۵ عطر پرطرفدار زنانه برای نوروز ۱۴۰۳

۵ عطر پرطرف‌دار زنانه برای نوروز ۱۴۰۳
لست سکند

همان‌گونه که خانواده‌ها با آمدن نوروز به دنبال نو شدن و تازگی هستند، عطرهای مناسب این فصل نیز حال و هوای بهاری گرفته و تداعی‌کننده حس و حال خوش نوروز هستند. در این بین چند مورد از عطرهای بهاری نیز در بین خانم‌ها طرفداران بیشتری دارند که برای نوروز هم مناسب‌ترند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ عطر پرطرفدار زنانه برای نوروز ۱۴۰۳ را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه نیفتی مدل Good Girl

عطر زنانه نیفتی در مدل گود گرل عطری دوست‌داشتنی و خوشبو برای افراد باسلیقه است. این عطر فریبنده با نت‌های دلربا بادام و قهوه آغاز می‌شود و حواس را در هاله‌ای از انرژی و جذابیت می‌پوشاند. با باز شدن رایحه، نت‌های میانی لطیف زنبق و یاس ظاهر می‌شوند که حس مثبت و سرزندگی را به هوا القا می‌کنند.

در نهایت، رایحه به ترکیبی غنی از دانه تونکا و کاکائو تبدیل می‌شود و شیرینی ماندگاری را بر جای می‌گذارد که مجذوب‌کننده است. بسته‌بندی‌شده در یک بطری شیشه‌ای خیره‌کننده، تزیین شده با جزئیات مجلل، این عطر یک شاهکار واقعی است که پیچیدگی و جذابیت را به نمایش می‌گذارد. قیمت این محصول ۵۵۰ هزار تومان است.

1-عطر زنانه نیفتی مدل Good Girl 

راز آسمان پایتخت

2-عطر زنانه پرشیا 116 مدل Ephoria

سرخوشی اثر کالوین کلین به‌عنوان گواهی بر ظرافت و جاودانگی است. این عطر نمادین که توسط استادان عطرسازی Dominique Ropion، Carlos Benaim و Loc Dong ساخته شده، قلب زنان در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. ترکیب مسحورکننده‌ای فوری از گل رز، سیب ژاپنی، ارکیده سیاه و کهربا حس رمز و راز و جذابیتی را ایجاد می‌کند که همه حواس را مجذوب خود می‌کند.

این عطر با ماندگاری استثنایی و چشمگیر تضمین کننده تأثیر ماندگار آن در اذهان است. Euphoria که در یک بطری شیک قرار گرفته، مظهر ظرافت و مدرنیته بوده و آن را به گزینه‌ای عالی برای جشن‌های نوروز تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۳۸۴ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه پرشیا 116 مدل Ephoria 

3-عطر زنانه Eaufum

Eaufum عطری باطراوت و نشاط است که برای زنان مدرن طراحی شده است. این عطر با ترکیب خنکی از بنفشه، رز، لیمو و پرتقال، حس تازگی و سرزندگی را القا می‌کند که برای فصل بهار عالی است. با ته‌نشین شدن رایحه، نت‌های گرم وانیل و چوب ظاهر می‌شوند و تأثیری ماندگار و به‌یادماندنی ایجاد می‌کند.

Eaufum در یک بطری شیشه‌ای زیبا که با ترکیبی هماهنگ از رنگ‌ها تزیین شده، بسته‌بندی‌شده است. قیمت این محصول ۴۲۴ هزار تومان است.

3-عطر زنانه Eaufum 

4-عطر زنانه Zarzhov Casamorati مدل Bouquet Ideale

این عطر زنانه دارای رایحه‌ای لذت‌بخش و فریبنده است که گرما و پیچیدگی را متصاعد می‌کند. این عطر که با رایحه گیرا از کهربا و جوز هندی آغاز می‌شود، حواس را برانگیخته و با توسعه رایحه، نت‌های دارچین و گلی آن ظاهر شده و به ترکیب عمق و پیچیدگی عطر می‌افزاید.

در نهایت، نت‌های پایه چوب، مشک و وانیل روی پوست باقی می‌مانند و ردی از جذابیت غیرقابل‌مقاومت را از خود به‌جای می‌گذارند. Zarzhov Casamorati که در یک بطری مجلل تزیین شده با جزئیات پیچیده ارائه شده است. این محصول با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

4-عطر زنانه Zarzhov Casamorati مدل Bouquet Ideale 

5-عطر زنانه Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat

عطر زنانه Yves Saint Laurent Manifesto L’Eclat عطری گیرا و درخشان است که تجسم روح فصل بهار است. این عطر که توسط عطرسازان مشهور Anne Flipo و Loc Dong ساخته شده، با نت‌های پر جنب‌وجوش پرتقال، برگ چای و برگ درخت انگور آغاز می‌شود و حس شادی و سرزندگی را برمی‌انگیزد.

در نهایت، نت‌های پایه از وانیل، دانه تونکا و چوب بر روی پوست باقی می‌مانند و ردی از گرما و احساسات را از خود به‌جای می‌گذارند. Manifesto L’Eclat در یک بطری زیبا که با آرم نمادین YSL مزین شده، بیانیه‌ای واقعی از سبک و زرق‌وبرق است. این عطر که برای جشن‌های نوروزی مناسب است با قیمت ۷ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

5-عطر زنانه Yves Saint Laurent Manifesto L'Eclat

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز