گران ترین آینه دکوری دیجی کالا + قیمت

آینه دکوری-کاماپرس
لست سکند

گران ترین آینه دکوری در دیجی کالا اغلب در بین محصولاتی با شکل مستطیلی پیدا می‌شود. این محصولات که در بازه قیمتی 11 تا 7 میلیونی قرار دارند در بیشتر مدل‌ها به شکل دیواری نصب شده و دارای ابعاد متنوعی هستند. در این محصولات از انواع مواد مختلف برای اندودن آینه‌ها استفاده شده است که از بین آن‌ها می‌توان به جیوه، نقره و تراشه لوله اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 آینه دکوری گران قیمت دیجی کالا را معرفی می‌کند.

آینه دکوری مدل TCH-T-12060-Form دلفین

این آینه دکوری در زمان تهیه این گزارش، با قیمت 10 میلیون و 925 هزار تومان در دیجی کالا قرار دارد. این محصول در ابعاد 120 در 60 در 4 عرضه شده و به شکل مستطیل است. وزن این آینه دکوری 6.5 کیلوگرم در نظر گرفته شده و لبه آینه تراش 1 سانتی متری داشته و همراه با پیچ و رولپلاک نصب می‌شود. این محصول با 2 لایه نقره اندود شده و آینه‌ای با دو برابر شفافیت (سوپر کلیر) به حساب می‌آید که در آن از تکنولوژی فلوت استفاده شده است.

آینه دکوری-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آینه دکوری ایکیا مدل 003.962.42

این آینه مستطیلی با جنس قاب فلزی با قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دو تکه در ابعاد 160 در 48 در 5 عرضه شده و 10 کیلوگرم وزن دارد. نوع اندوده این آینه شیشه بوده و امکان ایستان آن بر روی زمین همراه با پایه فراهم شده است. عمق پشت این محصول به انضمام رگال پشت، 53 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود.

آینه دکوری-کاماپرس

آینه دکوری ایکیا مدل GRANVAG

این محصول با جنس قاب استیل عرضه شده و با قیمت 8 میلیون و 588 هزار تومان به فروش می‌رسد. نوع قرارگیری این آینه روی دیوار در نظر گرفته شده و محصولی یک تکه به حساب می‌آید که شکلی مستطیلی دارد. این آینه در ابعاد 110 در 50 در 2 سانتی متر عرضه شده و وزن آن 4.6 کیلوگرم است. برای وصل کردن این محصول به دیوار به میخ یا دو عدد پیچ نیاز دارید. در نهایت، بهتر است برای تمیز کردن این آینه جیوه اندود از دستمال مرطوب استفاده شود.

آینه دکوری-کاماپرس

آینه دکوری آرتند مدل برمودا

این آینه دکوری با جنس قاب فلزی ارائه شده و با قیمت 8 میلیون و 280 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول با شکل مثلثی و نوع نصب دیواری، به طور کلی یک تکه بوده و ابعاد آن 70 در 80 در 70 است. این محصول با 15 کیلوگرم وزن آینه‌ای سنگین به حساب می‌آید که نوع اندود آن نیز تراش لوله بوده و در لبه‌های آن نیز از تراش لوله استفاده کرده‌اند.

آینه دکوری-کاماپرس

 

آینه دکوری مدل سانلایت

این آینه با قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با جنس قاب فلزی عرضه شده و به شکل دیواری قابلیت استفاده دارد. آینه سانلایت با شکل دایره و یک تکه بوده و با ابعاد 100 در 100 در 10 سانتی متر به فروش می‌رسد. این محصول که بر روی دیوار حجمی محدب و مقعر ایجاد می‌کند همراه با 240 قطعه آینه کوچک طراحی شده و باعث ایجاد درخشش بیشتری می‌شود. وزن این آینه 15 کیلوگرم بوده و با نقره و جیوه اندود شده است.

آینه دکوری مدل سانلایت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز