7 دستبند مردانه چرم جوان پسند برای عیدی

دستبند مردانه چرم کاماپرس
ژیوار

دستبند مردانه چرم از جمله اکسسوری‌هایی است که به‌طرز چشمگیری و بدون زحمت، استایل شخصی شما را ارتقا می‌دهد. قطر هر دستبند، ترکیب آن با سنگ‌ها و پلاک‌های مختلف و طراحی‌های متفاوتی که در اجزای دستبند چرم ایجاد می‌شود، جلوه متفاوتی از سبک‌های مختلف را در آن بروز می‌دهند.

برای خرید یک دستبند ایده‌آل که برای هدیه عید مناسب باشد، توجه به نگاه شخص مورد نظر در پوشش‌های روزمره، بسیار کمک‌کننده است. هم‌چنین مهارت و کیفیت ساخت دستبند، دقت در جزئیات به‌خصوص در اجزای سفارشی‌شده و قطر و اندازه مناسب دستبند از دیگر نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

کاماپرس در این گزارش 7 دستبند مردانه چرم جوان‌پسند را با بررسی چند گالری طلا، معرفی می‌کند.

دستبند مردانه چرم و سنگ

تلفیق بند چرمی و سنگ‌های تزئینی، یکی از خلاقیت‌های کالکشن اهورا است که در 3 رنگ مشکی، یاسی و زرشکی عرضه می‌شود. در طراحی این دستبند با کد استاندارد T1677 از طلای 18 عیار استفاده شده که با اجرت 25% به‌فروش می‌رسد. قیمت روز این دستبند همراه با قیمت چرم و وزن 0.94 گرم، حدود 4 میلیون و 88 هزار تومان است.

دستبند مردانه چرم و سنگ کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

دستبند مردانه چرم کد dzp-30482

کد dzp-30482 از ترکیب طلای زرد 18 عیار و بند دو لاین چرمی در رنگ قهوه‌ای تهیه شده است. طرح شیک این دستبند مناسب مهمانی و قرارهای دوستانه است. برای کسب اطلاع بیشتر برای خرید این محصول می توانید به سایت دیجی زرگر مراجعه کنید.

دستبند مردانه چرم کد dzp-30482 کاماپرس

دستبند مردانه چرم زیگزاگ

دستبند مردانه زیگزاگ در 8 رنگ متنوع تولید شده و قیمت روز آن حدود 717 هزار تومان، محاسبه شده است. زیگزاگ با قفل ساعتی و قطر مناسب، در ترکیب با سایر اکسسوری‌ها، نمای ویژه‌ای را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

دستبند مردانه چرم زیگزاگ کاماپرس

دستبند مردانه چرم مشکی دوچرخه

بند دستبند T1637 با قطر حدود 2.5*1.5 سانتی‌متری، از چرم کروکدیل تهیه شده که تقریبا 240 هزار تومان از کل مبلغ دستبند به آن اختصاص دارد. طرح پلاک طلای 18 عیار دستبند دوچرخه، می‌تواند هدیه مناسبی برای ورزشکاران و دوچرخه‌سواران باشد.

دستبند مردانه چرم مشکی دوچرخه کاماپرس

دستبند مردانه چرم و طلا 4 لاین

دستبند چهار لاین با دور مچ 21 سانتی‌متری، هدیه‌ای ماندگار برای آقایانی است که به استایل‌های کاریزماتیک و کژوال علاقه دارند. بند چرم کد GBT0306 در 3 رنگ مشکی، قهوه‌ای و یاسی قابل سفارش است. قیمت روز دستبند مردانه چرم با وزن 0.83 گرم با محاسبه 365 هزار تومان، 3 میلیون و 711 هزار تومان است.

دستبند مردانه چرم و طلا 4 لاین کاماپرس

دستبند مردانه چرم مدل بی‌نهایت

دستبند دو لاین مشکی با پلاک بی‌نهایت، از دو نوع متفاوت بند تهیه شده که زیبایی متفاوتی به آن بخشیده است. لاین اول این دستبند از نوع بافت و لاین دوم ساده و پهن است. دستبند چرم بی‌نهایت را می‌توانید با قیمت حدودی 853 هزار تومان و وزن 0.2 گرم، تهیه کنید.

دستبند مردانه چرم نماد ماه

دستبند مردانه با نماد ماه‌های مختلف از متداول‌ترین دستبندها در میان آقایان است که طراحی منحصربه‌فردی از ماه تولد آن‌ها را به‌تصویر می‌کشد. دستبند نماد ماه با وزن 0.87 گرم از طلای 18 عیار و قیمت روز 3 میلیون و 690 هزار تومان، قابل سفارش است.

دستبند مردانه چرم نماد ماه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پرستهدیجی زرگرروبی
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز