پرطرفدارترین قاب گوشی شیائومی و سامسونگ در بازار + قیمت

قاب گوشی-کاماپرس

استفاده از یک گارد مناسب، علاوه بر محافظت از گوشی در برابر ضربه و فشار، می‌تواند زیبایی دوچندانی به تلفن همراه ببخشد. گستردگی طرح و رنگ قاب باعث شده که خریداران گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشند؛ با این حال یک قاب گوشی مناسب باید در عین استحکام، زیبا هم باشد.

بیشتر سهم بازار تلفن همراه ایران متعلق به دو برند سامسونگ و شیائومی است؛ بنابراین میزان تقاضا برای قاب گوشی شیائومی و سامسونگ نیز بیش از سایر برندها است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین قاب‌ برای گوشی‌های سامسونگ و شیائومی پرداخته است.

قاب طرح ژله‌ای خرسی گوشی شیائومی می12 پرو

این قاب از نوع طرح ژله‌ای بوده و به صورت گلد لاین طراحی شده است. دور تا دور قاب طلایی بوده و یک خرس با رنگ طلایی روی آن طراحی شده است. این گارد از نوع محافظ لنزدار بوده و در فروشگاه آرکافون با 16 درصد تخفیف به قیمت 134 هزار تومان به فروش می‌رسد. قابلیت انعطاف، کم‌حجم بودن و وزن پایین از جمله ویژگی‌های مثبت این قاب است.

قاب گوشی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گارد گوشی شیائومی نوت 12 سیلیکونی

قاب سیلیکونی ژله‌ای گوشی نوت 12 شیائومی به دلیل طراحی خاص پافری زیبایی و جلوه منحصربه‌فردی دارد. این قاب محافظ لنزدار از گوشی در برابر ضربه، خط و خراش، فشار، خیس شدن و امثال آن به خوبی محافظت می‌کند. این گارد به اندازه کافی انعطاف­پذیر بوده و سطح نرم و لطیفی دارد. قیمت این محصول 126 هزارتومان است که در فروشگاه آرکافون با قیمت 99 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قاب گوشی-گاماپرس

قاب فانتزی گوشی سامسونگ اس 22 اولترا

این قاب خرس تدی از جنس سیلیکون ژله‌ای بوده و در طراحی آن از المان‌های فانتزی و جذابی استفاده شده است. این قاب در عین زیبایی، استحکام بالایی داشته و به خوبی از موبایل محافظت می‌کند. در بخش لنز قاب، محافظی برای دوربین گوشی تعبیه و یک قسمت برای نصب آویز در نظر گرفته شده است. قیمت این محصول در آرکافون با تخفیف 21 درصدی 127 هزار تومان است.

قاب گوشی-کاماپرس

قاب گوشی سامسونگ آ 52 سیلیکونی طرح‌دار

طراحی زیبا و خاص این گارد باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. رنگ خاص صورتی به همراه استیکرهای جذاب، انعطاف‌پذیری مناسب و استحکام بالا، نقاط قوت این قاب گوشی سامسونگ است. این قاب ژله‌ای tpu در فروشگاه آرکافون به قیمت 65 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قاب گوشی-کاماپرس

قاب لاکچری گوشی می 11 لایت نیو اسکین

طراحی این قاب گوشی شیائومی به صورت شفاف بوده و دور تا دور آن نوار سیلیکونی دارد. گارد اورجینال متال نیو اسکین، ساختاری سخت داشته و دور قسمت لنز با یک نوار سیلیکونی پوشیده شده است. قاب گوشی می 11 لایت با تخفیف ویژه در سایت آرکافون به قیمت 99 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قاب گوشی-کاماپرس

خرید قاب گوشی سامسونگ و شیائومی از آرکافون

فروشگاه اینترنتی “آرکافون” به آدرس http://arka-phone.ir، مرجعی کامل برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی از جمله گارد و قاب است. این فروشگاه انوع قاب گوشی سامسونگ را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رساند. به علاوه مجموعه کاملی از قاب گوشی شیائومی نیز در این سایت قابل خریداری است. آرکافون در کنار لواز جانبی انواع گوشی، لوازم صوتی و گیمینگ را نیز به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرکافون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز