5 ساعت لاکچری مردانه اصل برای آقایان شیک پوش

5 ساعت لاکچری مردانه اصل برای آقایان شیک پوش کاماپرس

ساعت یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک استایل شیک و آراسته است که نوعی هیجان و انرژی به سبک و سیاق پوشش اضافه می‌کند و آن را از یک‌نواختی آزاد می‌‌ند. ساعت‌های لاکچری علاوه‌براین‌ به‌عنوان یک دارایی ارزشمند و قیمتی نیز شناخته می‌شوند؛ بنابراین خرید یک ساعت لوکس اصل معمولا پیچدگی‌های مخصوص به خود را دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت لاکچری مردانه اصل از فروشگاه‌های ایرانی ساعت را معرفی می‌کند.

ساعت مچی مردانه جورجیو فیدن(GIORGIO FEDON) مدل GFCK002

ساعت مچی GFCK002 از برند برجسته ایتالیایی جورجیو فیدن، یک ساعت منحصر به‌فرد برای آقایان شیک‌پوش و خاص‌پسند است. جورجیو فیدن GFCK002 که در دسته ساعت‌های مردانه کلاسیک قرار می‌گیرد، دارای بند چرم طبیعی و موتور ضد آب است که 24 سنگ قیمتی در آن به‌کار رفته است.

جنس شیشه این ساعت از کریستال معدنی با پوششی از یاقوت تشکیل شده و صفحه آن به روش سوپرلومی‌نوا ( SuperLumiNova) طراحی شده است.

طراحی سوپرلومی‌نوا با تولید نور در تاریکی به مخاطب این امکان را می‌دهد تا در مکان‌های بدون نور هم بتواند از ساعت استفاده کند. فروشگاه ایران تایمر ساعت مچی مردانه جورجیو فیدن GFCK002 را با قیمت روز 16 میلیون و 200 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

راز آسمان پایتخت

ساعت مچی مردانه جورجیو فیدن کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت لونژین L3.782.4.06.6

لونژین L3.782.4.06.6 یا مدل هیدروکانکوئست لونژین، یک ساعت رویایی و تمام‌عیار برای تمام کسانی است که ساعت‌ها عضو اختصاصی و محبوب استایل‌‌شان هستند.

برند لوکس لونژین با مالکیت سواچ به‌عنوان قدیمی‌ترین برند ساعت ثبت شده در تاریخ شناخته می‌شود. بنابراین تعجبی ندارد که در بیشتر لیست ساعت‌های کلاسیک و لاکچری همیشه نامی از لونژین می‌بینیم.

لونژین L3.782.4.06.6 بدون نیاز به باتری و فقط با انرژی حرکتی، کار می‌کند و موتور آن از نوع کالیبر 888 است.

عقربه‌های شب‌نما، شیشه سافیر ضد خش و بدنه استیل ضد زنگ از ویژگی‌های دیگر ساعت هیدروکانکوئست به‌حساب می‌آید. برای استعلام قیمت و خرید این ساعت با فروشگاه واچ لند تماس بگیرید و یا به شعبه حضوری آن مراجعه کنید.

ساعت لونژین L3.782.4.06.6 کاماپرس

ساعت مردانه امپریو آرمانی Emporio Armani AR11391

ساعت امپریو آرمانی، یک ساعت مدرن و خیره‌کننده از کمپانی امپریو زیرمجموعه برند جورجیو آرمانی است. این محصول با بدنه تمام استیل و شیشه معدنی ضدخش، همه علاقه‌مندان به ساعت‌های کلاسیک آرمانی را مبهوت خود می‌کند.

ساعت امپریو آرمانی AR11391 باقابلیت نمایش تاریخ، شب و روز و تاکی متر تا عمق 30 متری آب مقاوم است. گالری ساعت اشرافی، امپریو آرمانی  AR11391 را با قیمت روز 18 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌کند.

ساعت مردانه امپریو آرمانی کاماپرس

ساعت مردانه اینگرسول INGERSOLL کد I12301

ساعت مردانه اینگرسول 12301 از آن دسته ساعت‌هایی است که اصولا مردان شیک‌پسند و آن‌هایی که به ساعت‌هایی با طراحی خاص و متمایز علاقه دارند، دست رد به سینه‌اش نمی‌زنند.

این ساعت با قاب استیل 316 و جنس شیشه مینرال، تا عمق 50 متری می‌تواند در برابر نفوذ آب و آسیب دیدن ساعت مقاومت کند. سایت ساعت لوکس اینگرسول، 12301 را با گارانتی 2 ساله و قیمت حدودی 25 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ساعت مردانه اینگرسول کاماپرس

ساعت مچی پاول ریچ PAUL RICH مدل Star Dust Gold

ساعت مچی Star Dust Gold یک ساعت بی‌همتاست که با موتور کوارتز و بدنه با آلیاژ استیل 316 طراحی و تولید شده است. موتور میوتا ژاپن که موتور استفاده شده در این ساعت است تا عمق 50 متری آب مقاومت دارد.

از قابلیت‌های محبوب دیگر این ساعت تکنولوژی سوپرلومی‌نوا در آن است که قابلیت دیدن در فضای تاریک را فراهم می‌کند. ساعت مچی پاول ریچ مدل استار داست گلد را می‌توانید با قیمت تقریبی 22 میلیون و 900 هزار تومان از دیجی ساعت تهیه کنید.

ساعت مچی پاول ریچ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمردیجی ساعتساعت لوکسفروشگاه اشرافیواچ لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز