گیمرهای حرفه ای کدام لپ تاپ ایسوس را می خرند؟

ژیوار

در اغلب موارد، لپ‌تاپ ایسوس پرفروش برای اکثر گیمرها، دارای سری پردازنده Core i5 یا Core i7 بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم متفاوتی دارد. این محصول که در بازه قیمت 40 تا 60 میلیون خریداری می‌شود، اغلب صفحه نمایشی مات با کیبوردی دارای نور پس زمینه داشته و در آن می‌توان ظرفیت باتری مناسبی را تجربه کرد. کارت گرافیکی به کار رفته در این محصولات نیز کیفیت مناسبی دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین لپ تاپ‌های ایسوس برای گیمرها را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف معرفی می‌کند.

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming F15 FX507ZC

این لپ تاپ گیمینگ ایسوس با صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 42 تا 46 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه شده و دارای سری پردازنده Core i5 است. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ ایسوس می‌توان به کیبورد با نور پس زمینه و ظرفیت باتری 56 وات ساعتی اشاره کرد. علاوه بر آن، این محصول 2.2 کیلوگرم وزن داشته و حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی آن 4 گیگابایت است. این لپ تاپ را می‌توان با سری پردازنده Core i7 نیز خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

لپ تاپ ایسوس با مدل VivoBook K6500ZC-MA330

این لپ تاپ ایسوس دارای سری پردازنده Core i7 بوده و با قیمت حدودی 55 تا 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حرفه‌ای دارای وزن 1.8 کیلوگرمی بوده و ابعاد صفحه نمایش آن 15.6 اینچ در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این لپ تاپ 14 هسته‌ای، با ظرفیت باتری 70 وات ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کیبورد با نور پس زمینه دارد. استفاده از این محصول با حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی تجربه‌ای متفاوت برای خریداران خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Gaming F15 FX506HE-BC

این لپ تاپ ایسوس با حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت حدودی 43 تا 46 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از سری پردازنده Core i5 استفاده می‌کند دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و وزنی در حدود 2.3 کیلوگرم دارد. علاوه بر آن، این لپ تاپ با صفحه نمایشگر مات و کیبورد با نور پس زمینه در اختیار کاربران قرار گرفته و شارژدهی باتری آن 1 تا 3 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ ایسوس با مدل TUF Dash F15 FX517ZC

این لپ تاپ گیمینگ ایسوس در حدود 2 کیلوگرم وزن داشته و با قیمت حدودی 40 تا 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سری پردازنده Core i5 استفاده کرده و محصولی 8 هسته‌ای به حساب می‌آید. علاوه بر آن، این مدل از لپ تاپ با ظرفیت باتری 76 وات ساعتی ارائه شده و نرخ نوسازی آن 144 هرتز است. این لپ تاپ ایسوس با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفدیجی کالاکالاتیک
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان