تور اختصاصی VIP اروپا

تور اروپا-کاماپرس
ژیوار

هر ساله چیزی حدود 500 میلیون گردشگر به اروپا سفر می‌کنند. به دلیل آب‌وهوای معتدل و دلپذیر تابستان در اروپا، اکثر افراد این فصل را برای سفر به قاره سبز انتخاب می‌کنند. میانگین دمای هوای نیمه اول سال در اروپا 20 درجه سانتی‌گراد است. تعداد زیادی از گردشگران ترجیح می‌دهند تا همراه با یک تور قیمت مناسب و باکیفیت اروپاگردی را انجام دهند.

در ادامه کاماپرس به بررسی و معرفی تور اروپا و سایر شرایط مربوط به آن می‌پردازد.

تفاوت تورهای گروهی و انفرادی اروپا

در تورهای گروهی مقصدی از پیش مشخص می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفر به آن مقصد انجام می‌شود. این‌گونه تورها در زمان مشخصی که از پیش تعیین شده‌اند، برگزار می‌شوند. همه افرادی که برای حضور در یک تور گروهی ثبت‌نام کرده‌اند، با یکدیگر در زمان مشخص، با وسیله نقلیه یکسان سفر کرده و در هتلی مشابه که از پیش معرفی شده اقامت می‌کنند. سایر ویژگی‌ها و شرایط سفر نیز از پیش تعیین شده و طبق برنامه زمانی قبلی اجرا می‌شود.

این در حالی است که تورهای انفرادی اروپا آزادی انتخاب و عمل زیادی به مسافران می‌دهند. در این‌گونه تورها مجموعه‌ای از خدمات شامل ویزا، اقامت، پرواز، حمل و نقل و … را به انتخاب و سلیقه مشتریان ارائه می‌کنند. در واقع برنامه‌ریزی سفرهای تورهای گروهی اروپا بسیار شخصی‌سازی شده و منحصربه‌فرد، بر اساس سلیقه مسافر هستند. تورهای اروپای انفرادی آسارا سفر برای گروه‌های حداقل 3 نفره برگزار شده و تمام خدمات یک تور از جمله تور لیدر و خودروی اختصاصی را نیز شامل می‌شود.

تور اروپا-کاماپرس

برای اخذ ویزای اروپا از چه مدت قبل اقدام کنیم؟

کمیسیون اروپایی حداقل زمان برای درخواست ویزای شینگن را 15 روز اعلام کرده است. با این ممکن است روند درخواست ویزا با مشکل مواجه شود و مدت بیشتر طول بکشد. به عنوان مثال سفارت مدارک تکمیلی از متقاضی درخواست کند. به همین سبب معمولا پیشنهاد می‌شود که حداقل 30 تا 60 روز پیش از موعد سفر، برای دریافت ویزای اروپا اقدام شود.

دریان سفر امید

چگونه سفری مقرون‌به صرفه به اروپا داشته باشیم؟

اولین نکته در خصوص سفر مقرون‌به‌صرفه، کمتر بودن هزینه‌ها در سفر با تور است. یکی از عوامل اصلی تخصص و تجربه تورها در برنامه‌ریزی و سازماندهی سفرها است. این تورها با توجه به ارتباطات و تعاملات بلندمدت با هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای مرتبط، توانایی خرید بزرگتری دارند و معمولا از بسته‌های تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند. تورها معمولاً هزینه‌های گروهی همانند جمله هزینه‌های مربوط به اقامت، حمل و نقل و راهنمایی را کاهش می‌دهند. مجموعه آسارا سفر تور VIP اروپا را به گردشگران با قیمت مناسب ارائه می‌کند. با آنکه هزینه تورهای آسارا پایین‌تر است، اما خدمات باکیفیت و لوکسی به مسافران ارائه می‌شود. این تورها که برای گروه‌های حداقل سه نفره برگزار می‌شوند، خدمات لاکچری از جمله ماشین اختصاصی SUV برای گردش در شهر را به مسافران ارائه می‌کنند.

به جز سفر با تور از یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر به اروپا انتخاب اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه ارزان است. اقامت در یک هتل پنج ستاره و لاکچری بسیار لذت‌بخش است، اما ماندن در یک هاستل قیمت مناسب نیز می‌تواند سفر را شیرین کند. بسیاری از گردشگرانی که قصد کاهش هزینه‌های سفر خود را دارند، هاستل‌ها را به عنوان اولین گزینه اقامت بررسی می‌کنند.

انتخاب بلیط هواپیمای ارزان‌قیمت و مقایسه قیمت بلیط در آژانس‌ها و سایت‌های مختلف منجر به خریدی اقتصادی‌تر و در نهایت ارزان‌تر شدن سفر می‌شود.

تور اروپا-کاماپرس

تورهای تابستانی پرطرفدار اروپا

سفر ترکیبی به سوییس و ایتالیا یکی از تورهای پرطرفدار اروپایی است که قیمت آن در حدود 3 هزار یورو به‌علاوه هزینه پرواز است. خدماتی که این تور ایتالیا و سوئیس ارائه می‌کند، شامل اخذ ویزای توریستی شینگن، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری و گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان است.

تور پرطرفدار دیگر، تور ترکیبی کشورهای فرانسه و ایتالیا است. در این تور از شهرهای پاریس، ونیز، رم، فلورانس و کشور واتیکان بازدید می‌شود. یکی از جاذبه‌های این تور بازدید از موزه لوور پاریس است که مجموعه ارزشمندی از آثار تاریخی تمدن بشری را در خود جای داده است. مسافران این تور در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه اقامت می‌کنند.

از تورهای پرطرفدار اروپا می‌توان به تورهای گردشگری بازدید از نمایشگاه‌ها و سمینارهای آلمان اشاره کرد. آلمان که به عنوان قطب صنعتی جهان شناخته می‌شود، نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌کند. شرکت در تورهای بازدید از این نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند فرصتی طلایی برای صاحبان صنایع و بازرگانان باشد.

تور اروپا-کاماپرس

سفر به اروپا با آسارا سفر

آسارا سفر مجری تورهای اروپایی و آسیایی است که تجربه بالایی در درخواست ویزای شینگن دارد. رضایت 97 درصدی مشتریان از این مجموعه، نشان از خدمات باکیفیت آسارا سفر دارد. به جز برگزاری تورهای اروپایی این مجموعه خدمات مربوط به اخذ ویزا را نیز به کاربران ارائه می‌کند. به‌علاوه اخذ وقت سفارت از دیگر خدمات این سایت است. با مراجعه به سایت آسارا سفر می‌توان در تورها ثبت‌نام کرده و اطلاعات تکمیلی را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : آساراسفر
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تور اختصاصی VIP اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز