بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس در بازار

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی صحبت از خرید یک لپ تاپ با کیفیت می‌شود، ایسوس جزء اولین برندهایی است که به ذهن خریداران خطور می‌کند. پردازش سریع و طول عمر بالا از جمله مهم‌ترین مزیت‌های لپ تاپ ایسوس است. این در حالی است که برند ایسوس، محصولات خود را با قیمت‌های تخیلی به مشتریان نمی‌فروشد. بنابراین، خریداران می‌توانند یک لپ تاپ با کیفیت و البته مقرون به صرفه را تهیه کنند.

به گزارش کاماپرس، خرید لپ تاپ ایسوس برای افرادی که به دنبال وضوح تصویر و نمایشگر با کیفیت هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این مسئله باعث شده تا تعداد زیادی از طراحان گرافیک و گیمرها از محصولات ایسوس استفاده کنند. چرا که نمایشگرهای ایسوس در فضاهای تاریک، روشنایی خوبی دارند و در نور مستقیم خورشید نیز به خوبی قابل مشاهده هستند. طراحی زیبا، وزن سبک و تنوع مدل‌ها از دیگر مزایای این لپ تاپ به شمار می‌رود. در ادامه، 3 مدل لپ تاپ ایسوس به همراه قیمت معرفی خواهد شد.

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515 J

قیمت: 27 میلیون و 250 هزار تومان

این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7 استفاده می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی ssd 512 گیگابایت و ظرفیت رم DDR4 آن 8 گیگابایت است. حجم گرافیک 2 گیگابایت بوده و رابط حافظه آن 46 بیت است. نمایشگر این لپ تاپ توانایی ارائه رزولوشن 1080×1920 پیکسل را دارد. حسگر اثر انگشت، وبکم و جک 3.5 میلی‌متری از دیگر مزایای لپ تاپ ایسوس مدل X515 J محسوب می‌شود. ظرفیت باتری لپ تاپ 37 وات ساعت است و بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد. این لپ تاپ با رنگ سیلور به بازار عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R1605ZA

قیمت: 34 میلیون 845 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

پردازنده اینتل این لپ تاپ از نوع Core i5 1235U است و برای کارهای گرافیکی سبک و انجام امور روزمره گزینه مناسبی محسوب می‌شود. شرکت اینتل از یک کارت گرافیک Iris Xe Graphics در این دستگاه استفاده کرده است. رم DDR4 این لپ تاپ 8 گیگابایت ظرفیت دارد. لپ تاپ ایسوس مدل R1605ZA دارای یک یک حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. این لپ تاپ حافظه گرافیکی مجزا ندارد. نمایشگر UHD با رزولوشن 1920*1200، وبکم و صفحه نمایش مات از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ به شمار می‌رود.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX506HCB

قیمت: 38 میلیون و 350 هزار تومان

این لپ تاپ برای گیمرهایی که به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با کیفیت هستند، بسیار مناسب است. پردازنده آن متعلق به شرکت اینتل بوده و از مدل i5-11400h است. این لپ تاپ یک رم DDR4 با حافظه 8 گیگابایتی دارد. همچنین، ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایت و از نوع SSD است. وزن 2.3 کیلوگرمی لپ تاپ کمی سنگین است اما اذیت‌کننده نیست. به علاوه، ایسوس از یک باتری با کیفیت 48 وات در این دستگاه استفاده کرده است که به مدت طولانی شارژدهی دارد. نمایشگر FHD این لپ تاپ از نوع WUXGA و ظاهر مات آن، باعث خسته شدن چشم در استفاده‌های طولانی مدت نمی‌شود.

بهترین لپ تاپ ایسوس را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال اصالت کالا و قیمت‌های مناسب هستید، خرید از فروشگاه اینترنتی بای صد را از دست ندهید. این فروشگاه بیش از 10 سال در زمینه فروش لپ تاپ و تلفن همراه سابقه فعالیت دارد. تمامی محصولات معرفی شده با گارانتی 18 و 24 ماهه در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رسد. ۷ روز ضمانت بازگشت در صورت عدم تطابق و ضمانت اصالت کالا از دیگر مزایای خرید از این فروشگاه محسوب می‌شود.

بیش از 85درصد از مشتریان بای صد فروشگاه داران کشور هستند که بخاطر قیمت مناسب و سرعت ارسال سریع  و اصالت کالا،  خریدهای خود را از این فروشگاه انجام می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس در بازار

  1. Emadmohamadi گفته:

    من الان چند سال لپ تاپ ایسوس دارم و بابت کارم که طراحی هست ازش استفاده میکنم واقعا خیلی خوب و با کیفیت و کارایی داره من راضی ام

  2. فروغ عنایتی گفته:

    من برای برنامه نویسی در حد پیشرفته وطراحی سایت پیشرفته نیاز به لب تاب دارم چه برندی ومدلی جوابگوی نیاز من هست البته با صفحه نمایش با وضوح بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز