پرفروش ترین آینه دکوری ۵ میلیونی برای خانه + قیمت

پرفروش ترین آینه دکوری ۵ میلیونی برای خانه
ژیوار

وقتی صحبت از زیبایی یک‌ خانه به میان می‌آید، آینه دکوری تنها بازتابی از سبک و مد نیست، بلکه تجسمی از زیبایی و هماهنگی فضا و دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. در جستجوی ترکیبی عالی برای دکوراسیون منزل، صاحبان خانه‌ها و طراحان داخلی اغلب از آینه‌های شیک و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، انواع آینه‌های دکوری برای دیزاین داخلی خانه‌ها با قیمت 5 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-آینه دکوری مدل قدی حصیری طرح ماندگار کد w-180

آینه مدل قدی حصیری طرح ماندگار کد w-180، یکی از گزینه‌های جذاب برای دکوراسیون خانه شما است. این قطعه نفیس عظمت را با عملکرد ترکیب می‌کند و دارای ابعاد سخاوتمندانه ۹۰*۱۸۰ سانتی‌متر است. این آینه دارای ساخت‌وساز باکیفیت بالا همراه با مواد استثنایی، از جمله ام‌دی‌اف وارداتی از Chamson، با ضخامت قابل‌توجه ۱۶ میل، همراه با روکش مات است. این مدل از یک آینه بسیار شفاف با روکش نقره‌ای درجه A، با رنگ پلی‌اورتان بادوام و باکیفیت ساخته شده است. قیمت این محصول ۵ میلیون ۴۸۱ هزار تومان است.

آینه مدل قدی حصیری طرح ماندگار کد w-180

2-آینه دکوری مدل قدی حصیری طرح تاج کد w-180

آینه حصیری طرح تاج، تجسمی از طراحی و عملکرد است که در کد مدل W-180 آن منعکس شده است. این آینه با اندازه ۹۰*۱۸۰ سانتی‌متر، اوج زیبایی و کیفیت را به نمایش می‌گذارد که برای جلب‌توجه و بزرگ جلوه دادن هر فضایی بسیار مناسب است. این آینه با ساخت متمایز از ام‌دی‌اف برتر وارداتی از چمسون، با ضخامت قابل‌توجه ۱۶ میلی‌متر همراه با یک روکش مات درجه یک نمای زیبا و منحصر به فردی را ارائه می‌کند. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

آینه مدل قدی حصیری طرح تاج کد w-180

3-آینه دکوری پیرو مدل راندو کد 110

آینه پیرو مدل راندو کد 110، تجسمی از زیبایی مدن و طبیعی است. این آینه گرد نفیس به عنوان شاهدی بر ادغام صنایع دستی و مواد ارگانیک عمل می کند و تضمین می‌نماید که هر ورودی، اتاق نشیمن یا اتاق خواب را با حال و هوای مدرن ادغام کند. طراحی ساده آن منحنی‌های برازنده و یک قاب صاف با لبه‌های گرد نرم، عاری از تزئینات غیرضروری را به نمایش می‌گذارد که برای فضای داخلی مناسب است و سبک زندگی مدرن را یه نمایش می‌گذارد. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است.

آینه پیرو مدل راندو کد 110

4-آینه مدل قدی حصیری طرح نوستالژی کد w-180

با آینه دکوری مدل قدی حصیری طرح نوستالژی کد w-180، فضای خود را با حس جذابیت گذشته القا کنید. این آینه چشمگیر ۹۰*۱۸۰ سانتی‌متری هنر سنتی را با خواسته‌های معاصر ادغام می‌کند و کیفیت منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که در ساخت‌وساز اساسی و دقیق آن کاملا مشهود است. این آینه از ام‌دی‌اف وارداتی با ضخامت قابل‌توجه ۱۶ میل از چمسون ترکیه ساخته شده است،. همچنین دارای روکش مات لوکس می‌باشد که با یک سطح بازتابنده با پوشش نقره‌ای درجه A بسیار شفاف تکمیل شده و در یک قاب دارای رنگ پلی‌اورتان باکیفیت بالا قرار گزفته است. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان است.

آینه مدل قدی حصیری طرح نوستالژی کد w-180

5-آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg

با آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg وارد عصر جدید طراحی داخلی شوید. این آینه با طراحی ساده و مینیمال خود به طور یکپارچه در هر دکوری ادغام می‌شود. این دستگاه دارای یک نوار LED  با توان ۱۲ ولت کم‌مصرف است که با یک آداپتور برای اتصال برق شهری کامل شده است و ایمنی بالایی را در محیط‌های مستعد رطوبت ارائه می‌دهد. قیمت این محصول 5 میلیون تومان است.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز