رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره مشهد + قیمت نوروز 1403

ژیوار

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات اغلب خانواده‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی هستند و مشهد نیز به عنوان یکی از پرتقاضاترین مقاصد، هرساله پذیرای مسافران و گردشگران بی‌شماری است. در این میان، انتخاب یک تور و هتل مناسب که در طول سفر امکانات متنوعی را بدون هیچ دردسری به مسافران عرضه کند، مقوله بسیار مهمی است که با فعالیت سایت‌های رزرو آنلاین هتل و بلیط، تا حد زیادی تسهیل شده است.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره مشهد را برای رزرو آنلاین معرفی می‌کند.

1-هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا است که با ۱۳۶ اتاق به مهمانان خدمات ارائه می‌کند. این هتل با اتاق‌های متنوع برای افراد و گروه‌های مختلف مناسب است، به عنوان نمونه برخی از اتاق‌ها دارای تخت دو نفره و یا سه نفره بوده و برخی برای سفر ماه عسل زوجین طراحی شده است.

این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا در بین مسافران و گردشگران طرفداران زیادی دارد. مسافران می‌توانند با ۴ دقیقه پیاده روی خود را به حرم برسانند. هزینه یک شب رزرو این هتل از 1 میلیون و 750 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل الماس 1 مشهد

دریان سفر امید

2-هتل جواد مشهد

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد هتل جواد است که در بین مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل از سال ۱۳۹۱ ساخته شده که به حرم بسیار نزدیک است و چشم انداز زیبایی از حرم مطهر امام رضا دارد. این هتل در ۸ طبقه با ۱۰۸ اتاق ساخته شده که به دلیل نزدیکی به حرم و قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال زائران زیادی قرار می‌گیرد. هزینه یک شب رزرو این هتل از 1 میلیون و 800 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2-هتل جواد مشهد

3-هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده دارای ۹ طبقه با ۱۲۳ اتاق است که هر کدام از این اتاق‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های مختلفی هستند. به طور کلی هتل‌های 4 ستاره مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا و قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند مورد استقبال بیشتری در بین مسافران و زائران قرار می‌گیرد.

یکی از امکانات این هتل امکان داشتن ناهار و صبحانه و شام بر روی اتاق است که مسافران می‌توانند آن را انتخاب یا حذف کنند. هزینه یک شب رزرو این هتل از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود.

3-هتل الماس نوین مشهد

4-هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل ۴ ستاره محبوب و معروف در بین مسافران و زائرانی است که به مشهد سفر می‌کنند. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا و بازار‌های مختلف مانند بازار ۱۷ شهریور و بازار رضا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. هتل فردوس مشهد در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و در یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم واقع شده است.

این هتل ۹۸ سوئیت دارد که هر کدام با امکانات مختلفی مانند تخت و داشتن وعده‌های غذایی مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. این هتل به دلیل موقعیت و قیمت مناسب، خیلی زود پر می‌شود پس زائران باید برای رزرو اتاق در این هتل و زمان‌های پیک مسافر از چند روز قبل اقدام کنند. هزینه یک شب رزرو این هتل از 2 میلیون و 100 هزار تومان شروع می‌شود.

4-هتل فردوس مشهد

5-هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد که یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره مشهد به شمار می‌رود در سال ۱۳۷۴ ساخته و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. هتل تارا نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته و مسافرین این هتل می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده روی خود را به حرم برسانند.

مسافران این هتل می‌توانند به راحتی هم به اماکن تفریحی اطراف هرم و هم به خود حرم مطهر دسترسی عالی داشته باشند. هزینه یک شب رزرو این هتل از 1 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود.

5-هتل تارا مشهد

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24فلای تودیفلایتیو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز