ارزان ترین حلقه ازدواج مردانه و زنانه چند؟

ارزان ترین حلقه ازدواج مردانه و زنانه چند؟ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هیچ قانون کلی و سختی درباره خرید یک حلقه خیلی مجلل به عنوان حلقه ازدواج وجود ندارد. به عبارت دیگر هیچ موضوعی نمی‌تواند شما برای تهیه حلقه‌های ساده‌تر و متناسب با بودجه‌تان محدود کند. بنابراین بدون فکر درباره قضاوت دیگران نسبت به حلقه ازدواج‌تان، می‌توانید انگشتری دلخواه و دوست‌داشتنی‌ خود را بخرید.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند گالری طلا در تهران، ارزان‌ترین حلقه ازدواج مردانه و زنانه را معرفی می‌کند.

حلقه ازدواج زنانه ترکیبی گوار سه

این حلقه که در طراحی آن از ترکیب دو طلای سفید و طلایی استفاده شده با اجرت 32% و قیمت روز 13 میلیون و 325 هزار تومان عرضه می‌شود. از ویژگی‌های چشم‌گیر این محصول که آن را از یک حلقه ساده به یک حلقه شکیل تبدیل می‌کند، سنگ الماس آن است که تراش برلیان گرد دارد.

حلقه ازدواج زنانه ترکیبی گوار سه کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حلقه ازدواج ساده مردانه سفید

حلقه‌هایی از جنس طلای سفید، از پرطرفدارترین حلقه‌ها در بین آقایان هستند. این حلقه با طراحی و ظاهری ساده می‌تواند با بیشتر انگشترها هماهنگ شود. حلقه ازدواج ساده مردانه با قیمت حدودی 11 میلیون و 77 هزار تومان و همراه با گارانتی 48 ساعته بازگشت وجه به‌فروش می‌رسد.

حلقه ازدواج ساده مردانه سفید کاماپرس

حلقه ازدواج زنانه سولیتر بیضی

انگشتر سولیتر مدتی است که به‌عنوان یک حلقه ازدواج شیک و مدرن، جای‌اش را در بین حلقه‌های ازدواج کلاسیک باز کرده است. سولیتر به‌گفته انجمن گوهرشناسی آمریکا، جواهری است که قطعه‌ای از سنگ الماس، زمرد یا دیگر سنگ‌های قیمتی روی آن قرار گرفته است. حلقه ازدواج سولیتر بیضی با سنگ الکساندرایت آبی و زمرد و قیمتی حدود 13 میلیون و 652 هزار تومان قابل سفارش است.

حلقه ازدواج زنانه سولیتر بیضی کاماپرس

حلقه ازدواج مردانه ترکیبی گوار سه

حلقه گوارسه با کد T1710، یک حلقه مردانه ترکیبی مناسب آقایانی است که می‌خواهند ترکیب مساوی از طلاهای سفید و طلایی را در حلقه ازدواج‌شان داشته باشد. این حلقه 18 عیار را می‌توانید با قیمت روز 14 میلیون و 116 هزار تومان تهیه کنید.

حلقه ازدواج مردانه ترکیبی گوار سه کاماپرس

حلقه ازدواج زنانه اسکراچ

حلقه اسکراچ زنانه با وزن 4.42 گرم و اجرت 32% حدود 17 میلیون و 675 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در طراحی و عرضه حلقه ازدواج اسکراچ از تکنولوژی تراش استفاده شده که یکی از بهترین تکنولوژی‌های به‌کاررفته برای تراش طلا است.

حلقه ازدواج زنانه اسکراچ کاماپرس

حلقه ازدواج مردانه چند ضلعی

حلقه چند ضلعی T1710، مختص به آقایان جسوری طراحی شده که می‌خواهند شکل متفاوت و به‌یاد ماندنی از حلقه ازدواج را همراه خود داشته باشند. این حلقه در سه رنگ رزگلد، سفید و طلایی تولید شده و با قیمت روز 17 میلیون و 347 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

حلقه ازدواج مردانه چند ضلعی کاماپرس

حلقه ازدواج زنانه بافت

حلقه ازدواج بافت برای انگشت‌هایی با سایز 48 تا 56 همراه با برلیان 0.03 قیراطی تهیه شده و قیمت تقریبی آن 18 میلیون و 504 هزار تومان است. حلقه بافت تجربه داشتن 3 رنگ طلا را در حلقه ازدواج برای شما فراهم می‌کند. سنگ این حلقه به‌تنهایی حدود 2 میلیون و 576 هزار تومان ارزش دارد.

حلقه ازدواج زنانه بافت کاماپرس

حلقه ازدواج مردانه دورپیچ تراش‌خورده

حلقه دورپیچ تراش از نمونه طراحی‌هایی است که اگر می‌خواهید حلقه‌ای منحصربه‌فرد و خلاقانه را امتحان کنید، نباید آن را از دست بدهید. این حلقه به‌دلیل تفاوت شاخصی که با حلقه‌های مردانه معمول دارد، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مراسم ازدواج باشد که با قیمت روز 15 میلیون و 660 هزار تومان در سایزهای 58 تا 66، عرضه می‌شود.

حلقه ازدواج مردانه دورپیچ تراش‌خورده کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پرستهروبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز