پرفروش ترین سشوارهای حرفه ای در بازار چند؟

ژیوار

سشوار یکی از ابزارهای ضروری و مورد نیاز روزمره افراد است که توجه به ویژگی‌های خاص آن همچون برند، مدل، قدرت، کیفیت و حتی وزن و لوازم جانبی باید در زمان خرید مدنظر قرار بگیرد. در این میان سایت‌های فروش آنلاین علاوه بر مزایایی چون صرفه جویی در وقت و زمان و حتی پیشنهاد تخفیفات ویژه، امکان مقایسه و بررسی ویژگی‌های مختلف محصول و آگاهی از نقطه نظرات سایر خریداران را برای سهولت انتخاب کاربر فراهم کرده‌اند.

کاماپرس با جستجو در وبسایت دیجی کالا فهرستی از پرفروش‌ترین سشوارهای حرفه‌ای را معرفی می‌کند:

1- سشوار حرفه‌‌ای بیبی باس نانو مدل 9000

تکنولوژی بکار رفته در این سشوار و همچنین المنت آن به گونه ای‌ست که از بروز آسیب به مو جلوگیری کرده و حالت مو را بهینه می‌کند. اگرچه موتور آن قدرتمند است اما صدای زیادی تولید نمی‌کند و در عین حال موها را خیلی سریع خشک کرده و حالت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

قلبلت تنظیم سرعت باد و حرارت آن در دو حالت ویژگی دیگر این دستگاه است. همچنین این سشوار طوری طراحی شده که با فعال کردن باد سرد، المنت لحظه‌ای آن از کار افتاده و به تثبیت حالت مو کمک می‌کند. سشوار بیبی باس نانو همچنین دارای چراغ روشنگر LED و سیستم تولید یون است که کمترین آسیب را به مو وارد می‌کند. قیمت این سشوار حرفه‌ای 690 هزار تومان است.

دریان سفر امید

2- سشوار حرفه‌ای مرویل

سشوار مرویل مدل AC274 که با عنوان هیدرالوکس هم شناخته می‌شود، بسیار برای استفاده حرفه‌ای و همچنین سالن‌های زیبایی مناسب است. موتور این مدل از نوع PRO و بسیار قدرتمند طراحی شده است. ویژگی شاخص این مدل پرفروش، قابلیت تولید نوعی خاص از گرما یعنی هیدرا بوده که به کاهش شدید حجم موهای وزدارو جذب ویتامین‏‌های کراتین به موهای آسیب دیده کمک زیادی می‌کند. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

قابلیت آنتی دمیج بودن این مدل سشوار از ورود آسیب به ساقه و پیاز مو پیشگیری کرده و درعین حال باعث تقویت و استحکام مو و ریشه آن می‌شود. دارا بودن قابلیت Style Shot برای مدل دادن، قابلیت بعدی این سشوار 496 هزار تومانی است.

سشوار-کاماپرس

3- سشوار یورولوکس

این دستگاه به قابلیت تولید یون مجهز بوده که در کنار تکنولوژی طراحی شده در آن حالت زیبایی به موها داده و از آسیب به آن پیشگیری می‌کند. سشوار یورولوکس مجهز به حالت توربو یعنی تولید سرعت باد زیاد تا 10 درصد است که همین ویژگی به کاهش مدت زمان خشک شدن مو کمک می‌کند. 2 عدد متمرکز کننده برای ایجاد فشار باد بیشتر و یک دیسپانسر برای حالت دهی به موها از لوازم جانبی این دستگاه است.

قیمت این محصول کمپانی یورولوکس آلمان 2 میلیون و 600 هزار تومان است که در لحظه تهیه این گزارش با تخفیف 50 درصدی یک میلیون و 289 هزار تومان در سایت دیجی کالا به فروش می‌رسد.

سشوار-کاماپرس

4- سشوار حرفه‌ای مرویل مدل Pro-AC

سشوار پرفروش بعدی باز هم از برند مرویل ولی مدل AC274 بوده که به دلیل حرفه‌ای بودن هیدرالوکس نامگذاری شده است.این مدل به دلیل دارا بودن موتور قدرتمند و حرفه‌ای برای استفاده در سالن‌های زیبایی بسیار مناسب است. قابلیت Style Shot برای مدل‌ دادن به موها و دکمه کول شات از شاخصه‌های کاربردی این دستگاه است که آن را برای کاربران خانگی هم مناسب کرده است. این سشوار با قیمت 980 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سشوار-کاماپرس

5- سشوار سايونا

این محصول برند سایونا 2000 وات و دارای کاربرد حرفه‌ای است، همچنین با به کارگیری از موتور AC  قدرت پرتاب باد بسیار بالایی دارد. در این دستگاه که 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده، 3 دکمه برای تنظیم حرارت سشوار و سرعت باد تعبیه شده است.

سشوار-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ترین سشوارهای حرفه ای در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز