داریا از گوشی هوشمند بومی رونمایی می کند

ژیوار

شرکت داریا روز 25 تیرماه مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند خود را برگزار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس بعد از گذشت چندین سال از تلاش و پژوهش‌های مداوم، شرکت داریا به نتیجه‌ای قابل توجه در حوزه تحقیق و توسعه دست یافت. تمرکز بالای این شرکت بر نوآوری و پیشروی در صنعت فناوری ارتباطات باعث شده تا موفق به ساخت تلفن همراه هوشمند شود.

داریا در سال 1399 واحد تحقیق و توسعه برای طراحی و تولید گوشی هوشمند تأسیس کرد که با گردآوری یک تیم متخصص از پژوهشگران و متخصصان مجرب، موفق به تدوین و پیاده‌سازی مراحل توسعه گوشی هوشمند شد. شرکت داریا با تأکید بر هدف خود و رعایت استانداردهای علمی و فنی، توانست مشکلات و چالش‌هایی که بر سر راه داشت را حل کند. از این طریق داریا توانست قابلیت خود در طراحی و تولید تلفن همراه هوشمند را با کمک و همکاری بازاریابان، متخصصان فنی و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار اثبات کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

عناصر کلیدی در موفقیت این شرکت پژوهش‌های دقیق در زمینه توسعه فناوری‌های پیشرفته و طراحی سیستم عامل بومی بوده است. همچنین اهداف شرکت با تیم‌های طراحی حرفه‌ای و پژوهشگران مجرب با ارائه نقشه‌راه دقیق و جامع برای پروژه، دست یافتنی شدند.

بهره‌برداری از گوشی هوشمند نشان داد که همواره یکی از اولویت‌های داریا تمرکز بر تحقیق و توسعه است. این دستاورد را می‌توان نمادی از تلاش‌های پژوهشی، توسعه منابع انسانی و گسترش تیم‌های تخصصی این مجموعه دانست.

انتهای پیام

مرتبط با : داریا همراه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “داریا از گوشی هوشمند بومی رونمایی می کند

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    الان ریزش قیمت دلار و طلا باعث میشه آیا قیمت گوشی هم بیاد پایین امکانش هست به نظرتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز