آشنایی با شیلد محافظ صورت

شیلد محافظ
ژیوار

شیلد محافظ صورت از کل صورت در برابر آلودگی‌ها و مواد شیمیایی محافظت می‌نماید. استفاده از این محصول در پیشگیری از بروز بیماری‌ها بسیار موثر بوده و از آنجایی که قابلیت استفاده مجدد دارد، کاملا مقرون به صرفه است.

به گزارش کاماپرس، همزمان با گسترش دامنه همه گیری ویروس کرونای جدید، مردم به دنبال راههایی برای محافظت از خود و دیگران هستند.  در حالی که استفاده از ماسک تقریبا فراگیر شده است، شیلد یا محافظ صورت نیز کم کم در میان مردم طرفدار پیدا می کند.

شیلد یک کلمه انگلیسی به معنای حائل و محافظ می باشد. یا به عبارت بهتر فاصله انداز میان دو شی ، مانند عملی که پنجره انجام می دهد و میان فضای داخل منزل یا خودرو و محیط بیرون ، فاصله ایجاد می کند. در این میان کار شیلد بعنوان یک وسیله حفاظت فردی ، ایجاد حفاظ در مقابل صورت کاربر بوده بگونه ای که کل صورت فرد تا زیر چانه پوشش داده شود. در این حالت حتی هوای محیط نیز بطور مستقیم به صورت برخورد نمی کند. با این اوصاف در حین استفاده از شیلد صورت ، نیاز به استفاده از عینک ایمنی هم نیست.

به گزارش ایسنا، این محصول به یک هدگیر که روی سر می نشیند مجهزست که اندازه آن با سایز سر کاربر تنظیم می شود و از نقطه اتصال با یک زاویه 90 درجه به بالا و پایین حرکت می کند. شیلد را معمولا از جنس پلی کربنات تولید می کنند که سخت و مقاوم و همین طور شکل پذیرست.

دریان سفر امید

زیرا لازمست که شکل منحنی داشته باشد و دورتادور صورت را بپوشاند. استفاده همزمان از یک شیلد و یک ماسک تنفسی سوپاپ دار FFP2 یا FFP3 ترکیبی عالی و قابل اطمینان در برابر ویروس کرونا می سازد. یادآور می شویم پلی کربنات پلیمری ضد آب است.بنابراین شیلد برخلاف ماسک فیلتردار یکبار مصرف نیست و قابل شستشو و استفاده متناوب می باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمن یاب
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز