محبوب ‌ترین گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی‌های سامسونگ در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارند. بکارگیری تکنولوژی برتر، دوربین‌های باکیفیت و پردازنده قوی برخی از ویژگی‌های متمایز سامسونگ است. در این میان برخی از مدل‌های گوشی‌ سامسونگ از میان رده گرفته تا گوشی‌های دارای قیمت بالاتر، به دلیل برتری و امکانات منحصربفرد از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

کاماپرس در این گزارش، فهرستی از محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را معرفی می‌‌کند.

1-گلکسی S21 FE

این گوشی قیمتی بین 20 تا 25 میلیون تومان داشته و جزو گوشی‌های رده متوسط محسوب می‌شود، بنابراین نباید انتظار یک ابر گوشی را از آن داشته باشید. صفحه نمایش آن 6.4 اینچ بوده که اندازه قابل قبولی است. از لحاظ پردازشگر نیز وضعیت خوبی داشته و برای گیمینگ گزینه مناسبی به شمار می‌رود. گلکسی S21 FE دارای دوربین 12 مگاپیکسلی بوده که برای عکاسی‌ حرفه‌ای در روز و شب مناسب است.

گلکسی S21 FE

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-گلکسی S21 اولترا

این گوشی در طیف قیمتی 40 تا 50 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی در سال 2021 به عنوان یکی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ وارد بازار شد. گلکسی S21 اولترا از صفحه نمایش 6.8 اینچی، همراه با رزولوشن بالا برخوردار بوده که تصاویری فوق حرفه‌ای به شما ارایه می‌دهد. پردازشگر این مدل سامسونگ نیز عملکرد مطلوبی داشته و برای گیم و بازی گزینه مناسبی است. دوربین آن 108 مگاپیکسل و قابلیت فوکوس خودکار لیزری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز اول، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابر و فیلم‌برداری با کیفیت 8k، آن را به یکی از محبوبترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل کرده است.

گلکسی S21 اولترا

3-گلکسی S22 اولترا

این گوشی در فوریه 2022 وارد بازار شد و به دلیل دارا بودن امکانات فوق‌العاده در لیست گوشی‌های پرچمدار قرار گرفت. گلکسی S22 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی و پردازشگر بسیار بالا با قابلیت سرعت اجرای مطلوب بازی و سایر برنامه‌هاست. این گوشی با حافظه‌های مختلف از 128 گیگ تا 1 ترابایت در بازار عرضه شده و همچنین از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی هم اکنون قیمتی بین 40 تا 50 میلیون تومان دارد.

گلکسی S22 اولترا

4-گلکسی S23

این گوشی درابتدای سال 2023 با قیمتی بین 45 تا 50 میلیون تومان به بازار عرضه شد که در بین گوشی‌های سری S  جزو ارزان ترین‌ها بود. صفحه نمایش آن 6.1 اینچ و رزولوشن کیفیت تصویر آن بسیار بالاست. همچنین در این گوشی از تراشه 8 هسته‌ای استفاده شده که در کنار پردازشگر، امکان اجرای برنامه‌ها را تا حد بالایی ارتقا می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل بوده که تجربه لذت‌بخش عکسبرداری باکیفیت را نصیب کاربر می‌کند.

گلکسی S23

5-گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا لقب بهترین گوشی سامسونگ را از آن خود کرده است. این گوشی هم اکنون با قیمتی حدود 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد. نمایشگر 6.8 اینچی ظاهری فوق‌العاده‌‌ به آن بخشیده  و همچنین دوربین اصلی 100 مگاپیکسل آن، قابلیت ارایه تصاویر با کیفیت 8k و 30 فریم را فراهم آورده است. پردازشگر فوق حرفه‌ای این گوشی با به‌روز‌ترین تکنولوژی، هر نوع نگرانی بابت اجرای برنامه‌های مختلف را مرتفع کرده است.

گلکسی S23 اولترا

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “محبوب ‌ترین گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ در بازار

    • محمود گفته:

      گوشی سامسونگ همشون خوبه .چه رده پایین چه بالا رده .تنها گوشی که ساخت کره و ویتنام .همین سامسونگ .بقیه گوشیها چینی هستن .حتی آیفون .

  1. قندعلی گفته:

    الان ۴ ساله که گوشی سامسونگ A30s با حافظه ۱۲۸ ویتنامی دارم که تا الان نه مثل چینیا هنگ کرده و نه تعمیرگاه رفته. خیلی عالیه. ویتنامی پرچمداره. درود بر سامسونگ کره جنوبی

  2. امیرحسین گفته:

    من A53 دارم و۲سال میشه که توی دستم هست خیلی هم برنامه میزنم واصلا هنگ نمیکنه من راضی ام

  3. محمود گفته:

    گوشی سامسونگ خراب نمیشه .تنها چیزی که باید چند سال یکبار عوض بشه واسه گوشی سامسونگ اونم باطری گوشی .

  4. قاسم گفته:

    گوشی های سامسونگ بهترین گوشی های دنیا هستن وبین گوشی ها حرف اول را میزنن هر روز هم پیشرفت داره ودر بین گوشی های ساده نوکیا بهترینه والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز