گران ترین دستگاه اسپرسو ساز در بازار + قیمت زمستان 1402

قیمت گران ترین دستگاه اسپرسو ساز در بازار کاماپرس
ژیوار

تجربه استفاده از دستگاه‌ اسپرسوساز همیشه لذت‌بخش بوده است. یک دستگاه اسپرسوساز با کیفیت، قهوه‌ای با عطر و طعم مطلوب و حتی مخصوص‌تر از قهوه‌های موجود در کافه‌های محبوب‌مان را تهیه و آماده می‌کند. اما آیا همیشه گران بودن یک محصول، بالا بودن کیفیت آن را تضمین می‌کند؟

کاماپرس در این گزارش به معرفی گران‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز و شاید ویژه‌ترین آن‌ها، می‌پردازد.

دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل EPAM960.75.GLM

جوزف دلونگی ، رئیس و بنیان‌گذار شرکت دلونگی، شهرت جهانی‌اش را با تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز و اسپرسوساز کیفیت بالا، به‌دست آورد. او که سالانه بیش از 2 میلیارد دلار درآمد دارد، درحال‌حاضر محصولات دلونگی را در 100 کشور مختلف، در سراسر جهان به فروش می‌رساند.

شرکت دلونگی در کنار دستگاه‌های قهوه‌ساز، به تولید انواع لوازم مرتبط با آماده‌سازی غذا، بخاری‌های قابل حمل، دستگاه تهویه و ابزارهای مرتبط با نظافت، می‌پردازد.

گران‌ترین دستگاه اسپرسوساز موجود در ایران متعلق به برند دلونگی است که حدود 170 میلیون تومان قیمت دارد. این دستگاه که در دو رنگ مشکی و استیل عرضه شده، دارای صفحه نمایش لمسی و مخزن آب با حجم 2.1 لیتر است.

دریان سفر امید

جنس بدنه دستگاه اسپرسوساز دلونگی، پلاستیک و استیل ضد زنگ بوده که سلامت و دوام دستگاه را برای طولانی‌مدت تضمین می‌کند. 2 نازل قهوه برای این دستگاه اسپرسوساز تعبیه شده است. دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EPAM960.75.GLM برای استفاده شخصی و استفاده در کافه‌های کوچک مناسب است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EPAM960.75.GLM کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دستگاه اسپرسو ساز سیج مدل The Barista Touch SES880 UK

اسپرسوساز The Barista Touch SES880 UK از برند انگلیسی سیج، در ابعاد ۳۲x۳۲x۴۱ سانتی‌متری و با قیمت 95 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.  برند سیج سابقه‌ای 85 ساله در تولید محصولات آشپزخانه و دستگاه‌های اسپرسوساز باکیفیت دارد.

دستگاه اسپرسوساز مدل The Barista Touch SES880 UK با صفحه نمایش لمسی و ظرفیت مخزن 250 گرم، یک دستگاه مناسب برای دم‌آوری انواع اسپرسو خانگی است. سیستم ایمنی این دستگاه مجهز به خاموشی خودکار است که از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند.

تنظیم میزان غلظت قهوه از دیگر ویژگی‌های ممتاز اسپرسوساز سیج می‌باشد. کافه‌دارها با استفاده از این دستگاه می‌توانند از قابلیت‌های متنوع آن مانند ساختن کف شیر، سیستم کاپوچینوساز، سینی چکه‌گیر، نظافت خودکار، سیستم گرم کردن فنجان و برنامه‌ریزی و آسیاب قهوه، لذت ببرند.

اسپرسو ساز سیج مدل The Barista Touch SES880 UK کاماپرس

دستگاه اسپرسو ساز بوش مدل CTL636ES1

اسپرسوساز بوش مدل  CTL636ES1 در رنگ استیل و با قیمت حدود 83 میلیون تومان، عرضه می‌شود. این دستگاه برای تولید اسپرسو مرغوب از هر دو نوع قهوه پودری و دانه‌ای استفاده می‌کند. این مدل دستگاه اسپرسوساز از برند بوش توکار بوده و ابعاد آن ۴۵۵x۵۹۴x۴۵۵ سانتی‌متر است.

ویژگی‌هایی مثل آسیاب سرامیکی، آسیاب قهوه، صفحه نمایش TFT برای نظارت بر میزان غلظت قهوه و توانایی تولید قهوه با درصد تلخی کمتر، دستگاه اسپرسوساز CTL636ES1  را از دستگاه‌های اسپرسوساز معمولی، مجزا می‌کند.

CTL636ES1 بوش، با ذخیره ترکیبات قهوه موردعلاقه شما، آن را در کمترین زمان ممکن تهیه و آمده می‌کند. هم‌چنین قابلیت آماده‌سازی انواع قهوه از طریق اپلیکیشن، از دیگر مشخصات ویژه این محصول است.

اسپرسو ساز بوش مدل CTL636ES1 کاماپرس

دستگاه اسپرسو ساز گاگیا مدل Cadorna Prestige

جووانی آشیل گاگیا، موسس برند گاگیا در سال 1938، اولین دستگاه قهوه‌ساز بدون بخار را برای کافه شخصی‌اش اختراع کرد. گاگیا در ادامه فعالیت‌اش در این زمینه در سال 1947 به‌طور رسمی برندش گاگیا را تاسیس و پس از آن شروع به تولید انواع لوازم قهوه‌ساز کرد.

دستگاه گاگیا مدل Cadorna Prestige که با قیمت حدودی 74 میلیون تومان در ایران موجود است، قابلیت آماده‌سازی نوشیدنی‌هایی مثل لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، امریکانو و فلت وایت را دارد. این دستگاه هم‌چنین مجهز به سیستم اینفیوژن، کاپوچینوساز، نظافت خودکار و حالت آماده ‌به‌کار می‌باشد.

اسپرسوساز گاگیا Cadorna Prestige در کشور ایتالیا ساخته و مونتاژ شده و امکان شخصی‌سازی 4 مدل قهوه و تنظیم آسیاب و فوم شیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

اسپرسو ساز گاگیا مدل Cadorna Prestige کاماپرس

 

دستگاه اسپرسو ساز زیمنس مدل EQ.500 classic

شرکت زیمنس با بیش از یک قرن فعالیت در حوزه‌‌های مختلف، به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خوشه‌ای در جهان، شناخته می‌شود. اسپرسوساز زیمنس EQ.500 classic از این برند، با توان 1500 وات و جنس بدنه پلیمری، با قیمت تقریبی 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این دستگاه دارای قابلیت‌هایی مثل نظافت خودکار، تنظیم غلظت و میزان قهوه خروجی، قفل کودک و صفحه نمایشگر تمام رنگی و لمسی است. 10 عددقرص رسوب‌زدایی دوره‌ای، فیلتر آب اصلی از برند Brita Intenza، قرص شست‌وشو و دفترچه راهنمای انگلیسی از اقلامی است که همراه این محصول برای شما ارسال می‌شود.

 

اسپرسو ساز زیمنس مدل EQ.500 classic کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز