آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در آذری

ژیوار

آذری از محلات پرتردد منطقه 17 تهران بوده و به دلیلی نزدیکی به خیابان قزوین، سه راه آذری و دروازه قزوین از شلوغی نسبتا بالایی برخوردار است. قیمت آپارتمان در این منطقه نیز از افزایش ناگهانی قیمت‌ها بی تاثیر نبوده و هم اکنون از متری 40 تا نزدیک 60 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در محله آذری را معرفی می‌کند.

*آپارتمان 70 متری با دو اتاق خواب در منطقه آذری، متری 42 میلیون و 142 هزار تومان و با قیمت کل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت سال 86 بوده و در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. واحد مذکور با دسترسی مطلوب به مترو و بزرگراه‌های اصلی، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*قیمت آپارتمان در محله امامزاده حسن خیابان آذری، 3 میلیارد و 180 میلیون تومان و برای هر متر 45 میلیون و 428 هزار تومان آگهی شده است. این واحد ساخت سال 85 در طبقه دوم واقع شده و پارکینگ و آسانسور ندارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان تکواحد 5 ساله با یک اتاق خواب، با قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان و به ازای هر متر 48 میلیون و 571 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه آخر ساختمان 4 طبقه واقع شده و دارای پارکینگ و آسانسور است.

قیمت آپارتمان نوساز در آذری

*قیمت آپارتمان نوساز با دو اتاق خواب در منطقه آذری، 4 میلیارد و 150 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ نیز دارد. قیمت آپارتمان با شرایط ذکر شده و دسترسی خوب به ایستگاه بی ار تی، متری 59 میلیون و 285 هزار تومان تعیین شده است.

*آپارتمان نوساز دیگری در آذری، 4 میلیارد و 5 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان 5 طبقه واقع شده و انباری ندارد. واحد مذکور به ازای هر متر 57 میلیون و 857 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

 

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در آذری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز