5 دهان شویه پرفروش برای تقویت لثه

بهترین شوینده دهان برای تقویت لثه

رعایت کردن بهداشت دهان و دندان و رسیدگی به آن یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هر فردی باید به صورت روزانه به آن توجه کند. از جمله روش‌های بهداشتی برای مراقبت و سلامت دهان و دندان علاوه بر مسواک زدن، استفاده از دهانشویه مناسب است. دهانشویه و مسواک بخصوص در زمان‌های درمان‌ مشکلات دهان و دندان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. زیرا در طول درمان‌های دندانپزشکی، سیستم دفاعی دهان و دندان‌ها به حداقل می‌رسد و همین امر باعث می‌شود امکان ابتلا به عفونت‌ها و بیماری‌های دهانی بیشتر شود.

کاماپرس در این گزارش، بهترین شوینده دهان برای تقویت لثه را معرفی می‌کند.

1-دهان شویه میسویک مدل Total Care

دهان شویه میسویک یکی از بهترین و معروف‌ترین دهانشویه‌های موجود در بازار است که با جلوگیری از تجمع باکتری‌ها و آلودگی‌ها، به طور مؤثر سطوح دندان‌ها را تمیز می‌کند. همچنین این محصول از خونریزی و التهاب لثه‌ها جلوگیری کرده، دهان را خوش‌بو و پلاک‌های دندانی را از بین می‌برد. در این دهانشویه ترکیباتی مثل عصاره‌های بابونه و نعناع استفاده شده که برای از بین بردن عفونت لثه مناسب است. این محصول همچنین خاصیت سفید‌کنندگی و ضدحساسیت دارد و از سلامت دهان و دندان‌ها مراقبت می‌کند.

1-دهان شویه میسویک مدل Total Care

2-دهان شویه اورال بی سری مدل Lasting Freshness

این شوینده دهان و دندان که از جمله محبوب‌ترین دهانشویه‌ها به شمار می‌رود، پلاک‌های بیماری‌زا را از بین می‌برد. علاوه بر آن این دهانشویه، پوسیدگی دندان را متوقف می‌کند. از آنجاکه این محصول فاقد الکل است عطر گیاهی آن برای مدت طولانی در دهان باقی می‌ماند. اورال بی را به جرات می‌توان بهترین دهان شویه برای التهاب لثه دانست که به کاهش میکروب‌ها در دهان کمک می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

 

2-دهانشویه اورال بی سری مدل Lasting Freshness

3-دهان شویه بنسر مدل Charcoal

با استفاده منظم از این دهانشویه، دندان‌ها کاملا سفید شده و از تشکیل پلاک جلوگیری می‌شود. همچنین از مزایای این دهان شویه می‌توان به از بین بردن جرم دندان و سفید کردن آن‌ها بدون آسیب رساندن به مینا یا تاج دندان اشاره کرد. ماده شیمیایی تانن که یکی از عوامل اصلی تغییر رنگ دندان است، در قهوه، چای و سایر غذاها وجود دارد که توسط کربن فعال موجود در این دهانشویه جذب شده و از سطح دندان جدا می‌شود.

3-دهان شویه بنسر مدل Charcoal

4-دهان شویه لیسترین مدل Total Care

این دهان شویه که از جمله پرفروش‌ترین و بهترین دهانشویه‌های موجود در بازار است، ضمن کاهش پلاک دندان، از لثه‌ها نیز محافظت می‌کند. با استفاده از ترکیبات موجود در این دهانشویه دندان‌ها در برابر تجمع جرم تقویت شده و همچنان سفید باقی می‌مانند. این دهان شویه همچنین سطح PH دهان را متعادل نگه می‌دارد و در عین حال با میکروب‌هایی که باعث ایجاد بوی بد در دهان می‌شوند، مبارزه می‌کند.

4-دهان شویه لیسترین مدل Total Care

5-دهان شویه سنسوداین مدل Extra Fresh

این دهانشویه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عفونت لثه و تسکین ناراحتی‌های عصبی دندان به شمار می‌رود. از جمله محتویات آن می‌توان به اسانس نعنای تازه اشاره کرد که دهان را خنک می‌کند و در عین حال آن‌ها را تمیز نگه می‌دارد. افرادی که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند باید از این دهانشویه استفاده کنند. این دهانشویه همچنین بهترین برند موجود در بازار برای بوی بد دهان است که فاقد الکل بوده و باعث سوزش دهان نمی‌شود.

5-دهان شویه سنسوداین مدل Extra Fresh

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهمثبت سبز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان