قیمت روز دلار 11 تیر 1402/ احتمال عبور نرخ ارز از کانال 50 هزار تومانی قوت گرفت

دلار-کاماپرس
ژیوار

قیمت دلار یک قدم دیگر به کانال 50 هزار تومانی نزدیک شد. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز گذشته 0.8 درصد بالا رفت و به مرز 49 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 132 روز قبل 7.72 درصد کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار ارز کاملا مبهم است و نمی‌‌‌توان پیش بینی دقیقی از آن داشت. اما مجموع معامله گران بازار ارز معتقدند که بازار رنج است و برای صعود تمایل دارد. به اعتقاد تحلیلگران تکنیکال، در صورتی که قیمت دلار همواره در مدار صعودی حرکت کند، احتمال عبور آن از محدوده 51 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما تا زمانی که قیمت دلار بالای مرز 52 هزار تومانی تثبیت نشود، احتمال ریزش دوباره آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نظر فعالان درباره نوسان محدوده قیمت دلار

به نظر فعالان ارزی، در حال حاضر نوسان محدوده قیمت دلار در کانال 49 هزار تومانی برای خسته کردن نوسان گیران و حضور بیشتر فروشندگان اتفاق می‌افتاد. اغلب فعالان و معامله گران ارزی معتقدند تا زمانی که گشایش واقعی در بازار ارز رخ ندهد و هیچ یک از خبرهای منتشر شده در حوزه روابط بین الملل و مذاکرات ایران و غرب عملی نشود، احتمال رشد قابل توجه دلار وجود دارد و اتفاق دور از ذهنی نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار صعودی حرکت کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دیروز 436 تومان بیشتر شد و به مرز 54 هزار و 470 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز قبل 0.8 درصد بالا رفت و در محدوده 63 هزار و 432 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 11 تیر 1402/ احتمال عبور نرخ ارز از کانال 50 هزار تومانی قوت گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز