پرفروش ترین کفش ورزشی زنانه مناسب پیاده روی

پرفروش ترین کفش ورزشی زنانه مناسب پیاده روی کاماپرس
ژیوار

مهم‌ترین ویژگی یک کفش ورزشی زنانه کاربردی و خوش‌پا، ترکیبات استفاده شده و در آن و تناسب آن‌ها با فعالیت ورزشی مورد نظر است. این تناسب فشار ناشی از فعالیت‌های ورزشی گوناگون را روی عضلات پا به‌نسبت خنثی کرده و بروز آسیب‌های جدی به آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین کفش ورزشی زنانه مناسب پیاده‌روی را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده کتانی زنانه، معرفی می‌کند.

کفش ورزشی زنانه ریبوک

ورزشکاران ریبوک را با لباس‌ها و کفش‌های باکیفیت و خوش‌ساختش می‌شناسند. کفش زنانه ریبوک مدل HP9287، یک کتانی ورزشی با رویه مشبک تنفسی برای افزایش گردش هوا در پاها حین پیاده‌روی و دویدن است.

این کفش با قیمت روز 9 میلیون و 497 هزار تومان، در تخفیف بهاره تگموند، به قیمت تقریبی 6 میلیون و 172 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. در طراحی این کفش از فناوری فوم دی ام ایکس (DMX) استفاده شده تا فشار به‌طور متناسب در همه بخش‌های پا پخش شده و از آسیب‌ ناگهانی به یک عضله خاص، جلوگیری شود.

کفش ورزشی زنانه ریبوک کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کفش ورزشی زنانه بامبی

کفش ورزشی بامبی با پاشنه کوتاه و چرم مصنوعی، از ترکیه تا ایران را طی کرده تا یک تجربه پیاده‌روی لذت‌بخش را به پاها هدیه کند. این محصول با کد استاندارد 342341832، با طراحی ورنگ ساده، درکنار فعالیت‌های ورزشی، برای روزمره نیز کاربرد دارد.

کتانی بامبی با قیمت حدودی 4 میلیون و 355 هزار تومان، از سایز 35 تا 41 تولید شده و با اقساط 4 ماهه اسنپ پی، با ماهیانه 959 هزار تومان، قابل سفارش است. ارسال این محصول برای تهران بین 5 تا 7 روز کاری و برای سایر شهرستان‌ها، بین 6 تا 8 روز کاری، زمان می‌برد.

کفش ورزشی زنانه بامبی کاماپرس

کفش ورزشی زنانه جوتی جینز

طراحان جوتی جیمز با ترکیب فوم و چرم مصنوعی، کفش ورزشی زنانه جوتی جینز 33971015 را در دو رنگ کالباسی و کرم، تولید کرده‌اند. درحال حاضر، قیمت این مدل از کتانی جوتی جینز با تخفیف 45 درصدی بانی مد، حدود 3 میلیون و 299 هزار تومان است.

کد 33971015 بیشتر مناسب کسانی است که کمی لژ را در کفش‌های ورزشی می‌پسندند. ارتفاع پاشنه این مدل حدود 4 سانتی‌متر بوده و دوخت سراسری آن، استحکام قابل قبولی به کفی و رویه آن بخشیده است.

کفش ورزشی زنانه جوتی جینز کاماپرس

کفش  ورزشی زنانه چرم مشهد

کفش چرم به‌خاطر بعضی از محدودیت‌های مراقبتی، معمولا کمتر در فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شود. با این‌حال برای آن دسته از ورزشکاران طرفدار چرم، برخی کفش‌های نیمه‌چرم اسپورت تولید شده تا آن‌ها در طول پیاده‌روی، حس وحال خوشی با کتانی محبوبشان داشته باشند.

کفش اسپورت چرم مشهد، با ترکیب رنگ خاکستری، آبی نفتی و سفید، یک کفش روزمره برای پیاده‌روی و سایر فعالیت‌های روزمره با استایل‌های غیررسمی است. این کفش با قیمت 4 میلیون و 800 هزار تومان، مانند انواع دیگر کفش چرم، برای ماندگاری طولانی، نیاز به مراقبت اصولی دارد.

کفش  ورزشی زنانه چرم مشهد کاماپرس

کفش ورزشی زنانه رادا پاما

کتانی مدل رادا از برند ایرانی پاما، با طراحی منحصربه‌فرد خود، یک گزینه شیک و متفاوت برای پیاده‌روی‌های روزانه است. جنس زیره این کتانی چرمی از تی پی آر (TPR) بوده و قیمت روز آن همراه با تخفیف 60 درصدی سایت مدیسه، حدود 787 هزار و 600 تومان است.

کفش ورزشی زنانه رادا پاما کاماپرس

کفش ورزشی زنانه ارک

اگر به دنبال یک کتونی سبک با ترکیب رنگ همه‌کاره  و قیمت مناسب برای پیاده‌روی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم کفش ورزشی زنانه ارک را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. این کفش با قیمت تخفیفی 1 میلیون و 973 هزار تومان از کنار هم قرار گرفتن پارچه و چرم تهیه شده و با شناسه کالای 2720000072859 به‌فروش می‌رسد.

کفش ورزشی زنانه ارک کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندچرم مشهدمدیسه
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان