5 ساعت هوشمند مردانه برای هدیه روز پدر

ژیوار

ساعت‌های هوشمند به دلیل فراگیر شدن و کارایی بالا در پایش سلامتی، یک هدیه ارزشمند برای پدرها و مادرها محسوب می‌شوند. این ساعت‌ها قابلیت اتصال به گوشی‌های موبایل و ارسال پیام و هشدار را داشته و می‌توانند برخی از کارهای روزمره را برای ما آسان‌تر کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از محبوب‌ترین ساعت هوشمند مردانه و مشخصات هر یک از این محصولات را بررسی کرده است.

ساعت هوشمند K59 Pro

این ساعت هوشمند یکی از مدل‌های مردانه محبوب در بازار است که آن را می‌توان با هر نوع استایل رسمی و اسپورت ست کرد. صفحه نمایشگر این ساعت گرد و نسبت به دیگر مدل‌ها بزرگتر است. این صفحه 1.39 اینچی کیفیت، وضوح، روشنایی و قابلیت لمسی بالایی دارد.

اندازه گیری ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن خون، قدم‌ها و مسافت طی شده در این ساعت به صورت دائمی و اتوماتیک انجام می‌شود. البته به لطف باتری خوب و چیپست کم مصرف، این ساعت نیاز به شارژ مداوم ندارد. ساعت هوشمند K59 Pro هم اکنون به قیمتی حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند K59 Pro

دریان سفر امید

ساعت هوشمند شیائومی مدل   MI Band 7 Pro

اگر به دنبال یک ساعت مردانه ظریف‌تر می‌گردید، ساعت هوشمند شیائومی مدل  MI Band 7 Pro می‌تواند مناسب باشد. این ساعت هوشمند اگرچه کوچک به نظر می‌رسد اما صفحه نمایشی 1.64 اینچی آن برای انجام تمام کارهای روزمره بزرگ و مناسب است. این صفحه نمایش مجهز به سنسور نور محیط بوده و نور صفحه آن به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

یکی از ویژگی‌های بارز این ساعت بهره‌گیری از جی پی اس مستقل و داخلی است که در بسیاری از ساعت‌های هوشمند هم رده وجود ندارد. این ساعت می‌تواند در حالت خواب و بیداری بسیاری از علائم حیاتی را پایش کرده و گزارش دهد. ساعت هوشمند شیائومی مدل  MI Band 7 Pro به قیمتی حدود 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل   MI Band 7 Pro

 

ساعت هوشمند اوی مدل H12

این ساعت هوشمند یکی از بهترین مدل‌های ساعت هوشمند برای آقایان است. علاوه بر اینکه باتری 250 میلی آمپری این ساعت می‌تواند بین 7 تا 30 روز ساعت را روشن نگه دارد، از نظر طراحی نیز به صورت ساخته شده که کاملا روی پوست دست قرار می‌گیرد. همین موضوع سبب می‌شود که سنسورهایی چون ضربان سنج، فشار سنج و تمام دیگر قابلیت‌های سلامتی عملکرد بهتری داشته باشند.

ساعت هوشمند اوی مدل H12 یکی از ساعت‌هایی است که مقاومت بالایی در مقابل آب دارد. این ساعت به قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند اوی مدل H12

ساعت هوشمند میبرو مدل T1

اگر به دنبال یک ساعت اقتصادی و ظریف هستید، T1 می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد. این ساعت دارای صفحه مربعی است و روی شاسی مربعی این ساعت، شیشه منحنی دوبعدی وجود دارد. صفحه این موبایل از نوع Alomed است که یک صفحه بزرگ و باکیفیت به حساب می‌آید.

این محصول تنها 51 گرم وزن دارد و یک ساعت کاملا سبک محسوب می‌شود. ساعت هوشمند میبرو مدل T1 به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند میبرو مدل T1

ساعت هوشمند ULT-K56 Pro

ساعت هوشمند ULT-K56 Pro یکی از محصولات سال 2023 است و امکانات این ساعت نسبت به قیمت پایین آن، ULT-K56 Pro را به یک هدیه جذاب تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های این ساعت، داشتن تعداد زیادی واچ فیس است. اگرچه این ساعت یک ساعت اسپورت محسوب می‌شود اما شما می‌توانید چهره دلخواه خود را به آن بدهید.

این ساعت هوشمند دارای امکاناتی چون تماس و مکالمه مستقیم است و هم اکنون به قیمتی حدود یک میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند ULT-K56 Pro

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز