گران ترین ساعت مردانه با بند چرمی در بازار + قیمت

گران ترین ساعت مردانه با بند چرمی در بازار کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت مردانه با بند چرمی یک اکسسوری رسمی و کلاسیک از نوع خاص محسوب شده که همچنان طرفداران سرسخت خود را حفظ کرده است. بند این ساعت‌ها که معمولاً در بیشتر استایل‌های رسمی و کژوال کاربرد دارند از چرم‌های متنوعی نظیر گاو، خوک، بز، شترمرغ، تمساح، آهو و یا چرم‌های وگان ساخته می‌شود.

درنتیجه گران‌ترین ساعت مردانه با بند چرمی باید آن‌هایی باشد که درکنار داشتن موتور و بدنه باکیفیت و مرغوب از بند چرمی متناسب و انعطاف‌پذیری بالا تشکیل شده‌ و می‌تواند جلوه ساعت را از دیگر ساعت‌های مردانه متمایز کند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی ساعت‌های موجود در وبسایت ساعت لوکس، گران‌ترین ساعت مردانه بازار با بند چرمی را معرفی می‌کند.

ساعت مردانه متی تیسوت MATHEY TISSOT کد MC1886AV

متی تیسوت MC1886AV یک ساعت مردانه قلب باز (Open Heart) است که توسط هفتمین بند بزرگ ساعت در جهان یعنی متی تیسوت طراحی و تولید شده است. متی تیسوت ساعت‌های خود را در بیش از 150 کشور دنیا با زیرمجموعه‌های مختلف از قبیل مندی (Mandy)، داریوس (Darius) و اسکلتون (Skeleton) عرضه می‌کند.

ساعت مردانه MC1886AV ساعتی با بند چرم و سبک کلاسیک است که به قیمت روز 67 میلیون و 710 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. قاب این ساعت از استیل 365 تشکیل شده که درکنار بند چرمی سبز رنگ آن می‌تواند تا عمق 50 متری آب مورد استفاده قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

شیشه معدنی متی تیسوت MC1886AV که پوششی از یاقوت کبود دارد از قابلیت ضد بازتاب نور محیط برخوردار است و موتور ساعت و نمایشگر شارژ موتور از طریق آن قابل مشاهده است.

ساعت مردانه متی تیسوت MATHEY TISSOT کد MC1886AV کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AV0007S00B

در بیشتر مطالبی که در آن ساعت‌های گران مورد بررسی قرار می‌گیرند، ساعتی از برند پرآوازه اورینت حضور دارد که بتواند مخاطبان را متحیر کند. اورینت RE-AV0007S00B با بند چرمی سورمه‌ای رنگ و قاب نقره‌ای، یک ساعت مردانه خیره‌کننده است که با قیمت حدودی 60 میلیون و 400 هزار تومان عرضه می‌شود.

داشتن شاخص ذخیره انرژی در این مدل ساعت مردانه از برند اورینت همراه با کریستال‌های معدنی موجود در شیشه، ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AV0007S00B را به یک ساعت لوکس و باارزش تبدیل کرده است.

ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AV0007S00B کاماپرس

ساعت مردانه سیکو Seiko – مدل SPB119J1

اگر به‌دنبال یک ساعت مردانه با طراحی کلاسیک و بند چرمی هستید که در موقعیت‌های متعددی بتوانید از آن استفاده کنید، باید سیکو SPB119J1 را به‌عنوان یک گزینه شاخص با قیمت روز 39 میلیون و 600 هزار تومان، در لیست‌ مورد انتخاب خود قرار دهید.

استیل ضد زنگ و بند چرمی مرغوبی که در تولید این ساعت استفاده شده، آن را تا عمق 200 متری آب و حتی بیشتر برای غواصی عمیق مناسب می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت در هر موقعیتی از سیکو مدل SPB119J1 استفاده کنید و هم‌چنان اصالت و شیک بودن استایل‌تان را محفوظ نگه دارید.

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB119J1 کاماپرس

 

ساعت مردانه اینگرسول INGERSOLL کد I09601

ساعت مردانه اینگرسول I09601 یکی از ساعت‌های شاهکار این برند آمریکایی است که در ایران با قیمت تقریبی 25 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

رنگ‌های به‌کاررفته در طراحی این ساعت درکنار 45 عدد سنگ قیمتی که داخل موتور آن تعبیه شده، اینگرسول I09601 را به یک ساعت چشم‌نواز تبدیل می‌کند. این نوع طراحی می‌تواند جرئت و اعتماد به‌نفس زیادی را به استایل‌های رسمی اضافه کند.

نمایشگر گرافیکی ماه و خورشید، نمایشگر ساعت شبانه‌روز، تقویم روزشمار و عقربه آنالوگ از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده ساعت مردانه اینگرسول I09601 بوده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ساعت مردانه اینگرسول INGERSOLL کد I09601 کاماپرس

ساعت مردانه روتاری ROTARY کد GS05115/04

درمیان گران‌ترین ساعت‌های مردانه موجود در این لیست، ساعت مردانه روتاری مدل GS05115/04 از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این ساعت با قیمت حدودی 22 میلیون و 850 هزار تومان ارائه شده و همراه با گارانتی 18 ماهه به‌فروش می‌رسد.

روتاری GS05115/04 با ابعاد قاب 43 میلی‌متری و موتور کوارتز تا فشار 10 اتمسفری آب مقاوم است و کورنوگرافی با دقت 1.1 ثانیه با قابلیت زمان‌سنجی بیشتر از 60 دقیقه دارد.

ساعت مردانه روتاری ROTARY کد GS05115/04 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ساعت لوکس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز