پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 9 میلیون

پر-فروش-ترین-گوشی-شیائومی-کاماپرس
ژیوار

شیائومی یک شرکت شناخته شده چینی متخصص در زمینه ساخت و فروش گجت‌ها و محصولات الکترونیکی است. پرفروش‌ ترین گوشی‌ های شیائومی به واسطه طراحی به‌روز و پاسخگویی به بخش وسیعی از نیاز‌های مشتریان، در رقابتی تنگاتنگ با دیگر برندهای شناخته شده تولید تلفن همراه هستند. برند شیائومی رکورد بیشترین فروش تلفن همراه هوشمند را در یک روز به نام خود ثبت کرده است. گوشی‌های شیائومی با توجه به کیفیت و قیمت قابل قبول آن، به یکی از پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه در بازار ایران تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

کاماپرس در این گزارش، با جستجو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی زیر 9 میلیون تومان را معرفی ‌می‌‌کند:

1-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11s

قیمت این گوشی شیائومی در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 950 هزار تومان است. ظرفیت گوشی 128 و رم آن 8 گیگا‌بایت است. کیفیت دوربین این مدل از گوشی شیائومی 108 مگا‌پیکسل است و امکان عکس‌برداری با کیفیت مناسب را در روز فراهم ‌می‌کند.

گوشی-شیائومی-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12s

با پرداخت 8 میلیون تومان ‌می‌توانید این مدل پرفروش شیائومی را تهیه کنید. در صورتی که هر روز به حجم بالایی از اطلاعات نیازمندید، این مدل از گوشی‌های شیائومی با حجم 256 گیگ، ‌می‌تواند مناسب شما باشد. هم‌چنین باتری 5 هزار میلی آمپر در ساعت ‌می‌تواند تا یک روز شما را بی‌نیاز از شارژر کند.

گوشی-شیائومی-کاماپرس

3-گوشی شیائومی Redmi Note 10 pro

قیمت این مدل از گوشی‌های شیائومی 7 میلیون و 600 هزار تومان است. وزن 193 گرمی این تلفن همراه حمل و نقل آن را آسان ‌می‌کند. صفحه 6/6 اینچی این مدل از گوشی شیائومی تماشای تصاویر و  درک تجربه آن را لذت‌بخش و ملموس‌تر می‌کند.

گوشی-شیائومی-کاماپرس

4-گوشی شیائومی پوکو مدل M5S

قیمت این مدل از پرفروش ترین گوشی های شیائومی با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه، 7 میلیون و 300 هزار تومان است. این گوشی شهریور 1401 به بازار عرضه و به واسطه دوربین چهارگانه با کیفیت، به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی تبدیل شد. بی شک پردازنده هشت هسته ای مدل M5S سرعت و عملکرد فعالیت‌های شما را افزایش می‌دهد.

گوشی-شیائومی-کاماپرس

5-گوشی شیائومی Redmi note 10 5G

برای خرید این گوشی، با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه، لازم است 7 میلیون و 130 هزار تومان بپردازید. کارت حافظه این مدل از گوشی شیائومی میکرو اس دیXS  است. سه لنز مجزا در دوربین پشت این گوشی وجود دارد، که با توجه به کیفیت 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی آن کیفیت مناسبی برای ثبت تصاویر محسوب می‌شود.

گوشی-شیائومی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز