امکانات گسترده شخصی سازی در بلوبانک

تور لحظه آخری-کاماپرس

بلوبانک به عنوان یک نئوبانک با شعار “بانک، ولی دوست‌داشتنی”، تلاش می‌کند تا با امکانات قابل شخصی‌سازی، به کاربران خود بانکی ایده‌آل و مطابق با سلیقه خود ارائه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس بانک‌های تماماً دیجیتال یا نئوبانک‌ها تلاش می‌کنند تا از بانک‌های سنتی تمایز یابند و با ایجاد تغییرات متفاوت، خدمات خود را بهتر ارائه دهند. یکی از روش‌های این تمایز، تبدیل مشتریان به کاربران است. نئوبانک‌ها هر مشتری را به عنوان یک کاربر منحصربه‌فرد در نظر می‌گیرند و خدمات را براساس نیازهای او ارائه می‌دهند.

شخصی سازی امنیت و مالی

اپلیکیشن بلوبانک و کارت‌های بانکی آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران نئوبانک می‌توانند در هر زمینه‌ای، انتخابی که با سبک زندگی و سلیقه شخصی آنان همخوانی دارد، داشته باشند. بلوبانک امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل شخصی‌سازی امنیت، مدیریت شخصی مالی، کارت‌های رنگی، نمایش بلو، و نمایش پیام‌ها با روش‌های شخصی‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بلوبانک با قابلیت رمز تراکنش، به کاربران امکان می‌دهد در هر تراکنش از رمز تراکنش استفاده کنند و امنیت حساب خود را تا حد قابل قبولی بالا ببرند. بخش مدیریت مالی به کاربران امکان می‌دهد هزینه‌ها و درآمدها را مدیریت کنند و با بودجه‌بندی ماهانه، به بهبود مدیریت مالی شخصی خود بپردازند.

کارت‌های رنگی بلوبانک

کارت‌های رنگی بلوبانک، به کاربران امکان می‌دهد کارت بانکی خود را با رنگ‌های مورد علاقه و سلیقه شخصی خود شخصی‌سازی کنند. امکانات شخصی‌سازی نمایش بلو و نمایش پیام‌ها در بلوبانک، به کاربران اجازه می‌دهد تا حالت نمایش اپلیکیشن و روش دریافت پیام‌ها را مطابق با سلیقه و نیازهای خود تغییر دهند.

با ارائه این امکانات شخصی‌سازی، بلوبانک تمایز خود را نسبت به بانک‌های دیگر نشان داده و به کاربران امکان بیشتری در استفاده از خدمات بانکی خود می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز