میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را از منزل سفارش دهید

خرید اینترنتی میوه
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از راه های جلوگیری از عدم شیوع ویروس کرونا عدم حضور در مکان های شلوغ است. تره بار و مغازه‌های میوه فروشی معمولا جز مکان های شلوغ هستند و امروزه تهیه میوه و سبزیجات برای افراد به یک دغدغه تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، در این شرایط، بهترین روش برای خرید ایمن و محافظت شده در برابر کرونا، خرید آنلاین میوه و سبزیجات، از فروشگاه‌های اینترنتی است.

به‌روزرسان یک بازار آنلاین ارائه‌دهنده محصولات تازه و به‌روز است که می‌توانید با اطمینان خاطر از قیمت، سلامت و بهداشتی بودن آن‌ها، محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید و در بسته‌بندی‌های بهداشتی درب منزل تحویل بگیرید.

میوه و سبزی را اینترنتی تهیه کنیم؟

در بازار آنلاین به‌روزرسان، تامین کنندگان مختلفی حضور دارند که انواع میوه و سبزیجات را با قیمت‌های متنوع به شما عرضه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در این بازار آنلاین، شما این امکان را دارید که محصولات با برندهای مختلف را از لحاظ قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید و در نهایت مقرون به ‌صرفه‌ترین آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید انواع سبزی و میوه‌ها را به صورت دانه‌ای و اما با همان قیمت کیلویی سفارش دهید.

برای خرید میوه و سبزیجات از بازار آنلاین به‌روزرسان، شما می‌توانید از بین محصولات اقتصادی و دستچین شده انتخاب خود را انجام دهید.

محصولات دستچین شده، همانگونه که از نامشان پیداست، میوه و سبزیجات درجه یک و با کیفیتی هستند که برای شما دستچین و بسته‌بندی می‌شوند؛ و محصولات اقتصادی، محصولاتی با قیمت مناسب و به‌صرفه هستند که با توجه به سفارش شما وزن­کشی و بسته‌بندی می‌شوند.

با به روزرسان از برندهای معتبر خرید کنید

بعد از ثبت سفارش، تامین­کنندگان با رعایت تمام نکات ضدکرونایی و بهداشتی، محصولات را بسته‌بندی می‌کنند و پرسنل تحویل بار به‌روزرسان، محصولات تازه، سالم و سلامت را از آن‌ها تحویل گرفته و با ماشین‌های یخچال‌دار و با رعایت نکات بهداشتی درب منزل به شما تحویل می‌دهند.

بازار آنلاین به‌روزرسان، علاوه بر میوه و سبزیجات، مواد غذایی به‌روز و تازه از برندهای معتبر را هم ارائه می‌دهد و به دلیل حذف واسطه‌ها و تامین محصولات به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان اصلی، شما می‌توانید عمده محصولات را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

مصرف میوه و سبزیجات برای تامین ویتامین‌ها و در نهایت سلامت بدن ضروریست و امکان حذف آن‌ها از برنامه‌ی غذایی وجود ندارد. در این روزها، بهترین راه برای خرید تازه‌بار و محافظت در برابر کرونا هنگام خرید، استفاده از سامانه خرید آنلاین به‌روزرسان و حضور حداقلی در میوه‌فروشی‌ها و هایپرمارکت‌ها است. با استفاده از این روش و خارج نشدن از منزل، می‌توانیم خریدی ایمن و مطمئن را انجام دهیم و در قطع زنجیره‌ی انتقال کرونا سهیم باشیم.

منبع ایسنا

مرتبط با : سایت به روزرسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز