ارزان ترین گوشی 5 جی سامسونگ در بازار + قیمت پاییز 1402

سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

فناوری 5 جی از سال 2019 به صورت جدی به عنوان جایگزینی برای فناوری 4 جی وارد بازار شد. این فناوری سرعت و کیفیت اینترنت را چندین برابر کرده و با فرکانس‌ها و سیستم‌های جدید سازگاری دارد. البته کاربری این فناوری مستلزم تامین تجهیزات لازم آن است. امروزه کمپانی‌های پرچمدار بازار موبایل، محصولات متنوعی را با این فناوری تولید می‌‌کنند. سامسونگ نیز به عنوان برندی پیشرو با ساخت و عرضه انواع مختلف گوشی 5 جی سامسونگ در این زمینه اقدام کرده است.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین گوشی‌ها 5 جی سامسونگ در بازار را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی 5 جی سامسونگ مدل Galaxy M14

این گوشی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 6 میلیون و 399 هزار تومان در بازار فروخته می‎‌شود. حافظه داخلی این موبایل 128 گیگابایت و حافظه رم آن 6 گیگابایت است. این دستگاه با سایز صفحه 6.6 اینچی، دو دوربین باکیفیت 2 مگاپیکسلی و یک دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی دارد. این محصول دو سیم‌کارت امکان افزایش حافظه را نیز دارد و وجود حسگر اثر انگشت در کنار گوشی از ویژگی‌های دیگر آن به حساب می‌آید.

گوشی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی 5 جی سامسونگ مدل Galaxy A22

این موبایل با قیمت 6 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد و دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 4 گیگابایت حافظه رم است. این محصول با صفحه نمایش 6.6 اینچی، سه دوربین با کیفیت‌های 2، 5 و 48 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. گوشی 5 جی سامسونگ مدل Galaxy A22 با قابلیت شارژ سریع، با کیفیت خوبی در زمینه دانلود و آپلود عمل کند.

گوشی-کاماپرس

گوشی 5 جی سامسونگ مدل Galaxy F14

قیمت این محصول 6 میلیون و 999 هزار تومان است. این گوشی تنها دو دوربین با کیفیت‌های 50 و 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل در جلو دارد. محصول مذکور با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم، دارای حسگر اثر انگشت کنار گوشی است. افرادی که قصد استفاده از فضای مجازی و گشتن در صفحات مختلف با سرعت بالا را دارند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

گوشی-کاماپرس

گوشی 5 جی سامسونگ مدل Galaxy M34

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچ با قیمت 8 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم دارد. استفاده از این موبایل برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتری در فضای مجازی فعالیت بلاگری داشته باشند، گزینه مطلوبی است. دوربین‌های این گوشی 50، 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلو نیز 13 مگاپیکسل است. در این گوشی امکان به کار بردن دو سیم‌کارت وجود دارد.

گوشی-کاماپرس

گوشی 5 جی سامسونگ   A34 Galaxy

قیمت این محصول 9 میلیون و 349 هزار تومان است. این گوشی سه دوربین 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. از ویژگی‌های مهم این گوشی قابلیت ضدآب بودن آن است و حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر قرار دارد. این محصول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی، تا 10 برابر قابلیت زوم دیجیتال دارد.

گوشی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز