آشنایی با شرایط رزرو اتاق در هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش
لست سکند

کیش سومین مقصد پربازدید در ایام تعطیلات در خاورمیانه بعد از دبی است چراکه گردشگران بسیاری از کشورها که ایران معمولاً برای آن‌ها نیاز به ویزا دارد، از دریافت ویزا برای کیش معاف بوده و به راحتی به آن سفر می‌کنند. تور کیش به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن  تعطیلات است. کیش هتل‌های بسیاری برای اقامت دارد که هتل بین المللی کیش یکی از بهترین‌ها بوده و میزبان گردشگران در این ایام است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی هتل بین المللی کیش، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری تور کیش، مدت زمان تور همچنین بررسی خدمات و قیمت آن می‌پردازد.

معرفی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، بزرگ‌ترین مجموعه هتل پنج ستاره جزیره کیش، در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع در ۱۴ طبقه است که در بهار ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه دارای موقعیت مکانی عالی در مجاورت اسکله تفریحی،  مراکز خرید و تفریحات آبی است. تمامی طبقات و رستوران این هتل دارای چشم‌اندازی وسیع به دریا و غروب خورشید در قلب کیش است. هتل بین المللی کیش از هتل‌های هوشمند جزیره کیش که در تمامی طبقات خود اینترنت دارد. اتاق‌های ضلع شمالی هتل به دریا و اتاق‌های ضلع جنوبی به جزیره و پارک بزرگ شهر مشرف است. از دیگر امکانات هتل بین المللی کیش می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع مدرن، استقبال فرودگاهی، رستوران بین‌المللی با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، صبحانه بوفه رایگان، تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، ۵۰ درصد تخفیف برای پارک دلفین‌ها، لاندری ، سرویس چای و قهوه رایگان در اتاق‌ها، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، یخچال و مینی‌بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، صندوق امانات و … اشاره کرد. در حال حاضر هتل بین المللی کیش در فاز اولیه دارای ۱۰۰ اتاق شامل انواع اتاق های سینگل، کانکت، توئین، دبل،  تریپل و سوییت است. این هتل در فاز نهایی با ۳۳۶ اتاق پذیرای گردشگران خواهد بود.

هتل بین المللی کیش

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری تور کیش در نزدیکی هتل بین المللی کیش

فاصله هتل بین المللی کیش تا دریا ۰.۶۰ کیلومتر، تا شهر زیرزمینی کاریز ۶.۱ کیلومتر، تا شهر تاریخی جریره کیش ۶.۳ کیلومتر، تا کشتی یونانی ۱۵.۸ کیلومتر، تا مسیر ویژه دوچرخه سواری ۰.۵۵ کیلومتر، تا اسکله بزرگ تفریحی ۰.۶۵ کیلومتر، تا پلاژ بانوان ۲ کیلومتر، تا پلاژ آقایان ۱.۶ کیلومتر، تا پارک درخت سبز ۶.۸ کیلومتر، تا کارتینگ ۱.۴ کیلومتر، تا آب انبار سنتی ۶.۸ کیلومتر، تا بولینگ مریم ۰.۵ کیلومتر، تا کیبل اسکی ۱.۲ کیلومتر، تا رستوران توتی فروتی  ۰.۶ کیلومتر، تا رستوران معروف حافظیه ۴.۵ کیلومتر و تا گذر هنرمندان کیش ۰.۳۵ کیلومتر است.

راز آسمان پایتخت

هتل بین المللی کیش

مدت زمان تور کیش نوروز ۱۴۰۳ در هتل بین‌ المللی کیش

مدت زمان تور کیش حداقل ۳ شب و ۴ روز خواهد بود اما باتوجه به نوع اتاق انتخابی و خدمات دریافتی هزینه آن متفاوت است. گردشگران می‌توانند از ۳ شب به بالا به تعداد شب‌های دلخواه خود اضافه کنند اما هزینه تمام شده طبیعتا بیشتر خواهد شد.

بررسی خدمات و قیمت تور کیش در هتل بین‌ المللی کیش

در تور کیش خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت با ایرلاین انتخابی شما مانند ایران ایر، ایران ایر تور، وارش، تابان، ماهان، زاگرس، معراج، کیش ایر، قشم ایر و … را خواهید داشت. به علاوه ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل بین المللی کیش، ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره رایگان، ورودی سافاری و شهربازی هایلند رایگان و تخفیفات گردشگری از دیگر خدمات تور کیش برای شما خواهد بود.

شهربازی هایلند کیش

رزرو تور کیش هتل بین المللی کیش از “نت کیش”

نت کیش یکی از معتبرترین مراکز معرفی بهترین تورهای لحظه آخری کیش با قیمتی ارزان و تضمینی در ایران است. این مجموعه انواع خدمات مرتبط با گردشگری جزیره کیش را مانند تورهای کیش، اطلاعات جامع هتل‌ های کیش، معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های کیش، معرفی مراکز خرید کیش، معرفی تفریحات کیش و بلیط چارتری کیش ارائه می‌دهد. برای تهیه بلیط، رزرو هتل‌ بین المللی کیش یا تور کیش می‌توانید به نشانی کیش.بازار دیپلمات.طبقه اول.واحد ۱۳۸به صورت حضوری مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای سهولت در انجام رزرو به نشانی اینترنتی https://netkish.net مراجعه کنید. لازم به ذکر است در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته نت کیش به شماره ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز