گران ترین ساعت عقربه ای مردانه در دیجی کالا

گرانترین ساعت مچی مردانه در دیجی کالا کاماپرس
لست سکند

ساعت‌های مچی به عنوان یک عنصر مهم و تکمیل‌کننده استایل، همیشه مورد توجه استایلیست‌ها، طراحان لباس و کسانی که به پوشش خود اهمیت می‌دهند، بوده است. برندها و شرکت‌های متعدد در زمینه تولید ساعت هرساله مدل‌های جدید و متنوعی را برای عاشقان ساعت معرفی و به بازار عرضه می‌کنند. برخی از این مدل‌ها اختصاصی و صرفا برای صاحب اصلی‌شان طراحی شده و برخی دیگر در تعداد محدود و البته قیمت‌‌های حیرت‌آور! قیمت‌هایی که شاید از دور غیرمعقول به‌نظر برسد اما برای یک کلکسیونر ساعت، منطقی و به‌جا است.
در این گزارش کاماپرس با بررسی سایت دیجی کالا، گران ترین ساعت عقربه‌ای مردانه را معرفی می‌کند.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه تگ هویر مدل CAL5111.FC6299

ساعت مچی مردانه تگ هویر در دیجی کالا با قیمت 836 میلیون تومان به فروش می‌رسد. تولیدکننده و عرضه‌کننده این ساعت شرکت سوییسی تگ هویر است که در سال 1860 توسط ادوارد هویر در سنت لمیر سوئیس تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست قلب دوست‌داران حساس و ریزبین ساعت‌ها را به دست آورد. رکورد تولید ساعتی با سریع‌ترین کرنوگراف در جهان هم متعلق به همین شرکت است.
ساعت مچی عقربه‌ای مردانه تگ هویر، با قاب استیل ضد زنگ و شیشه ضد خش می‌تواند تا ارتفاع 50 متری آب نیز مورد استفاده قرار گیرد . هم‌چنین داشتن سه موتور کرنوگراف اتوماتیک در کنار تقویم، استفاده از آن را برای افراد پرمشغله و دقیق، راحت‌تر می‌کند.

ساعت تگ هویر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه کوئروی سابرینوس مدل 3191.1T

ساعت کوئروی سابرینوس 197 میلیون تومان قیمت دارد و از کمپانی کوئروی سابرینوس عرضه‌ می‌شود. شرکت کوئروی سابرینوس از سال 1882 با تولید جعبه‌های مرغوب سیگار برگ و ساعت‌های دست‌ساز، شروع به فعالیت کرد. از آن زمان تا امروز همیشه طراحی‌های خاص و منحصر به فرد این کمپانی موردتوجه دوست‌داران ساعت بوده است. ساعت مچی مردانه کوئروی سابرینوس با بدنه استیل، جنس شیشه معدنی و در رنگ قهوه‌ای، علاقه‌مندان به این برند را مدهوش خود کرده است.

راز آسمان پایتخت

ساعت کویری سابرینوس کاماپرس

ساعت مچی عقربه ای مردانه ارنشا مدل ES-0024-05

ساعت بعدی در لیست گران‌ترین ساعت‌های دیجی کالا، ارنشا ES-0024-05 است. این ساعت که با قیمت حدودا 153 میلیون تومان عرضه شده و یکی از ساعت‌های کلاسیک است که بسیار مورد توجه آقایان سخت‌پسند قرار می‌گیرد. ساعت مچی ارنشا که اصالتی انگلیسی دارد، می‌تواند حال و هوای دهه‌های 80 این کشور را با طراحی منحصر به‌فردش به شما القا کند. بدنه این ساعت استیل ضدزنگ است که در کنار موتور سوییسی و بند چرمی‌اش، کاملا گارانتی مادام العمر آن را برای خریدارانش تضمین می‌کند.

ساعت ارنشا کاماپرس

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه رادو مدل R193.0913.3.015

ساعت مچی رادو با قیمت 145 میلیون تومان از کمپانی بزرگ ساعت رادو عرضه شده است. کمپانی رادئ توسط سه برادر دل‌باخته ساعت در سال 1997 در سوییس تاسیس شد و تا امروز یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده ساعت، شناخته می‌شود. اولین ساعت ضدخش جهان توسط این برند به جهان ساعت‌ها معرفی شد.
ساعت مچی مردانه رادو مدل R193.0913.3.015، با شیشه‌ای از جنس یاقوت و بدنه سرامیکی، یک ساعت رویایی و شیک را در اختیار خوش‌پوش‌های برندپوش قرار می‌دهد.

ساعت رادو کاماپرس

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیتی زن مدل DUAL TIME

کمتر کسی پیدا می‌شود که مبهوت دنیای ساعت‌ها باشد و نام برند سیتی زن به گوش‌اش آشنا نباشد. ساعت مچی مردانه سیتی زن مدل DUAL TIME که با قیمت 127 میلیون تومان در دیجی کالا عرضه شده، یک ساعت با طراحی ویژه و به‌خصوص برای کسانی است که شیفته استایل‌های متفاوت‌اند و از امتحان کردن ترکیب‌های نو ابایی ندارند. جنس شیشه این ساعت معدنی با پوشش یاقوت و بدنه آن استیل است.

ساعت سیتی زن کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی استایلدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین ساعت عقربه ای مردانه در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز