5 پاوربانک پرفروش با قابلیت شارژ سریع + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید پاوربانک پرفروش با قابلیت شارژ سریع انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران قرار دارد. این پاوربانک‌ها در مدل‌های پرفروش، با ظرفیت 10 هزار یا 20 هزار و 30 هزار میلی آمپر ساعتی عرضه شده‌اند و اغلب قیمتی کمتر از 2 میلیون تومان دارند. این محصولات با تعداد پورت‌های ورودی و خروجی متفاوتی عرضه شده‌اند و اکثرا امکان شارژ همزمان نیز داشته و به همین جهت مورد توجه افراد قرار می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش 5 پاوربانک پرفروش با قابلیت شارژ سریع را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پاوربانک پرفروش سامسونگ با مدل EB-P3400

این پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با دو عدد پورت خروجی تایپ سی طراحی شده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع با توان خروجی 25 واتی را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این پاوربانک 210 گرمی، دارای نشانگر ال ای دی بوده و دو عدد پورت ورودی نیز دارد. این محصول با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پاوربانک پرفروش سیلیکون پاور با مدل GS28

این پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپری طراحی شده و 1 میلیون و 188 هزار تومان قیمت دارد. این محصول با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و وزن آن در حدود 412 گرم است. این پاوربانک پرفروش با 11 ساعت به طور کامل شارژ شده و قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول با نشانگر ال ای دی عرضه شده و دارای دکمه روشن و خاموش است.

پاوربانک پرفروش انرجایزر با مدل UE30057PQ

پاوربانک پرفروش دیگری که می‌توان خریداری کرد مربوط به برند انرجایزر بوده و با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعت با قیمت 1 میلیون و 873 هزار تومان فروخته می‌شود. این پاوربانک جذاب با توان خروجی کلی 22.5 واتی در اختیار کاربران قرار گرفته و 633 گرم وزن دارد. همچنین این محصول دارای دو پورت یو اس بی و یک پورت تایپ سی پی دی برای قسمت خروجی است.

پاوربانک پرفروش ایکس انرژی مدل X-99PD

این محصول با توان خروجی 22.5 واتی طراحی شده و با قیمت 1 میلیون و 390 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پاوربانک پرفروش که قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند، دارای 3 عدد پورت خروجی و 2 عدد پورت ورودی بوده و قابلیت شارژ همزمان را دارد. همچنین این محصول 606 گرمی، با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی ارائه شده و برای نمایش میزان شارژ باتری دارای صفحه نمایش است.

پاوربانک پرفروش انرجایزر با مدل UE30000PQ

این پاوربانک پرفروش با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با گوشی اندروید و آی او اس سازگاری داشته و دارای 3 درگاه ورودی و 3 درگاه خروجی است. علاوه بر آن، این پاوربانک با توان خروجی کلی 22.5 واتی در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالاکالاتیک
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز