پرفروش ترین سشوار در بازار چند؟

سشوار جزو وسایل برقی آرایشی بهداشتی است که در سال‌های اخیر افزایش قیمت زیادی داشته است. انواع مختلفی از سشوارهای خانگی، حرفه‌ای و برس‌دار وجود دارند که بسته به نوع کارایی هر نوع سشوار نیازهای یک‌ گروه از افراد را برطرف می‌کند. افراد هنگام خرید سشوار با توجه به میزان بودجه خود و تنوع مدل‌ها و برندها نتوانند به راحتی انتخاب مناسب داشته باشند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه سشوارها و معرفی پرطرفدارترین آن‌ها، می‌توانند به افراد در انتخاب بهترین گزینه کمک کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی در ادامه قیمت پرفروش‌ترین سشوارهای بازار را بیان می‌کند:

سشوار حرفه ای 2400 وات مدل 7240 پرومکس

سشوار 7240 پروکس، یکی از قوی‌ترین سشوارهای سری 72XX است که توان خروجی آن 2400 وات است. این مدل جزو سشوارهای حرفه‌ای و آرایشگاهی محسوب می‌شود و دارای موتور AC است. موتور AC قدرت و فشار باد خروجی و طول عمر بالاتری دارد و این سشوار را برای استفاده طولانی مدت و حرفه‌ای مناسب می‌کند. فناوری تولید یون استفاده شده در این دستگاه از سوختن و وز شدن موها جلوگیری می‌کند. این مدل به قیمت دو میلیون و 190 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

سشوار 2300 وات دارای دکمه باد سرد مدل 7230 Rپرومکس

این سوار دارای موتور قدرت 2300 وات است و می‌تواند موها را به سرعت خشک کند و به حالت مورد نظر در بیاورد. این مدل دارای دو سرعت و سه حالت دما قابل تنظیم است که روی دسته سشوار با دو دکمه بسیار مقاوم تعبیه شده‌اند. سیستم یون‌‌ساز موجود در این سشوار به محض روشن شدن دستگاه شروع به فعالیت می‌کند و باعث می‌شود موهای درخشان‌تر و سالم‌تری داشته باشید. به همراه این مدل سه سری پلاستیکی مختلف عرضه می‌شود که با توجه به نوع مو می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و موها را از ریشه تا ساقه خشک کرد. این سشوار به قیمت دو میلیون و 94 هزار تومان عرضه می‌شود.

سشوار مسافرتی PW 3114 پروویو

این مدل یک سشوار خانگی پرکاربرد است. این دستگاه 1600 وات قدرت دارد و از موتور DC در آن استفاده شده است. امکان تا کردن دسته باعث می‌شود که این دستگاه فضای بسیار کمی را اشغال کند و این سشوار را به گزینه‌ مناسبی برای حمل کردن در مسافرت تبدیل می‌کند. قابلیت تنظیم هوای خروجی سشوار در سه وضعیت وجود دارد. فیلتر سشوار در قسمت ورودی باد قرار دارد که می‌توان آن را به صورت چرخشی باز کرد و تمیز کرد. این مدل به قیمت یک میلیون و 173 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سشوار ونیتی پرفورمنس 2400 وات روتوکورد مدل 8612 HP ولرا

از بزرگ‌ترین مزیت‌های این سشوار کم‌صدا و سبک بودن آن است. این مدل دارای موتور AC با طول عمر طولانی است. این سشوار دارای ژنراتور تولید یوم برای حفظ سلامت و رطوبت مو است و همچنین دکمه هوا سرد تعبیه شده روی دستگاه امکان تنظیم باد سرد و گرم را فراهم می‌کند. توان مصرفی این سشوار بین 2200 تا 2400 وات است و می‌توان از آن برای مصراف حرفه‌ای و آرایشگاهی استفاده کرد. این سشوار به قیمت سه میلیون و 799 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سشوار حرفه‌ای متال مستر 2000 وات ولرا

این مدل یکی از خوش‌ساخت‌ترین سشوارهای برند ولرا است که دارای موتور 2000 وات AC است. فناوری یونی استفاده شده این مدل را به یک سشوار حرفه‌ای تبدیل کرده است. پس از برخورد یون‌های منفی به مو، الکتریسیته ساکن مو خنثی می‌شود و حالت وزشدگی مو از بین می‌رود. این سشوار دارای بدنه فلزی است که امروزه کمتر در سشوارهای امروزی کمتر چنین چیزی دیده می‌شود. فیلتر فلزی سشوار در پشت آن قرار گرفته است که می‌توان آن را تمیز کرد. یک متمرکزکننده همراه سشوار ارائه می‌شود که خروجی باریکی دارد و هوا را با فشار بیشتری روی موها پخش می‎کند. این سشوار به قیمت سه میلیون و 980 هزار تومان عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز