قیمت روز دلار 10 تیر 1402/ بازار به خبرهای برجامی واکنش نشان می دهد؟

قیمت دلار در روز جاری نسبت به قبل تعطیلات اندکی صعودی شد و دوباره در کانال 49 هزار تومانی بالا رفت. هم اکنون قیمت دلار بازار رسمی نسبت به سه روز قبل 0.49 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 49 هزار و 500 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه 131 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز کشورهای همسایه اعم از هرات و سلیمانیه از دوشنبه هفته گذشته به حالت نیمه تعطیل درآمدند و روزهای یکنواختی را سپری کردند. از این رو بازار ارز داخلی نیز سیگنالی دریافت نکرد که شرایط آن نوسانی شود و این بخش نیز تقریبا رنج شد. با وجود اینکه رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، سخنانی منفی درباره توافق بین ایران و غرب اعلام کرد اما همچنان بازار ارز به این موضوع واکنش نشان نداده و در شرایط ثبات نسبی به سر می‌برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظر معامله گران درباره آینده قیمت دلار

برخی از فعالان و معامله گران ارزی معتقدند که با رنگ باختن مذاکرات احتمال صعود دوباره دلار در بازار داخلی قوت گرفته و شاید مجددا وضعیت بازار ارز ملتهب شود. اما گروهی دیگر بر این باورند که بازارساز تلاش خواهد کرد مانع از رشد سریع قیمت دلار شود و احتمالا بازار همچنان در شرایط رنجی به سر خواهد برد.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار صعودی حرکت کرد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به سه روز قبل 0.26 درصد بالا رفته و به مرز 54 هزار و 34 تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 649 تومان بیشتر شده و در محدوده 62 هزار و 924 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز