چگونه ساعت زنانه سیکو را قسطی بخریم؟

شرایط خرید اقساطی ساعت زنانه سیکو کاماپرس
لست سکند

خرید اقساطی ساعت زنانه سیکو برای دوست‌داران این برند معتبر ژاپنی در ایران فراهم شده است تا با شرایط مالی متفاوت بتوانند ساعت محبوب خود را تهیه کنند. اقساط این ساعت با همکاری اسنپ پی و تگ موند، به‌صورت 4 قسط در ماه اعلام شده و متناسب با قیمت هر ساعت، اقساط جداگانه‌ای برای آن در هر ماه درنظر گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی ساعت زنانه سیکو را با بررسی سایت تگ موند، شرح می‌دهد.

خرید ساعت زنانه سیکو به‌صورت اقساطی

برای خرید ساعت سیکو با پرداخت اقساطی، ابتدا با مراجعه به سایت تگ موند، از بخش ساعت زنانه در دسته‌بندی محصولات زنانه سایت، ساعت‌های برند سیکو را فیلتر کنید. در مرحله بعد ساعت موردنظر خود را انتخاب کنید تا به مرحله پرداخت وارد شوید.

در این مرحله باید در سایت ثبت نام کنید تا ادامه مراحل را پیش ببرید. اگر از قبل اطلاعات خود را در سایت تگموند تکمیل کرده‌ باشید، سایت خود به خود این مرحله را رد می‌کند. مرحله آخر، انتخاب گزینه پرداخت اقساطی با اسنپ پی، از بین گزینه‌های پرداخت است.

با انتخاب این گزینه، شما وارد سایت اسنپ پی شده و باید قسط اول را در همان‌جا پرداخت کنید. بعد از پرداخت موفق، ساعت انتخابی، طی زمان اعلام شده در توضیحات سایت تگموند، طی 4 تا 7 روز کاری، ارسال خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

به‌عنوان نمونه، ساعت زنانه سیکو مدل SYMH37J1، در حال حاضر در تگموند قیمتی حدود 15 میلیون و 300 هزار تومان دارد. برای خرید این ساعت به‌صورت اقساطی، می‌توانید آن را در 4 قسط 3 میلیون و 825 هزار تومانی، تهیه کنید. توجه داشته باشید که قسط ماهانه هر ساعت، با درنظر گرفتن قیمت اولیه آن افزایش و یا کاهش می‌یابد.

خرید ساعت زنانه سیکو به‌صورت اقساطی کاماپرس

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ پیتگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز