایند. ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک رایحه منحصربه‌فرد و پیچیده هستند، ماسک زمرد Carolina Herrera مطمئناً هر کجا که بروید همه را مجذوب می‌کند. قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر ماسک زمرد کارولینا هررا

3-عطر Gucci E Nocturnal Whisper

Gucci E Nocturnal Whisper عطری مسحورکننده است که با مشخصات تاریک و مرموزش مشخص می‌شود. این رایحه با رایحه‌های بخور، کندر، چرم و زعفران غنی شده است. ایده‌آل برای مردان و زنان، Gucci E Nocturnal Whisper یک تجربه بویایی چندبعدی را ارائه می‌دهد که می‌تواند مطابق با ترجیحات فردی سفارشی شود.

این عطر چه به‌تنهایی یا چندلایه با رایحه‌های دیگر پوشیده شود، تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد که هم فریبنده و هم فراموش‌نشدنی است. قیمت این محصول در بازار برابر ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

3-عطر Gucci E Nocturnal Whisper

4-عطر مردانه چرمی Guerlain Bois Mysterioux

Guerlain Bois Mysterioux تفسیری مدرن از جذابیت‌های عجیب‌وغریب است که توسط استاد عطرسازی تیری واسر ساخته شده است. این عطر پیچیده ترکیبی فریبنده از بهارنارنج، برگ‌بو، سدر اطلس، نعناع هندی، یاسمن، چرم و صمغ است که رایحه‌ای فراموش‌نشدنی و مست‌کننده ایجاد می‌کند.

زعفران فضایی از ظرافت و پیچیدگی ایجاد کرده، درحالی‌که نت‌های چرمی به آن عمق و حس می‌بخشند. ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک رایحه منحصربه‌فرد و جذاب هستند، Guerlain Bois Mysterioux یک افزودنی جسورانه و فریبنده برای هر مجموعه عطری است. قیمت این ادوپرفیوم جذاب ۸ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است.

4-عطر Guerlain Bois Mysterioux با رایحه چرمی

5-عطر مردانه چرمی Issey Miyake Pulse of the Night

Issey Miyake Pulse of the Night با الهام از رابطه هم‌زیستی بین انسان و طبیعت، آکوردی چرمی متمایز با بیان مختلف دارد. این عطر با رایحه‌های کندر، دانه تونکا، نعناع هندی گرم، اسطوخودوس، چوب صندل و وانیل، حس رمز و راز و جذابیت را القا می‌کند. ایده‌آل برای  مهمانی‌ها، Issey Miyake Pulse of the Night اثری ماندگار بر جای می‌گذارد که هم فریبنده و هم فراموش‌نشدنی است. این محصول ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

5-عطر Issey Miyake Pulse of the Night

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپریحاعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز