ارزان ترین پاوربانک فست شارژ در بازار + قیمت

پاوربانک‌ها دارای انواع مختلفی هستند و قیمت هر پاوربانک بسته به ظرفیت، تعداد پورت‌ها و قابلیت‌های شارژ تعیین می‌شود. در این میان پاروبانک‌ فست شارژ نیز اگرچه قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه فاقد این قابلیت دارند اما با این وجود، عملکرد سریعشان باعث محبوبیت این پاوربانک‌ها شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از ارزان‌ترین پاوربانک فست شارژ موجود در بازار را با جستجو در وبسایت مستر کالا به همراه قیمت معرفی می‌کند.

پاوربانک فست شارژ ریمکس مدل RPP-159

این پاوربانک فست شارژ برند ریمکس دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی فست شارژ بوده که توسط کابل‌های تایپ سی و میکرو یو اس بی قابل استفاده هستند. جریان خروجی 2.1 آمپر باعث شارژ مناسب در این محصول می‌شود. پاوربانک ریمکس صفحه نمایش میزان شارژ نیز دارد. RPP-159 هم اکنون با قیمتی حدود 680 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پاوربانک فست شارژ ریمکس مدل RPP-159

پاوربانک فست شارژ اکسیژن مدل OX110

این محصول برند اکسیژن دومین پاوربانک فست شارژ ارزان در بازار است. محصول مذکور دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت بوده و دو پورت فست شارژ 2.1 آمپری دارد. برای اتصال تلفن همراه به این وسیله باید از کابل‌های تایپ سی و میکرو یو اس بی استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

وزن این پاوربانک بسیار پایین است و همین سبک بودن، آن را برای حمل و سفر مناسب می‌کند. نمایش میزان شارژ این محصول به وسیله 4 چراغ LED انجام می‌شود. پاوربانک فست شارژ اکسیژن مدل OX110 با قیمتی حدود 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پاوربانک فست شارژ اکسیژن مدل OX110

پاوربانک ای اس دی مدل PD 22.5W

این پاوربانک فست شارژ نیز یک مدل 10 هزار میلی آمپری است و از دو پورت 2.1 آمپری به این منظور بهره می‌برد. این محصول از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار است و از یک صفحه دیجیتال برای نمایش میزان شارژ بهره می‌برد.

پاوربانک فست شارژ ای اس دی مدل PD 22.5W یک مدل بسیار نازک و سبک در رنگ مشکی است و حدود 200 گرم وزن دارد. این محصول با قیمتی حدود 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پاوربانک ای اس دی مدل PD 22.5W

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB 1215

این پاوربانک 10 هزار میلی آمپری دارای یک درگاه یو اس بی معمولی، یک درگاه تایپ سی و یک درگاه میکرو یو اس بی است که خروجی تایپ سی آن از شارژ سریع PD 15W پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک قابلیت دو بار شارژ پشت سر هم انواع گوشی‌های روز را دارد.

طراحی کم وزن و جمع و جور، این پاوربانک را به یک محصول جیبی و همیشه در دسترس تبدیل کرده است. پاوربانک فست شارژ راو پاور مدل RP-PB 1215 با قیمتی حدود 770 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB 1215

پاوربانک کوکو کلاسیک مدل P4

پاوربانک کوکو کلاسیک مدل P4 نیز یکی از مدل‌های ارزان و پرفروش بازار است. این پاوربانک فست شارژ 10 هزار میلی آمپری یک محصول مطمئن و زیباست. از جمله قابلیت‌های این پاوربانک می‌توان به داشتن تکنولوژی کوئیک شارژ 3، فناوری USB PD و فناوری شارژ ایمن اشاره کرد.

پاوربانک فست شارژ کوکو کلاسیک مدل P4 دارای دو درگاه خروجی از نوع یو اس بی و تایپ سی است و در زمان نگارش این گزارش با قیمتی حدود 790 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

پاوربانک کوکو کلاسیک مدل P4

انتهای پیام

مرتبط با : مستر کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز