ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر هزینه دارد؟

ژیوار

ارسال پیامک تبلیغاتی با ویژگی‌های مختلفی قابل اجراست و در این میان شرایط انتخابی متنوعی در اختیار کاربر قرار دارد. هزینه این پیامک‌ها نیز متناسب با انتخاب افراد متفاوت خواهد بود. پنل‌های در نظر گرفته شده برای ارسال پیامک تبلیغاتی در چهار دسته سازمانی، تبلیغاتی، تجاری و تجاری با تعرفه پیامک ثابت قرار می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق وب وان را بررسی می‌کند.

هزینه شروع کار برای راه اندازی و واگذاری سامانه

برای شروع کار قیمت‌های مختلفی برای پنل‌ها در نظر گرفته شده است که متناسب با کاربرد و نیاز می‌توان هر یک را انتخاب کرد. قیمت تمام شده پنل سازمانی 24 هزار تومان، قیمت تمام شده پنل تبلیغاتی 58 هزار تومان و قیمت تمام شده پنل تجاری 88 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، در صورت خرید پنل تجاری با تعرفه پیامک ثابت باید 190 هزار تومان پرداخت کرد.

عکس زن با گوشی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی پنل‌ها

برای ارسال هر پیامک هزینه‌ای از اعتبار کاربر کم می‌شود که متناسب با نوع پنل قیمت‌های متفاوتی دارد. برای مثال در پنل سازمانی و تبلیغاتی از 90 ریال تا 104 ریال و در پنل تجاری از 90 ریال تا 100 ریال است. پنل تجاری با تعرفه پیامک ثابت نیز به طور ثابت هزینه 90 ریال برای هر پیامک را کسر می‌کند.

عکس زن با گوشی-کاماپرس

ارسال ایمیل به شرکت‌ها

در این مورد، از طریق ارسال ایمیل‌های انبوه به افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، تبلیغاتی گسترده صورت می‌گیرد. تعداد افراد دریافت کننده در پنل‌های مختلف متفاوت است. پنل سازمانی به 10 هزار آدرس معتبر ارسال شده و پنل تبلیغاتی به 30 هزار آدرس معتبر فرستاده می‌شود. در مورد پنل تجاری و پنل تجاری با تعرفه پیامک ثابت نیز به ترتیب 65 هزار و 200 هزار آدرس معتبر ایمیل تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.

ارسال پیامک تبلیغاتی-کاماپرس

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی به چه دردی می‌خورد؟

استفاده از این روش در پنل‌های مختلف دلایل متفاوتی دارد. اما اصلی‌ترین دلیل آن تبلیغات است. در پنل سازمانی کاربر شماره تلفن مخاطبان خود را دارد و از امکاناتی مثل قرعه کشی، مسابقه، نظر سنجی و دفترچه تلفن استفاده می‌کند. برای مثال پنل‌های دانشگاهی که به دانشجویان پیامک ارسال می‌کنند از این دست به حساب می‌آیند.

در پنل تبلیغاتی قصد ارسال انبوه به مخاطبان وجود داشته و نیاز به استفاده از بانک‌های مشاغل، منطقه‌ای و کد پستی وجود دارد. این پنل‌ها تمام امکانات پنل سازمانی را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهند. پنل تجاری برای افرادی که قصد اطلاع رسانی، تبلیغات و مواردی این چنینی را به طور حرفه‌ای دارند مناسب بوده و در آن امکان ارسال با نام و ارسال بین المللی فراهم شده است.

در نهایت، پنل تجاری با تعرفه پیامک ثابت برای کسانی مناسب است که قصد استفاده از تمام امکانات سامانه را دارند. در این روش، امکانات همراه با آموزش حضوری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در تمام این روش‌ها خط اختصاصی 14 رقمی به پنل اختصاص داده می‌شود و حتی در پنل‌های تجاری با تعرفه پیامک ثابت خط اختصاص داده شده 10 رقمی است.

ارسال پیامک تبلیغاتی-کاماپرس

سرویس کسر هزینه از مخاطب VAS

در این سرویس امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند قیمت ارز، آموزش زبان و لطیفه وجود دارد و در ازای ارسال پیامک برای مخاطب، هزینه‌ای از او گرفته می‌شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی-کاماپرس

امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل‌ها

از امکاناتی که برای ارسال پیامک تبلیغاتی به کار می‌رود، می‌توان به ارسال پیامک به افراد حاضر در محدوده یکی از دکل‌های مخابرات اشاره کرد. برای مثال در این روش می‌توان برای کسانی که هم اکنون در خیابان ولیعصر هستند پیامک ارسال کرد. در این پنل‌ها امکان استفاده از نام خاص به جای شماره فرستنده وجود داشته و می‌توان ارسال منطقه‌ای و شهری نیز داشت. علاوه بر آن امکانات مختلف دیگری مانند قابلیت انتخاب گیرنده مرد یا زن و امکان تنظیم زمان ارسال پیامک یا موارد متعدد دیگر نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : وب وان
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز