بهترین استایل بهاره برای سفر به کیش

بهترین استایل بهاره برای سفر به کیش کاماپرس
ژیوار

با توجه به آب و هوای متعادل کیش در بهار، اگر برای تعطیلات نوروزی قصد دارید به این مقصد سفر کنید، بهتر است استایل بهاره مناسب را از همین امروز تهیه کنید. آیتم‌های این استایل باید قبل از هرچیزی راحت و البته شاد باشند تا شما را با حال و هوا و شادابی کیش، یکی کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک زنانه، چند استایل بهاره زنانه برای سفر به کیش را معرفی می‌کند.

استایل بهاره با شومیز

شومیز بیسیک اولین انتخاب برتر برای سفر به کیش است؛ سبک، راحت و همیشه کاربردی. بهتر است رنگی که برای این شومیز درنظر می‌گیرید، رنگ‌های روشن و یا خنثی باشد چون بهترین گزینه از نظر هماهنگی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها هستند. بنابراین فقط با انتخاب اصولی یک شومیز می‌توانید ست‌های متفاوت و منحصربه‌فردی در سفر داشته باشید.

انتخاب ما برای تکمیل این ست، دامن حریر چندرنگ با نقوشی از ترمه همراه با صندل چرم خردلی‌رنگ است که روحیه با اعتماد به‌نفس، شجاع و سرحالی را به‌نمایش می‌گذارد.

استایل بهاره با شومیز کاماپرس

دریان سفر امید

استایل بهاره با شومیز کاماپرس

استایل بهاره با شومیز کاماپرس

بیشتر بخوانید:

استایل بهاره با سارافون

سارافون حلقه‌ای بلند را نمی‌توانیم از لیست لباس‌های ساحلی خنک حذف کنیم. سارافون مناسب سفر می‌تواند از الیاف مختلفی تشکیل شده باشد اما یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن، پارچه کرپ است. این پارچه به‌خاطر جنس خاص، چروک‌پذیری کم و شست‌وشوی راحت، برای استفاده در گردش‌ها و مسافرت‌ها، به‌شدت کاربرد دارد.

کت کراپ کتان، آیتم پیشنهادی و تکمیل‌کننده پوشش بالاتنه این ست است تا هم از جذب سرمای اضافی جلوگیری کند و هم سارفون را از حالت سادگی کامل بیرون آورد که اگر ترکیب رنگ مشابهی با صندل استفاده‌شده در استایل داشته باشد، زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد.

استایل بهاره با سارافون کاماپرس

استایل بهاره با سارافون کاماپرس

استایل بهاره با سارافون کاماپرس

استایل بهاره با کت جین

کت جین کوتاه راه‌حل نهایی برای استایل‌های سریع و فوری است که در کوتاه‌ترین زمان جلوه‌ای از یک پوشش فکرشده و هماهنگ، فراهم می‌کند. بهتر است رنگ کت جین در طیف رنگی سایر اجزای استایل باشد تا پوششی یک‌دست و چشم‌نواز داشته باشیم.

اورال‌ها گزینه خوبی درکنار کت‌های جین محسوب می‌شوند. این مدل از لباس زنانه که ممکن است آن را به اسم «سرهمی» بشناسیم، در انواع مختلف آستین بلند، آستین کوتاه، مجلسی و… عرضه شده‌اند. برای سفر به کیش، آن هم در فصل بهار و در ترکیب با کت جین، مدل‌های آستین کوتاه و گشاد گزینه مناسب‌تری هستند.

وقتی نوبت به انتخاب یک کفش مناسب برای این ست می‌رسد، باید با توجه به سبک نهایی که برای‌اش انتخاب کردیم، کار را تمام کنیم؛ برای مثال اگر می‌خواهید اسپورت‌تر باشید از یک جفت کتونی ساده و سفید استفاده کنید.

استایل بهاره با کت جین کاماپرس

استایل بهاره با کت جین کاماپرس

استایل بهاره با کت جین کاماپرس

استایل بهاره با پیراهن بلند

آخرین ست معرفی‌شده در این لیست، از محبوب‌ترین آیتم‌ها در فصل‌های گرم سال است که با کمی خلاقیت و دقت به جزئیات، پوشش‌های متنوع و جدیدی می‌توان از آن ساخت. این کار بیشتر با انواعی از پیراهن روزمره و بلند زنانه جواب می‌دهد که طراحی ساده و رنگ‌های پرکاربردتری دارند. اما چون سبک شخصی یک فرآیند دارای چهارچوب نسیت، پس روی انواع دیگری از پیراهن هم، البته با فکر بیشتر، می‌توانید حساب باز کنید.

ست پیشنهادی ما با پیراهن بلند سورمه‌ای، کت نازک بلند و یک نیم بوت چرم در رنگ‌های قهوه‌ای سوخته و یا زرشکی است که اگر با نیم بوت در جزیره میانه خوبی ندارید، می‌توانید آن را با کتانی به همین رنگ، جایگزین کنید.

استایل بهاره با پیراهن بلند کاماپرس

استایل بهاره با پیراهن بلند کاماپرس

استایل بهاره با پیراهن بلند کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدپامچالتگ موندچرم مشهدمارال چرممدیسه
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز