شیک‌ترین عطر گرم زنانه برای شب‌های سرد بهاری

شیک‌ترین عطر گرم زنانه برای شب‌های سرد بهاری
ژیوار

از آنجا که هوای مطبوع شب‌های بهاری فضا را پر از حس انتظار و تجدید می‌کند، یافتن رایحه گرم عطر زنانه برای آن‌هایی که به دنبال تسخیر ماهیت این فصل هستند، ضروری است. بهار با تداعی نمادین تولد دوباره و رشد و شکوفایی گل‌ها، رایحه‌هایی را می‌طلبد که طراوت، عاشقانگی و گرما را متصاعد کرده و آن‌ها را به مکملی ایده‌آل برای شب‌های سرد بهاری تبدیل کنند.

کاماپرس در این گزارش، شیک‌ترین عطر گرم زنانه برای شب‌های سرد بهاری را معرفی می‌کند.

1-عطر گرم زنانه کوکو شانل

این عطر، یک عطر شرقی مجلل است که گرما و احساس را تداعی و آن را به همراهی عالی برای شب‌های سرد بهاری تبدیل می‌کند. این رایحه گیرا با ترکیب مست‌کننده پرتقال ماندارین، گل رز، یاسمن و مشک سفید، کاربر را در هاله‌ای از عشق و جذابیت می‌پوشاند. چه برای یک شام صمیمی یا یک شب بیرون از شهر استفاده شود، Coco Mademoiselle L’Eau Privée دارای پیچیدگی و ظرافت است و هر لحظه را جادویی و فراموش‌نشدنی می‌کند.

قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

1-عطر زنانه Chanel Coco Mademoiselle L'Eau Privée

دریان سفر امید

2-عطر زنانه Chanel Chance Eau Tendre

عطر گرم زنانه شنل عطری است فریبنده که طراوت را با گرما ترکیب و آن را به انتخابی ایده‌آل برای شب‌های سرد بهاری تبدیل می‌کند. این عطر با نت‌هایی از چوب صندل، سدر، لیموترش، سنبل آبی، فلفل صورتی، یاسمن، نعناع هندی، مشک سفید، وتیور، چوب ساج، زنبق و عنبر، ترکیبی هماهنگ از آکوردهای گلی و چوبی را ارائه می‌دهد. ادو تندر Chanel Chance چه در روز استفاده شود و چه در شب، ظرافت و جذابیت را به نمایش می‌گذارد و آن را به انتخابی همه‌کاره و پیچیده برای زنان مدرن تبدیل می‌کند.

قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه Chanel Chance Eau Tendre

3-عطر گرم زنانه مارک جیکوبز دیزی

عطر مارک جیکوبز دیزی عطری است لذت‌بخش که با نت‌های تازه و گلی خود، ماهیت بهار را به تصویر می‌کشد. این عطر که برای شب‌های سرد بهار مناسب است، دارای نت‌های اولیه گریپ‌فروت، برگ بنفشه و توت‌فرنگی، نت میانی بنفشه، یاس و گاردنیا و نت‌های پایه مشک، چوب‌های سفید و وانیل است. این محصول ۵ میلیون تومان قیمت دارد.

3-عطر زنانه مارک جیکوبز دیزی

4-عطر زنانه Givenchy L’Interdit 2018

Givenchy L’Interdit 2018 عطری مدرن و فریبنده و مظهر ماهیت شب‌های بهاری است. این عطر با نت‌های گلابی، ترنج، زنبق دره، شکوفه پرتقال، یاس، نعناع هندی، وانیل، آمبروکسان تعادل کاملی از آکوردهای گلی و چوبی را ارائه می‌دهد. Givenchy L’Interdit 2018 چه در روز پوشیده شود و چه در شب، ظرافت و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد و آن را به انتخابی بی‌انتها و همه‌کاره برای زنان تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

4-عطر زنانه Givenchy L'Interdit 2018

5-عطر گرم زنانه بریتنی اسپیرز

Britney Spears Prerogative عطری جسورانه و غیرمتعارف است که کلیشه‌ها را به چالش می‌کشد و آن را به انتخابی جذاب برای شب‌های سرد بهاری تبدیل می‌کند. این عطر با نت‌های زردآلو، فلفل صورتی، دانه‌های گوجی، قهوه، زعفران، زنبق، چوب کهربا و چوب صندل سفید، تجربة بویایی منحصربه‌فرد و فریبنده‌ای را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

5-عطر زنانه Britney Spears Prerogative

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرسرا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز