نکات مهم قبل از سفر با تور سریلانکا

تور سریلانکا-کاماپرس
ژیوار

سریلانکا با برخورداری از مناظر زیبا، آثار فرهنگی و تاریخی از استعمار بریتانیا، یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری است. سواحل زیبا و خیره‌کننده، غذاهای بی‌نظیر و مناظر فوق‌العاده از مجموعه عواملی است که بسیاری از گردشگران را به سفر با تور سریلانکا ترغیب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مهم‌ترین نکاتی که گردشگران قبل از رزرو تور سریلانکا باید در نظر داشته باشند، پرداخته است.

ویزای سریلانکا را قبل از سفر بگیرید

برای ورود به سریلانکا، گردشگران نیاز به دریافت ویزا دارند که می‌توانند این کار را به صورت آنلاین انجام دهند. امکان رزرو ویزا تا سه روز قبل از تاریخ سفر وجود دارد.

تور سریلانکا-کاماپرس

بطری آب تصفیه شده همراه خود داشته باشید

گردشگران با یک بررسی ساده متوجه خواهند شد که کیفیت آب‌ لوله‌کشی‌ در سریلانکا بالا نیست و ممکن است باعث ایجاد بیماری یا مسمومیت شود. به گردشگران پیشنهاد می‌شود که در تور سریلانکا از آب‌های آشامیدنی بسته‌بندی شده استفاده کنند و قبل از مصرف حتما تاریخ انقضای آن را بررسی کنند. همچنین گردشگران برای استفاده از آب آشامیدنی می‌توانند از بطری‌های کوچک آب که قابلیت استفاده مجدد دارد، استفاده کنند. این بطری‎ها باعث کاهش هزینه در تور سریلانکا می‌شود و افراد می‌توانند با اطمینان خاطر از آب تصفیه‌شده استفاده کنند. همچنین توصیه می‌شود که گردشگران در طول سفر برای جلوگیری از مسمومیت از خوردن سالاد پرهیز کنند.

دریان سفر امید

امتحان کردن غذاهای محلی خوشمزه

در شهرهای بزرگ سریلانکا مانند کلمبو کندی، فست فودها و غذاخوری‌های زنجیره‌ای وجود دارد؛ با این حال، گردشگران باید در نظر داشته باشند که این غذاها ضمن داشتن قیمت بالا، کیفیت پایینی دارند؛ در نتیجه، توصیه می‌شود که گردشگران در تور سریلانکا غذاهای محلی متنوع و خوشمزه را امتحان کنند که ارزان هم هست. گردشگران از غذاهای خوشمزه محلی سریلانکا شگفت‌زده می‌شوند و می‌توانند متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در آشپزخانه‌ مهمانخانه‌های کوچک تهیه کنند. سریلانکا بر خلاف سایر کشورهای آسیایی بوفه‌های غذای خیابانی ندارد.

برنامه ریزی برای سفر در بهترین فصل سال

گردشگران باید در نظر داشته باشند که بهترین زمان برای سفر با تور سریلانکا بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر است. در این ماه­ها تعداد کمتر توریست‌ها باعث می‌شود که گردشگران بتوانند سفر آسوده‌تر با قیمت‌های ارزان‌تر تجربه کنند. افرادی که برای اولین بار به سریلانکا سفر می‌کنند باید از دو فصل موسمی سریلانکا اطلاع داشته باشند؛ چرا که باران‌های موسمی ممکن است برنامه سفر را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. گردشگرانی که تمایل به بازدید و صعود از قله آدام دارند، باید سفر خود را در ماه‌های ژانویه تا می برنامه‌ریزی کنند. در این زمان، آفتاب لذت‌بخشی در طول روز وجود دارد و بارش چندانی هم رخ نمی­دهد.

رزرو بلیط قطار سریلانکا

راه آهن و قطار سریلانکا یکی از بهترین راه‌ها برای آشنایی با فرهنگ و مردم محلی و بازدید از مناظر طبیعی چشم‌نواز این کشور است. قطار استعماری سریلانکا برای اولین بار در سال 1842 برای انتقال قهوه، چای و نارگیل از مزارع اطراف کندی به کلمبو ساخته شد؛ با این حال، این قطار از زیبا‌ترین مناظر مزارع چای و روستاهای دورافتاده سریلانکا عبور می‌کند و گردشگران با پرداخت هزینه بسیار کم می‌توانند یکی از شگفت‌انگیزترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

تور سریلانکا-کاماپرس 

رزرو آسان تور سریلانکا با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس به طور مستقیم تورهای داخلی و خارجی به شکل انفرادی، گروهی و چارتری برگزار می‌کند. این مجموعه با سال‌ها سابقه فعالیت تا به حال به بیش از 40 کشور و 150 شهر مختلف در دنیا تور برگزار کرده است. این مجموعه دارای مجوز از سازمان هواپیمایی ایران است و به راحتی بلیط هواپیما به تمام مقاصد گردشگری در دنیا صادر می‌کند. کادر مجرب و متخصص این مجموعه با ارائه خدمات درجه یک و باکیفیت تلاش می‌کنند که رضایت گردشگران را جلب کنند. گردشگران برای تجربه یک سفر خاطره­‌انگیز می‌توانند اقدام به رزرو تور سریلانکا از این مجموعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز